Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren


Amadea

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg forlova meg også! Så da må jeg jo ha meg en egen bryllupsdagbok.

Vi har ikke satt eksakt dato for bryllupet, men det blir i slutten av juli eller begynnelsen av august til neste år. Så vi har god tid til å planlegge og det er bra.

Tenk at jeg skal gifte meg med drömmemannen!

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amadea vennen! Jeg er så glad på dine vegne! Gratulerer så kjempe mye! Jeg gleder meg så til å følge deg hele veien opp til alteret!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer historien om frieriet :hjerte:

Lördag 10 februar 2007 skulle jeg og kjaeresten en tur til hovedstaden. Vi skulle på middag på hotell med en organisasjon kjaeresten er med i. Siden det ville bli vin til maten og gode greier skulle vi overnatte på hotellet. For å utnytte reisen skulle vi dra litt tidligere på dagen så vi fikk tid til å dra innom et par museer og kose oss litt. Jeg hadde til og med sett invitasjonen til middagen og alt, men det skulle vise seg senere at hele historien bare var lögn og bedrag. :ler:

Det förste vi gjorde var å dra på musical. Det syntes jeg var en kjempekoselig overraskelse. Så tok vi en tur innom hotellrommet for å skifte og ordne oss för middagen. Da fikk jeg meg enda en overraskelse siden rommet vårt var en suite med oppholdsrom og eget soverom med en gedigen seng. Jeg husker det slo meg at det var da litt av et slöseri av organisasjonen kjaeresten min er medlem i. “Helt sykt!” ropte jeg. “Denne suiten er jo större en leiligheten vår!” :ler: Hotellet lå i överste etasje med utsikt over gata der jeg bodde da jeg og kjaeresten ble kjent. Jeg syntes det var helt fantastisk! Men enda ringte ingen bjeller… ;) Jeg gikk på badet for å ordne meg mens kjaeresten unskyldte seg med at han hadde glemt mobilen i bilen. Da jeg kom ut fra badet sto det en bukett av langstilkede, blekrosa roser, levende lys og champis på bordet. För jeg får sukk fra meg går kjaeresten ned på kne og spör om jeg vil gifte meg med han. Jeg ble så satt ut og begynte å gråte og glemte nesten helt å si ja. Da jeg endelig fikk samla meg og sagt ja (stakkars kjaeresten) fikk jeg ring på fingeren og champiskorken spratt av seg selv akkurat i dette öyeblikk (utrolig bra timing!). Vi skålte i champagne og så kom en kelner inn med trillevogn og middag. Vi spiste og koste osss og gråt og kysset. Jeg trenger vel ikke å nevne at det ikke var noen middag med noen organisasjon og at vi ble på hotellrommet hele natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amadea vennen! Jeg er så glad på dine vegne! Gratulerer så kjempe mye! Jeg gleder meg så til å følge deg hele veien opp til alteret!!!  :klem:

Nae, så hyggelig med besök! Det var kjapt!

Stilig nick!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer litt mere angående fireriet:

He he, jeg burde nok ha skjönt tegninga litt tidligere. Gutten min har nemlig sondert terrenget en stund, men jeg var altså hellig overbevist på grunn av denne invitasjonen. Jeg var faktsik så overbevist at jeg, etter å ha fått ring på fingeren, men för kelneren kom med maten, spurte overrasket om det ikke ble noe av middagen! :ler: Nå skal sant sies at det ikke ble så overraskende som kjaresten hadde lagt det opp til. Jeg skjönte nemlig hva som var i gjaere på badet. Jeg fikk nemlig ikke lov til å gå ut da jeg var ferdig. Kjaeresten kom med rare unnskyldninger, men sannheten var at hotellet hadde klöna det til og kom först med lysene, så med rosene og til slutt etter en lang stund med champisen. Så jeg forsto det da, inne på badet, men jeg synes det hele var perfekt uansett! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager at jeg brøt inn midt i historien din snuppa! Men jeg ble så ivrig. Helt tilfeldig trykka jeg på "nye innlegg" og der sto du jo helt øverst! Ble helt skjelven jeg nå! Så romantisk! Guri, du må jo bare sveve nå! Dette er bare så fantastisk fin historie. Tenk at han har lagt såå mye planlegging i dette da! Det må jeg si!!! Ventet på spenning på historien i bloggen jeg. Men det var jo kjempe smart å få opp en planleggingsbok!!

Bra du kjente meg igjen med nytt nick.. Så forresten at du hadde fått nytt bilde på msn! Kjempe fiiiin på håret!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hae? Beklager?!? Var jo bare kjempehyggelig å höre fra deg. Raringen! :kose:

Jeg la ut nytt bilde på MSN til aere for deg! Tihi!

Jeg tror ikke dette har gått helt opp for meg enda. Jeg har bare så utrolig söt og omtenksom kjaereste (ja, nå er han jo min forlovede da)! Han er verdens snilleste og kjekkeste! Jeg er heldig jeg! :-D :hjerte:

*Skryte, skryte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raring du liksom.. :ler:

*sukk*... Jeg og vil bli fridd til... For jeg har jo også verdens beste kjæreste..

Min tid kommer vel.. :)

Takk for at du la ut bilde altså! Jeg var jo kjempe spendt!

Åh Amadea, du går en kjempe spennende tid i møte! Tenk på alt som skal planlegges da!!! Så gøy! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

ÅÅåååå så herlig en historie!!! Gratulerer så mye (igjen). Gleder meg til å følge med i bryllupsplanleggingsboka di!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ENDELIG får vi bruk for Versace kjolene våre!!!! :hoppe: :hoppe:

Skal bryllupet være "her" eller "der"? (du skjønner hva jeg mener) ;)

Gleder meg til å være med på planlegginga.... tihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Gratulerer så mye med nydelig frieri!!! :) ...og bryllupsdagbok! Det skal bli gøy å følge med på planleggingen din :)

:klem: Ballerina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For et nydelig frieri!  :hjerter_rundt:

Gratulerer med planleggingsdagbok!  :klem:

Takk! :klem:

ENDELIG får vi bruk for Versace kjolene våre!!!! :hoppe: :hoppe:

Skal bryllupet være "her" eller "der"? (du skjønner hva jeg mener) ;)

Gleder meg til å være med på planlegginga.... tihi...

Vi har ikke bestemt oss enda. Mer kommer nedenunder.

Versace blir bra! :tommelsmil::sjarmor:

Gratulerer så mye med nydelig frieri!!! :) ...og bryllupsdagbok! Det skal bli gøy å følge med på planleggingen din :)

:klem: Ballerina

Takk! Hyggelig å bli kjent med en til kommende brud. Det virker som om vi skal gifte oss ganske på likt. :) Så da kommer vi sikkert til å fölge hverandre! :hoppe:

God morgen! Jeg er også spent på om bryllupet skal være her eller der!

God kveld! Nå skal jeg skrive mere om det du lurer på. Planleggingen kan begynne... (må leses med "forestillingen kan begynne"-stemme) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...