Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren


Amadea

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina

:hallo:

Ser at dere sannsynligvis skal gifte dere 2. august dere også! Kult! Nå begynner vi å bli mange altså :) (meg, Musica og Sympatia)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, skal noen gifte seg så stiller vi opp vet du. I Gucci kjoler ;)

Var det ikke Versace?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stålkontroll? :hoho: Har du sett at bare én av tingene på lista er farget grönt, dvs at den er bestemt / klar?

Alt kan jo ikke ordnes, fikses og organiseres på en gang heller da :) Det kommer jo frem av listene dine og, du har jo en tidsplan. Jeg synes at de detaljerte listene dine (og at du faktisk har fargelagt det som er klart grønt!) viser at du har rimelig grei kontroll! ;)

Du er kjempeflink, det blir et knall bryllup! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Ser at dere sannsynligvis skal gifte dere 2. august dere også! Kult! Nå begynner vi å bli mange altså :) (meg, Musica og Sympatia)

:klem:

Hei på deg! Tenkte det skulle bli 2. august jeg da, men det passet visst heller ikke... Angrer på at vi ikk bare bestemte en dato og deretter sa i fra til alle. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine partytelt her.

Innmarri fint med ekstra stoff i taket og lyskroner. Det ser jo nesten ikke ut som et telt en gang! :-D Se her!

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på å ha saksofon og piano til aperitifen / velkomsten og til kakeskjaering. Fetteren til kjaeresten har sagt han kan spille piano (han spiller jazz) og han tar med kameraten sin som spiller sax. :-D Jeg har lyst på saksofon i kirka også jeg da. Kanskje det blir litt mye for saksofonisten, men på den andre side, når man först reiser 60 mil så gjör kanskje ikke det noen ting. Da blir selvsagt saksofonisten med på middagen og festen.

Har funnet en side her på bryllupsforumet til inspirasjon. Det er trompet, men kan nok spilles på sax også. Kjaeresten vil gjerne ha Air av Bach som inngansmarsj, selv om det strengt tatt ikke er noen marsj, men det gjör jo ikke så mye. :)

http://www.trompet.biz/index.php?pid=musikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det teltet så jo skikkelig flott ut! Siden dere ikke trenger å gamble på om været er bra, så er jo dette et veldig godt alternativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Det KAN jo blir regn faktisk, så vi må ha noe som det er mulig å trekke for. Men det ordner seg nok, de har flere lösninger. Vi skal ha det "taket" i hvert fall. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kupper jeg også!

Skulle gjerne gitt deg noen tips om fine salmer, men de jeg kan er jo ganske så norske da.....

Skal vielsen foregå på hans språk, slik at hele din familie vil sitte og lure på om du virkelig sa ja? :ler:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten melding for å få lettere tilgang ved senere kuppforsøk.

:klem: :klem:

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

Presten sa at jeg måtte jo komme og gi han noe å si på norsk. :ler: Så vi skal ha messen primaert på spansk og noe på norsk. En höytlesing og én salme på norsk i hvert fall. Men vi skal ha "oversettelse" i kirkeprogrammet. Så det går nok bra! :)

Edit: Leifer

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten melding for å få lettere tilgang ved senere kuppforsøk.

:klem: :klem:

Har du glemt hvordan vi skriver klem eller? :klø:

Hvorfor kom det som linker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten melding for å få lettere tilgang ved senere kuppforsøk.

:klem: :klem:

Så hyggelig!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Presten sa at jeg måtte jo komme å gi han noe å si på norsk. :ler: Så vi skal ha messen primaert på spansk og noe på norsk. En hötylesing og én salme på norsk i hvert fall. Men vi skal ha "oversettelse" i kirkeprogrammet. Så det går nok bra! :)

Tenk alt du kan lære han da :hoho:

(Stygg tankegang her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...