Batseba Skrevet 28. mars 2007 #181 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei Batseba! Så hyggelig med et nytt fjes! ← Hei til dere også Gleder meg til å bli kjent med alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. mars 2007 #182 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg tror du, i ettertid, kanskje vil være glad for at du giftet deg i Norge... Og da kan jeg sikkert "snike" meg i kirken om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 4. april 2007 Forfatter #183 Del Skrevet 4. april 2007 Og da kan jeg sikkert "snike" meg i kirken om ikke annet ← Ja, det kan du gjöre da vet du Impala! Ellers har jeg intet nytt å medele... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. april 2007 #184 Del Skrevet 4. april 2007 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 7. april 2007 #185 Del Skrevet 7. april 2007 Håper du har en super påske snuppa!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 13. april 2007 #186 Del Skrevet 13. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 14. april 2007 Forfatter #187 Del Skrevet 14. april 2007 til alle! Har ikke blitt så mye bryllupsplanlegging i det siste visst. Må bare legge inn denne linken: Bryllups"vals" Til inspirasjon for alle oss kommende bruder for å gjöre et eller annet morsomt og originalt i bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 14. april 2007 #188 Del Skrevet 14. april 2007 Knallbra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. april 2007 #189 Del Skrevet 14. april 2007 Da vet dere hva dere har å trene på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 15. april 2007 #190 Del Skrevet 15. april 2007 Åååååå, det hadde vært moro det! Noe sånt noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. april 2007 #191 Del Skrevet 17. april 2007 Å så stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 23. april 2007 Forfatter #192 Del Skrevet 23. april 2007 Vi har vært og sett på et lokale. Trodde vi var tidlig ute. Det viste seg at alle lørdagene i august 2008 var opptatt. (De stenger i Juli.) Fredag 8. august var også opptatt. De hadde til og med bestillinger for 2009!!! Ja, ja.... Det var uansett ikke helt optimal planløsning for oss, så da blir det kanskje bryllup i Spania da... (Har ikke giddi å lete frem noe mere... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. april 2007 #193 Del Skrevet 23. april 2007 Det tar åpenbart tid å planlegge bryllup Forvillet meg inn på en side for bryllupsplanlegging, det var det noen som var i gang med å planlegge bryllup i 2011... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #194 Del Skrevet 8. mai 2007 2011? det var da voldsomt til planlegging da! Vi har vel bestemt oss for spansk bryllup og da ble hele den norske familien glad og deler av den spanske familien litt skuffa. Men, men, man kan ikke gjöre alle til lags. Kanskje vi får vi til å gå innom den ene restauranten jeg tenkte på snart? Det var så rustikt og koslig og herlig romantisk der! :-D Vil gjerne se menyer, prisoverslag, kapsitet og om det er ledig. (Håper ikke spanjoler er like ivrig på å planlegge som nordmenn...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 8. mai 2007 #195 Del Skrevet 8. mai 2007 Ååååååå som jeg gleder meg! Hm... spanjolene kan jo ta Norges-tur en annen gang? Du driver jo så fint reisebyrå :kgblunk: Tror det blir helt supert med det rustikke lokalet! Du får stikke innom og høre om det er plass i herberget på den tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 9. mai 2007 #196 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg som hadde planlagt bytur for å stå utenfor kirka og lurkikke Blir nok litt i lengste laget å dra med seg hele ligaen til Spania. Selv om det hadde vært herlig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2007 #197 Del Skrevet 9. mai 2007 *stemmer for liga-bryllups-besøk i Spania* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. mai 2007 #198 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg som hadde planlagt bytur for å stå utenfor kirka og lurkikke Blir nok litt i lengste laget å dra med seg hele ligaen til Spania. Selv om det hadde vært herlig da! ← Det hadde jeg også! Er litt sur nå kjenner jeg... *stemmer for liga-bryllups-besøk i Spania* ← JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #199 Del Skrevet 9. mai 2007 :klø: Stemte ikke dere for Spania da? Nei, det var kanskje Jele det... Ja,ja, jeg lover å dele bilder med dere. Pingsesöta: Jau då, reisebyrået mitt kan nok fikse både det ene og det andre. Men det spörs vel om min kjaeres familie er like lett å ha med og gjöre som mine söte og snille kollegaer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 11. mai 2007 #200 Del Skrevet 11. mai 2007 Halla pa rei! Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå