Gå til innhold

Majabeths dagbok 070707

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har jeg gått med skoene fra tidlig i morges til helt fram til nå. Tok de bare av da jeg skulle kjøre på jobb. Det har gått kjempebra! litt mer klikk-klakk når jeg går med disse enn med de vanlige jobb-skoene mine, men så er jo det enten spotec-sandaler eller crocs...

Har forresten fått svar fra nesten alle nå. Sendte litt sms tidligere i dag- og nå er det bare 1 par som ikke har gitt beskjed. Men de er kaffegjester, så de gidder jeg ikke stresse med. Vi lager heller bare ekstra bonger som de kan få om de kommer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prata med organisten, han kan spille inngangsmarsjen vår! Han hadde øvd i helga, og han syntes den var så bra at han kommer til å anbefale den til andre brudepar. Han var veldig glad vi ikke går for Mendelson, for den var han begynt å bli lei, for "alle" hadde den. Hadde tenkt å foreslå at han ikke skulle stresse med marsjen, at vi kunne velge en annen, men ikke tale om. Han spiller den, han!

Skrevet
Prata med organisten, han kan spille inngangsmarsjen vår! Han hadde øvd i helga, og han syntes den var så bra at han kommer til å anbefale den til andre brudepar. Han var veldig glad vi ikke går for Mendelson, for den var han begynt å bli lei, for "alle" hadde den. Hadde tenkt å foreslå at han ikke skulle stresse med marsjen, at vi kunne velge en annen, men ikke tale om. Han spiller den, han!

:juhu: Snille organisten!!

Hvilken inngangsmarsj skal dere ha??

Skrevet
:juhu: Snille organisten!!

Hvilken inngangsmarsj skal dere ha??

Vi skal ha "jämtlandsk brudemarsch", synes den er så fin. :sjenert:

Bestilte noe greier fra somethingblue.dk i går morges, og fikk mail nettopp at det er sendt- allerede!!! Regner med at vi får det snart da. Men rask service er det uansett!

Skrevet

Hehe ja det var den kosen.. sjønner ikke hva jeg har tenkt på når jeg skreiv :ler:

Gjest Pesto
Skrevet
Vi skal ha "jämtlandsk brudemarsch", synes den er så fin. :sjenert:

Den brudemarsjen er så fin, helt enig. Vi hadde også lyst på den, men så tror jeg det går litt dårlig med trompet til den. Eller hva tror du om det, kan det gå? Har bare hørt med orgel og med fløyte.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Hehe ja det var den kosen.. sjønner ikke hva jeg har tenkt på når jeg skreiv :ler:

Trodde du mente skoene jeg?

Skrevet
Trodde du mente skoene jeg?

Trodde jeg også :ler:

Skrevet
Trodde jeg også :ler:

Det var jo egentlig det jeg mente da :):ler:

Ble litt rot det der, tenkte sikkert på kos når jeg skrev det :ler:

Skrevet
Det var jo egentlig det jeg mente da :):ler:

Ble litt rot det der, tenkte sikkert på kos når jeg skrev det :ler:

:legrine:

Skrevet
Den brudemarsjen er så fin, helt enig. Vi hadde også lyst på den, men så tror jeg det går litt dårlig med trompet til den. Eller hva tror du om det, kan det gå? Har bare hørt med orgel og med fløyte.

Det har jeg rett og slett ikke peiling på! :ler: Jeg har bare hørt den på nettet, og da med orgel, så jeg er veldig amatør på dette. Beklager at jeg ikke er til særlig hjelp...

Skrevet

Jeg synes også den brudemarsjen er nydelig. Men desverre så synes mannen at den hørtes for trist ut :( Kanskje jeg skal prøve å spille den for han en gang til og prøve å overbevise han om vi må ha den som inngangsmarsj ;)

Gjest Pesto
Skrevet

At den var trist har jeg ikke tenkt på en gang. Jeg vil gjerne ha den, men jeg må snakke med personen på trompet først og organisten.

Jeg liker den fordi den ikke er så pompøs på en måte. Vi skal ikke ha noen av de to "vanlige" (Mendelsohn og Wagner). Blir bare å finne noen andre... :vetikke:

Skrevet
At den var trist har jeg ikke tenkt på en gang. Jeg vil gjerne ha den, men jeg må snakke med personen på trompet først og organisten.

Jeg liker den fordi den ikke er så pompøs på en måte. Vi skal ikke ha noen av de to "vanlige" (Mendelsohn og Wagner). Blir bare å finne noen andre... :vetikke:

Finnes jo mange andre fine da :) Vi skal heller ikke ha noen av de vanlige...

:juhu: gleder meg!!

Akkurat som jeg hører inngangsmarsjen og ser Susiepia gå opp kirkegulvet her jeg sitter :sjenert:

Skrevet

Ja, jeg synes også de to "vanlige" blir for pompøse og oppbrukte. Derfor synes jeg Brudemarsj fra Lødingen og Jämtlandsk brudemarsch er så fine!

Skrevet (endret)
Ja, jeg synes også de to "vanlige" blir for pompøse og oppbrukte. Derfor synes jeg Brudemarsj fra Lødingen og Jämtlandsk brudemarsch er så fine!

:juhu:

Vi skal ha Brudemarsj fra Lødingen som utgang :) Fordi den er kjempefin og fordi min kjære er fra Lødingen :hoppe:

Endret av Susiepia
Skrevet

Jeg/vi har ikke tenkt på brudemarsjer enda vi...

Kanskje det er på tide eller har jeg god tid enda?

Gjest Pesto
Skrevet

Brudemarsj fra Lødingen.. den tror jeg ikke at jeg har hørt på, må sjekke på nettet.

Gjest Pesto
Skrevet
Jeg/vi har ikke tenkt på brudemarsjer enda vi...

Kanskje det er på tide eller har jeg god tid enda?

Du har nå god tid ennå, det har jo jeg også, men i mangel på noe annet og drive med så begynte jeg med dette.

Har fått ordnet med en som skal spille trompet og da begynte det å komme forslag derfra. Har lånt litt cder på biblioteket for å høre litt på ulike muligheter. Kommer nok ikke til å ta noen avgjørelse enda, bare greit å tusle med sånt når man har tid til det. :)

Skrevet
Finnes jo mange andre fine da :) Vi skal heller ikke ha noen av de vanlige...

:juhu: gleder meg!!

Akkurat som jeg hører inngangsmarsjen og ser Susiepia gå opp kirkegulvet her jeg sitter :sjenert:

Hvilken skal dere ha som inngangsmarsj?

De skal vi ha! Har ikke tenkt at Jämtlandsk brudemarsch er trist...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...