Majabeth Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Sletta Endret 2. februar 2007 av Majabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 4. februar 2007 #22 Del Skrevet 4. februar 2007 Kjempelekre kjoler du har funnet til jentene, enkle og fine Noe lignende jeg selv har vært på jakt etter til minstejenta vår, men ser ikke ut som at de har dem i rosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 4. februar 2007 Kjempelekre kjoler du har funnet til jentene, enkle og fine Noe lignende jeg selv har vært på jakt etter til minstejenta vår, men ser ikke ut som at de har dem i rosa ← Takk! Egentlig hadde jeg lyst på lysegrønne kjoler, men min eldste datter insisterte på blått. Derfor måtte jeg endre på resten av fargetemaet i bryllupet. Men ser at det blir veldig bra likevel, så da blir egentlig alle fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 4. februar 2007 Side 2!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 7. februar 2007 Det har gått litt i dvale med planlegginga mi. Minstejenta har hatt lungebetennelse og nå ligger hun største i influensa...Selv føler jeg meg ikke helt bra, men sliter meg på jobb. Har ordna ferdig alle invitasjonene til middagsgjestene, men må vente litt før jeg ordner til kaffefolkene. Må ringe til restauranten for å høre når vi hadde avtalt at det skulle finne sted. Vi har middag kl. 16, er det for seint å ha kaffen kl. 20? Eller er 4 timer det man må regne med til middag? Vi skal ha 3 retter. Noen taler blir det nok sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 7. februar 2007 #26 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Huffda, ikke noe særlig å ha syke barn, og når man selv ikke er i form, går jo alt litt tregt Vi har satt middagen til kl. 15.30 og kaffen til kl. 20. Vi skal også ha 3-retters, og regner ikke bruke mer enn 2-2 1/2 time på middagen. Kokken og ett par servitører skal hjem å skifte og tilbake til kaffen, derfor satte vi middagen til 15.30. Håper å få brukt tiden mellom middag og kaffe til bl.a. fotografering og gavetitting Endret 7. februar 2007 av lottabrud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 12. februar 2007 Kirke - Storfjord kirke kl. 1400- OK Prest/organist - Har snakka med presten som konfirmerte meg. Må ringe han! Innmarsj- Utmarsj - Salmer - Solist - Tekstlesing- Transport- bruker vår egen bil. Må ordne med pynt Forlovere - Kjell Gunnar og Gøril Katrine- OK Lokaler - Lyngskroa hotell OKMeny- Noe med elgkjøtt. Har ikke kommet lenger. Ring LK, levér elgkjøtt dit Borddekorasjoner; blomster Borddekorasjoner – kjøpt glasskåler på Ikea. Må kjøpe kulelys, dekorsand og perlerader Toastmaster- ikke avgjort ennå Frisør – Anne OK Sminkør - Gjøre det selv? Invitasjoner - Har skrevet gjesteliste, men ikke laget invitasjonene ennå. Bordkort/menyer - Bordkort nesten ferdige. Menyer- Kirkeprogram - Takkekort - På planleggigsstadiet Gjestebok- Kjole- OK Brudesko- bestilt, ikke fått ennå Tiara- OK Strømpebånd- OK Underskjørt Undertøy til å ha under kjolen Undertøy til bryllupsnatta Stay-Up (husk reserve) Sånne greier å ha inni skoene- OK Kaketopp- OK Toastmasterbjelle- OK Dress- OK Mansjettknapper- OK Sko til sambo Skjorte til sambo Slips til sambo Kurv til toalettsaker Innhold til kurv til toalettsaker Brudebukett- snakka med Marion 3 knapphullsblomster- snakka med Marion Fotograf- gudfar tar bilder OK Hjemmeside m/ønskeliste - OK Filming Bryllupskake- OK Andre kaker- Skal bake 5 kaker selv. Brudevalsmusikk Musikk til festen - Band OK Gaveutpakkere- Sissel, Mona og Line OK Nummerlapper/bok/teip til gavebordet OK Kakespade- bruker en vanlig OK Bryllupsris- bestilt, ikke fått Roseblader- ? Laste ned skjemaer Bordplan Brudepikerkjoler- OK Tiaraer til brudepikene- OK Sko til brudepikene Strømpebukser til bp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 20. februar 2007 Puh, dagene går altfor fort nå! Jeg har så mye som skal gjøres, men tida strekker ikke til! Man må jo nesten jobbe litt også... Jeg har hatt ekstrajobb siden i september for å spare penger til bryllupet. Så i tillegg til at jeg har 100% stilling på kontor har jeg jobbet 2 (noen ganger fler) kvelder i uka i en militærleir. Når man har 2 unger som skal ha sitt, og en gubbe som er bonde (= arbeidstid som absolutt ikke er 9-4) så blir det litt stress til tider. Den ekstrajobben jeg har nå trives jeg utrolig godt med. Det er et utrolig herlig miljø, og soldatene er bare helt topp å jobbe med. Nå kan det se ut som om den jobben fort kan bli min nye jobb, for de er veldig interessert i å beholde meg fast. Det høres veldig fristende ut, for på den jobben jeg har nå er det endel omorganisering på gang + vi skal flytte bedriften, så jeg får mye lenger kjørevei. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre, men håper at det blir en ordning på dette snart. I dag spurte vi svigerfar om han vil være toastmaster i bryllupet vårt. Egentlig hadde vi mest lyst at han skal få nyte dagen, men så er han en sånn type som elsker å organisere og ordne. Derfor er han perfekt som toastmaster. Han ble skikkelig glad da vi spurte han, så tror absolutt det var et bra valg. Han begynte å planlegge med én gang. Men så er han en som vil ha saker og ting på stell. Han skreiv f.eks. talen til oss allerede i høst Han er bare alle tiders! Jeg føler at han er den pappa'n jeg aldri har hatt. Så vi bruker å spøke med at jeg og gubben ikke kan gifte oss pga slektskapet...Gleder meg til at svigerfar skal hjelpe til meg bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 21. februar 2007 #29 Del Skrevet 21. februar 2007 Takk! Vi driver gård, så jeg syntes det passer bra med en sånn en. Kyr er fine dyr, de... ← Vurdere denne kaka? http://home.c2i.net/tmengelsen/bryllups.htm Syns den er søt, men mannen sier nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 21. februar 2007 Vurdere denne kaka? http://home.c2i.net/tmengelsen/bryllups.htm Syns den er søt, men mannen sier nei. ← Ja, vi så på den, men det ble ikke det. Vi har kjøpt ku-pynt å ha på toppen. Fikk den håndlagd i USA -stor skal man være på det... Ellers blir vi å ha kyssebilde av oss i fjøset i gjesteboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 22. februar 2007 I går snakka jeg med presten. Han ville veldig gjerne vie oss! Så nå har jeg enda litt jeg kan endre farge på lista mi...Den må nok oppdateres snart, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 22. februar 2007 #32 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei! Grattis med dagbok da. Det er jo så artig. Spesielt når man runder side 1 Ser ut som du har mange ting på plass allerede. Og veldig lekre sko du skal ha da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 23. februar 2007 Kirke - Storfjord kirke kl. 1400- OK Prest/organist - OK Innmarsj- Jãmtlandsk brudmarsch OK Utmarsj - Brudemarsj fra Lødingen OK Salmer - Solist - Tekstlesing- Transport- bruker vår egen bil. Må ordne med pynt Forlovere - Kjell Gunnar og Gøril Katrine- OK Lokaler - Lyngskroa hotell OK Meny- Noe med elgkjøtt. Har ikke kommet lenger. Ring LK, levér elgkjøtt dit Borddekorasjoner; blomster Borddekorasjoner – kjøpt glasskåler på Ikea. Må kjøpe kulelys, dekorsand og perlerader Toastmaster- Svigerfar OK Frisør – Anne OK Sminkør - Gjøre det selv? Invitasjoner - Sendt ut! OK Bordkort - Bordkort nesten ferdige. Menyer- Kirkeprogram - Takkekort - På planleggigsstadiet Gjestebok- Kjole- OK Brudesko- bestilt, ikke fått ennå Tiara- OK Strømpebånd- OK Underskjørt Undertøy til å ha under kjolen Undertøy til bryllupsnatta Stay-Up (husk reserve) Sånne greier å ha inni skoene- OK Kaketopp- OK Toastmasterbjelle- OK Dress- OK Mansjettknapper- OK Sko til sambo Skjorte til sambo Slips til sambo Kurv til toalettsaker Innhold til kurv til toalettsaker Brudebukett- snakka med Marion 3 knapphullsblomster- snakka med Marion Fotograf- gudfar tar bilder OK Hjemmeside m/ønskeliste - OK Filming Bryllupskake- OK Andre kaker- Skal bake 5 kaker selv. Brudevalsmusikk Musikk til festen - Band OK Gaveutpakkere- Sissel, Mona og Line OK Nummerlapper/bok/teip til gavebordet OK Kakespade- bruker en vanlig OK Bryllupsris- bestilt, ikke fått Laste ned skjemaer Bordplan Brudepikerkjoler- OK Tiaraer til brudepikene- OK Sko til brudepikene Strømpebukser til bp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 27. februar 2007 Nå har vi sendt ut invitasjonene! Det er så deilig å være ferdig med det, for de har liksom hengt over meg en stund nå. Nå er det bare å vente på svar. Noen har svart allerede at de kommer. Det er morsomt når de man sender/ leveres invitasjonene til blir så begeistra og glade at de svarer med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 27. februar 2007 #35 Del Skrevet 27. februar 2007 Nå har vi sendt ut invitasjonene! Det er så deilig å være ferdig med det, for de har liksom hengt over meg en stund nå. Nå er det bare å vente på svar. Noen har svart allerede at de kommer. Det er morsomt når de man sender/ leveres invitasjonene til blir så begeistra og glade at de svarer med en gang. ← Så gøy da, blir liksom litt mer ekte og spennende på en måte når invitasjonene er sendt ut Tenkte også å få ut våre snart, det er vel ikke for tidlig vel? (gifter oss 11.august) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #36 Del Skrevet 27. februar 2007 Så gøy da, blir liksom litt mer ekte og spennende på en måte når invitasjonene er sendt ut Tenkte også å få ut våre snart, det er vel ikke for tidlig vel? (gifter oss 11.august) ← Synes det er greit å få invitasjonene ut nå, for da kan folk planlegge litt mer. Siden det er i ferien (jaja, begynnelsen av fellesferien) så kan det jo hende at enkelte har endel andre ting på tapeten. Men nå visste jo de fleste som ble invitert at de ville bli invitert, men uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 1. mars 2007 #37 Del Skrevet 1. mars 2007 Har du fått noen svar på invitasjonene enda? Jeg har fått noen svar, men venter fortsatt på 56 svar. Så gøy det er med bryllup da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #38 Del Skrevet 1. mars 2007 Har du fått noen svar på invitasjonene enda? Jeg har fått noen svar, men venter fortsatt på 56 svar. Så gøy det er med bryllup da. ← Noen fikk vi svar fra med en gang vi ga de invitasjonene, mens andre igjen sendte svar da de fikk de i posten. Jeg var litt usikker på om vi skulle ha en hjemmeside, men det bestemte vi oss for og har ikke angra på det. Flere av de som har svart har vært innom denne sida, og alle har vært positive til en sånn side. Anbefales på det sterkeste dersom noen er usikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtnos Skrevet 2. mars 2007 #39 Del Skrevet 2. mars 2007 Så bra at du har fått sendt ut invitasjonene og at det er noe som har svart allerede... Ble vel veldig virkelig nå da? Uff jeg må få sendt ut invitasjonene jeg også... ting tar tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 3. mars 2007 #40 Del Skrevet 3. mars 2007 Høres gøy ut med hjemmeside. Hva har dere på den? Informasjon om dagen og slikt? Hvor får man opprettet slike? finnes det en gratisside eller no? I dag har jeg kjøpt nytt underskjørt til kjolen. Det første jeg kjøpte var for kraftig under kjolen min. Det ble for mye volum. Men den jeg har kjøpt nå er fin. Artig med bryllup altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg