Gå til innhold

ID bare minerals


datajente

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_linni.ng_*

hey

hvordan kjøper man disse produktene i ebay? hva er den mest rimeligst måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_linni.ng_*

forresten hvor er det billigst, raskest og tryggest kjøp av disse produktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_linni.ng_*

jeg har hørt at dersom man kjøper ting i ebay for under 1000NOK, slipper man å betaler 25% av beløpet. Men hva med at vi må kjøpe ting under 200NOK for å slippe toll? Er det mer vi må betale enn shipping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg forskjellen mellom disse:

1. Full Flawless Face Brush

2. Kabuki Brush

Hva brukes til hva?

Endret av Myztical
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_linni.ng_*

Åssen er det med toll ved kjøp i ebay folkens????????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_linni.ng_*
Kan noen forklare meg forskjellen mellom disse:

1. Full Flawless Face Brush

2. Flawless Application Face Brush

3. Kabuki Brush

Hva koster de i salongen?

Hva koster Max Coverage Concealer Brush i salongen?

Vet man kan få kjøpt de på nettet, men vil gjerne vite hva de koster i Norge.

du kan sjekke på internett da. Ligger ca par hundrede lapp ved kjøp i salong vil eg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_sandra_*

Hei,

jeg kjøpte min i USA, en starter kit der alt følger med. jeg har ikke funnet noen i norge som selger dem som kit, bare enkeltvis, men dem har jo bare foundation, ikke resten av produktene som trengs for å få hele efekten.

jeg betalte 60 dollar, et spesial tilbud dem hadde der jeg fikk 3 børster, 2 farget pudder foundation, 1 blush- eller warmth face color, og mineral veil. fikk også en lotion som gir bedre effekt med produktene.

dem som solgte deg dette burde heller ha gitt deg denne pakken som et tilbud i stedet, der får man også en dvd med der man får hvite hva man skal bruker hvor og hvordan.

Hei,

Jeg har nettopp kjøpt meg foundationen fra ID Bare Minerals. Denne kjøpte jeg i en hudpleiesalong ettersom jeg trengte rådgiving til fargevalg og var utålmodig. Nå har jeg funnet ut at jeg antakeligvis trenger denne Mineral Veil pga at jeg lett blir blank og har store porer. Derfor undrer jeg...

Hvor kjøper dere id minerals?

Og er det for øvrig noen som har erfaring med Mineral Veil-en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sandra_*

alt man bestiller fra utlandet som er over 200kr må man betale toll på, det vil si ikke bare toll avgift men også 25% moms i tilegg.

er du heldig så legger tollen ikke merke til det, jeg har bestil fra e-bay før for en del penger, men betalte ikke noe toll på fordi norge ikke kjenner til all selgere på e-bay. men fra lookfantastic betaler jeg toll og moms uansett.

jeg har hørt at dersom man kjøper ting i ebay for under 1000NOK, slipper man å betaler 25% av beløpet. Men hva med at vi må kjøpe ting under 200NOK for å slippe toll? Er det mer vi må betale enn shipping?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sandra_*

jeg husker ikke hvilken heter hva her og nå, siden jeg ikke er hjemme å ser på det, men den som er lengst å minst i børste formen av de 2 er den man bruker normalt, det vil si til vanlig dags bruk, den andre som er litt kort og større børste hode er den som man bruker hvis man vil ha litt større dekning, om man skal på byen eller om man har litt mer kviser en vanlig osv. det styrer jo du selv :)

den 3dje børsten du børde ha er en veldig liten en, ser ut som en litt veldig stor øyenskygge børste som man bruker på kviser, øyenlokk, å nasen.

se på http://www.bareminerals.com/on/demandware....figurator-Step1

hilsen sandra

Kan noen forklare meg forskjellen mellom disse:

1. Full Flawless Face Brush

2. Kabuki Brush

Hva brukes til hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sandra_*

ja blivakker.no har noen av produktene til I.D, men ikke de viktige produktene som gjør at du får den effekten du burde få.

blivakker.no har mye i.d produkter, og det er mye billigere enn å kjøpe det på salong!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_sandra_*

Hei jeg fant nettopp det starter kit'et som jeg snakket om,

http://www.harleycosmetic.com/store.asp/r=...er_Mineral_Veil

trykk så på starter kitt, velg din tone, de fleste bruker medium

koster 45 £, de sender til norge

Hilsen Sandra

Hei,

Jeg har nettopp kjøpt meg foundationen fra ID Bare Minerals. Denne kjøpte jeg i en hudpleiesalong ettersom jeg trengte rådgiving til fargevalg og var utålmodig. Nå har jeg funnet ut at jeg antakeligvis trenger denne Mineral Veil pga at jeg lett blir blank og har store porer. Derfor undrer jeg...

Hvor kjøper dere id minerals?

Og er det for øvrig noen som har erfaring med Mineral Veil-en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg som akkurat skulle til å bestille id øyenskygge på lookfantastic for første gang, kansje det ikke er så lurt å bestille øyenskygge der?

Hvor er det eventuelt lurest å bestille fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å jeg som akkurat skulle til å bestille id øyenskygge på lookfantastic for første gang, kansje det ikke er så lurt å bestille øyenskygge der?

Hvor er det eventuelt lurest å bestille fra da?

Jeg har bestilt øyeskygger fra ID et par ganger via limebeauty.com, men mest å spare er det helt klart på Ebay. Kjøpte en igår for 89 kr inkludert frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ellen_*

Handler bare i.d. på ebay. Funker helt supert og hvis du leter litt så finner du alltid gode priser og greie portopriser, men det er stor forskjell, spes på s&h så det lønner seg å følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_Stine_*
Men det er jo ikke særlig billig? I tillegg kommer moms og omkostninger til posten, og da er det billigere å kjøpe hos hudpleier. :forvirret:

Kjøp på www.midwestskincare.com der koster foundation 100,- Kroner, og selv med toll og moms + frakt kommer man ikke opp i 450,- som man må betale hos hudpleier i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...