Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren


Amadea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror du, i ettertid, kanskje vil være glad for at du giftet deg i Norge...

Og da kan jeg sikkert "snike" meg i kirken om ikke annet ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da kan jeg sikkert "snike" meg i kirken om ikke annet ;)

:ler:

Ja, det kan du gjöre da vet du Impala! :)

Ellers har jeg intet nytt å medele... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til alle!

Har ikke blitt så mye bryllupsplanlegging i det siste visst.

Må bare legge inn denne linken:

Bryllups"vals"

Til inspirasjon for alle oss kommende bruder for å gjöre et eller annet morsomt og originalt i bryllupet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Vi har vært og sett på et lokale. Trodde vi var tidlig ute. Det viste seg at alle lørdagene i august 2008 var opptatt. (De stenger i Juli.) Fredag 8. august var også opptatt. De hadde til og med bestillinger for 2009!!! Ja, ja.... Det var uansett ikke helt optimal planløsning for oss, så da blir det kanskje bryllup i Spania da... (Har ikke giddi å lete frem noe mere... :ler: )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar åpenbart tid å planlegge bryllup :overrasket: Forvillet meg inn på en side for bryllupsplanlegging, det var det noen som var i gang med å planlegge bryllup i 2011...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

2011? det var da voldsomt til planlegging da!

Vi har vel bestemt oss for spansk bryllup og da ble hele den norske familien glad og deler av den spanske familien litt skuffa. Men, men, man kan ikke gjöre alle til lags. Kanskje vi får vi til å gå innom den ene restauranten jeg tenkte på snart? Det var så rustikt og koslig og herlig romantisk der! :-D Vil gjerne se menyer, prisoverslag, kapsitet og om det er ledig. (Håper ikke spanjoler er like ivrig på å planlegge som nordmenn...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå som jeg gleder meg! :hoppe: Hm... spanjolene kan jo ta Norges-tur en annen gang? Du driver jo så fint reisebyrå :kgblunk: Tror det blir helt supert med det rustikke lokalet! Du får stikke innom og høre om det er plass i herberget på den tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra
:( Jeg som hadde planlagt bytur for å stå utenfor kirka og lurkikke ;) Blir nok litt i lengste laget å dra med seg hele ligaen til Spania. Selv om det hadde vært herlig da!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:( Jeg som hadde planlagt bytur for å stå utenfor kirka og lurkikke ;) Blir nok litt i lengste laget å dra med seg hele ligaen til Spania. Selv om det hadde vært herlig da!

Det hadde jeg også! Er litt sur nå kjenner jeg... :sur:;)

*stemmer for liga-bryllups-besøk i Spania* :hoppe::ler:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Stemte ikke dere for Spania da? Nei, det var kanskje Jele det... Ja,ja, jeg lover å dele bilder med dere. :klem:

Pingsesöta: Jau då, reisebyrået mitt kan nok fikse både det ene og det andre. :ler: Men det spörs vel om min kjaeres familie er like lett å ha med og gjöre som mine söte og snille kollegaer... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...