Gå til innhold

ID bare minerals


datajente

Anbefalte innlegg

Hei! Eg er også totalt nybyrjar med mineralsminke, men no skal endeleg eg også prøve meg på dette. Har vore med hudpleiar og funne rett farge på i.d. sin foundation, og har tinga han på nett. Fekk nesten litt dårleg samvit då eg gjekk ut av salongen utan å kjøpe; ho som jobba der var utruleg flink og engasjert.

Har tinga foundation, veil og ei børste på Better Makeup For Less, pluss ein kost på Strawberrynet. Den siste angra eg litt på då eg etterpå såg at ho var mykje billegare på BMFL. Kosten der kosta berre 50 kr mot 130 på Strawberrynet. Jaja, sånt skjer! No har eg rett nok ikkje fått varene enno, men så langt er iallfall eg veldig nøgd med den sida! Eg ser fram til å prøve dette. :)

Kan du linka til veilen og kosten? :) Transparent veil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan eg vel! :)

Veil

Flawless Application Brush

Maximum Coverage Concealer Brush

Dette eg har kjøpt, i tillegg til foundation.

Det er synest nesten er litt rart, er at eg framleis ikkje har fått ein e-post som seier at dei har sendt varene. Det er tre-fire dagar sidan eg tinga varene. Men, men - eg er nok berre så vant til Strawberrynet som sender nesten før eg har bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke kjøpt ID koster.

De røyter og er harde og stikkende mot huden.

Jeg kjøpte både kabuki og flawless børsten og måtte slutte å bruke begge da de var så stive at huden ble sår og jeg har ikke spesielt sensitiv hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke særlig billig? I tillegg kommer moms og omkostninger til posten, og da er det billigere å kjøpe hos hudpleier. :forvirret:

EEEE, jeg kjøpte min på Parfymelle i moss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kabuki/foundation-børsten til Body Shop er utrolig myk og deilig:)

Selv fikk jeg starter-kit'et til i.d i går, blir spennende å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_aimee_*

jeg lurer bare på en ting jeg. hvordan sminke bør jeg bruke - glo minerals eller id bare minerals. har lys hud, synelige porer, sensitiv hud og uren hud - sorte prikker og kviser. jeg vil for all del ikke gjøre dette værre. noen tips....pliiiiiz. vil gjerne høre fra noen som har forsøkt begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Hei,

Jeg har nettopp kjøpt meg foundationen fra ID Bare Minerals. Denne kjøpte jeg i en hudpleiesalong ettersom jeg trengte rådgiving til fargevalg og var utålmodig. Nå har jeg funnet ut at jeg antakeligvis trenger denne Mineral Veil pga at jeg lett blir blank og har store porer. Derfor undrer jeg...

Hvor kjøper dere id minerals?

Og er det for øvrig noen som har erfaring med Mineral Veil-en?

____________________________________

ID minerals er et bra produkt, selv for deg med blanke punkter og store porer. ID minerals er til for å skjule alt av urenheter og stygge punkter i ansiktet.

Du kan bestille ID mineral sminke på denne linken: http://www.beautybay.com/cosmetics/bareescentuals/

Der er sminken billigere enn det den er når du kjøper den i butikk, men trenger du veiledning og hjelp med fargeanalyse kan du jo prøve å oppsøke en som er konsulent med ID mineral sminke, de holder kurs/klasse hjemme hos deg, er som regel helt kostnadsfritt også.

Selv har jeg vært hudpleiekonsulent og holdt slike timer, ikke med ID minerals, men med MaryKay makeup, og jeg hadde da hudanalyse av alle "i klassen (6stk)" samt veiledning på hvordan man skal legge diverse makeup korrekt..

MVH Anne Lene :)

Innlegg redigert da det forstyrret sideoppsettet.

vimse-mod

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cathrine_*
Hei!

Jeg lurte på om noen vet hvor (hvilken butikk) man kan kjøpe i.d. i? I Østfold, helst Halden-Sarp-Fredrikstad. Kjøpte min første (som nå er slutt..) i Fredrikstad, men når jeg var der for litt siden var såklart den butikken lagt ned... Så lurte på om noen kanskje vet hvor den har blitt av?

Finnes det også concealer (til mørke ringer rundt øyne) i dette merke? J

eg har forresten prøvd IsaDora s bare minerals pudder, og det var ikke like bra..

:)

hei:) jeg kjøpte min i går på parfymelle i haugesund:) de har parfymelle overalt i landet tror jeg. Jeg angrer litt på min, jeg tror jeg valgte FOR lys. armene mine er jo brunere enn ansiktet mitt:( vet ikke helt hva jeg skal gjøre. ikke så mange som vil kjøpe en som er blitt brukt heller. men, ja de har concealere også:) rouge, leppestifter og lipsgloss:)

min erfaring med dette produktet var at i det jeg tok pudderet på meg så føltes det så lett ut på ansiktet, men etter ca 4 timer så ble huden fuktig og hvis jeg tok en finger på kinnet, så kom det foundation på fingen. Nesen min ble også veldig blank og foundationen skilte seg litt bort fra porene. ikke verdt de 429kr nei! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Andrea_*
Hei,

Jeg har nettopp kjøpt meg foundationen fra ID Bare Minerals. Denne kjøpte jeg i en hudpleiesalong ettersom jeg trengte rådgiving til fargevalg og var utålmodig. Nå har jeg funnet ut at jeg antakeligvis trenger denne Mineral Veil pga at jeg lett blir blank og har store porer. Derfor undrer jeg...

Hvor kjøper dere id minerals?

Og er det for øvrig noen som har erfaring med Mineral Veil-en?

hei! i.d finnes også i noen salonger, så det blant annet på sandvika senteret på tommys frisør salong blant annet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest
Hei,

Jeg har nettopp kjøpt meg foundationen fra ID Bare Minerals. Denne kjøpte jeg i en hudpleiesalong ettersom jeg trengte rådgiving til fargevalg og var utålmodig. Nå har jeg funnet ut at jeg antakeligvis trenger denne Mineral Veil pga at jeg lett blir blank og har store porer. Derfor undrer jeg...

Hvor kjøper dere id minerals?

Og er det for øvrig noen som har erfaring med Mineral Veil-en?

jeg kjøper den her til ca. 200 kr: www.feelunique.com - de sender den hjem til deg gratis, og jeg har aldri fått toll på noe jeg har kjøpt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dotten_*

Hei, Jeg kjøpte min i.d i går på Madla Amfi Senter i Stavanger i går. Den er bare helt fantastisk. Koster kr 450 for en KIT pakke som inneholder foundation, veil og kosten. Jeg har normal hud til litt mørk og bruker medium beige. Har store porer i kinnene som nesten forsvant med dette prodktet......

Må ha det , bar må ha det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest

i.d bare minerals får man kjøpt på hudpleiesalonger. Jeg vil anbefale å gå til en hudpleier eller lignende når skal dere skal kjøpe foundation. Der får dere veiledet hvilken farge som passer hudtonen deres, og tekninkken de bruker med børsten for å få et fint resultat :) De fleste steder hvor man driver med massasje har de også sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke kjøpt ID koster.

De røyter og er harde og stikkende mot huden.

Jeg kjøpte både kabuki og flawless børsten og måtte slutte å bruke begge da de var så stive at huden ble sår og jeg har ikke spesielt sensitiv hud.

Jeg prøvde mange forskjellige koster (og brukte mye unødvendige penger) før jeg kjøpte ID-koster, og jeg har aldri vært mer fornøyd!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_meg_*

Hei:)

Hvis noen har I.d bare minerals sett - 8 pk. så pliz svar meg på dette:

Hvor bred-høy-lang er boksen?

Hadde hvert kjempe fint! (FORT):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_Madelen_*

Har selv akkurat bestilt i.d bareMinerals foundatoin og noe som het All Over Face Colour Make up (ikke helt sikker på hva dette er, men ligner på solpudder, noen som vet?) Men det jeg egentlig lurte på var om noen hadde no erfaring med hvor lenge disse produktene varer? I og med at de er ganske dyre så blir det dyrt å kjøpe nytt ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt meg en nys øyenskygge fra id, den heter butterfly. Men føler at den forsvinner rimelig raskt, men det er jo det at id har jo så mange fine farger på skyggene sine.

Hvilke øyenskygger fra id synes dere er fine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_cecilie_*

[b]er Fair Light kit det jeg må kjøpe når jeg trenger: Fairy light?:)

til alle som er usikker på å kjøpe bareminerals les dette!:

BARE MINERALS - 100% NATURLIG

Innlegget er endret iht KGs regler.

Furstina, mod

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Line_*
Men det er jo ikke særlig billig? I tillegg kommer moms og omkostninger til posten, og da er det billigere å kjøpe hos hudpleier. :forvirret:

Hei! Jeg har kjøpt min i.d. sminke på www.FaceLook.no - super service, rask levering og garantert lavere priser enn hudpleie salonger! Prøv det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt Facelook. Sparte noen hundrelapper der på startsettet (foretrekker å bestille i Norge når det blir over 200,-) :) Rask levering var det også!

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...