Gå til innhold

ID bare minerals


datajente

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg ID get started kit fra ebay nettopp, kom på 230 kroner + frakt. Betalte ingenting ekstra utover det, avsender sendte det som gave uten at jeg spurte om det.

Bestlte også sånn get started kit for øynene, den med fire øyenskygger og tre koster. Kostet meg 170 kroner + frakt.

Kjøpte det av noen så kaller seg beauty_usa på ebay.Annbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt sånn starterkit med I.D minerals sminke og det ble bare 100,- inkl frakt. Dette kan anbefales. Tror det koster 600- 700 kroner i norge. Noen koster opp til 900,- tror jeg.

Jeg var på hudsalong idag, der hadde de get started kit fra ID og det kostet 1100 kroner...Sparer flere hundre på å kjøpe på internett.Selv kjøpte jeg for 200 kroner på ebay :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_eva_*
Jeg bruker mineral veil for å minske porer på nesen.

Sist jeg kjøpte Id så brukte jeg Ebay.

Flere av selgerne på e-bay gir inntrykk av at de selger I.D bare minerals ved å selge i.d. sin instruksvideo, men selve produktene ikke er av det samme merke, bare noe etterligning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har handlet en del på ebay og det har aldi vært noen problemer med det.

Etter å ha lest denne tråden her så skal jeg til hudpleiesalong imorgen, finne riktig farge og bestille et starter kit fra ebay :)

:danse: :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte mine ID produkter på www.bettermakeupforless.com.

Det tok ca. 2 uker før jeg fikk pakken.

Syns prisene er verdt ventetiden :)

De har også et ganske godt utvalg av farger, børster og start kit.

Har akkurat bestilt ett eyes, cheeks and lips start kit derfra, det ble rundt 300 kr. Betalte ikke toll på den forrige pakken som kostet 250 kr, så krysser fingrene for at jeg slipper unna denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!:D

Ok, så jeg har hørt masse fint om i.d.Bare Minerals og vurderer å kjøpe meg et av deres foundation puddere, jeg jeg har prøvd l'oreàl's true match minerals, og jeg synes denne legger seg utenpå huden og ser veldig "pudder-aktig" ut. Gjør i.d.bare minerals dette? og hvor kan jeg få kjøpt det? bare på nettet?

Takk!=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:D

Ok, så jeg har hørt masse fint om i.d.Bare Minerals og vurderer å kjøpe meg et av deres foundation puddere, jeg jeg har prøvd l'oreàl's true match minerals, og jeg synes denne legger seg utenpå huden og ser veldig "pudder-aktig" ut. Gjør i.d.bare minerals dette? og hvor kan jeg få kjøpt det? bare på nettet?

Takk!=D

Jeg tror i.d er bedre enn l'oreàl (som inneholder mye annet enn mineraler også..). I.d kjøpte jeg hos hudpleier første gangen. Hun hjalp meg med å finne riktig farge. Der kostet det ca 400,- for foundationen og ca det samme for en "flawless application brush". Nå bruker jeg en kabuki fra KMM og bestiller i.d foundation fra limebeauty.com. Koster ca 160-170 kr for en stor foundation inkl. frakt. Rask levering også - ca 1 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:D

Ok, så jeg har hørt masse fint om i.d.Bare Minerals og vurderer å kjøpe meg et av deres foundation puddere, jeg jeg har prøvd l'oreàl's true match minerals, og jeg synes denne legger seg utenpå huden og ser veldig "pudder-aktig" ut. Gjør i.d.bare minerals dette? og hvor kan jeg få kjøpt det? bare på nettet?

Takk!=D

Heia ser den du bruker kom dårligst ut i test på "tv2 Hjelper deg"mens i.d. kom best så jeg bes i.d. og er kjempefornøyd.Ikke at jeg ikke bruker billig merker for det gjør jeg men i.d. var jo like billig når jeg bestillte på ebay,gikk bare til hudpleier først å fikk rett farge..sats på den du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyBegynner:S

Hei

Jeg ha lenge tenkt på å kjøpe id.bareMinerals. er veeeeldig blek og må nok ha fair. men jeg er ikke så veldig trygg på å kjøpe på internett så jeg lurer på; Hvor mye (sånn ca.) koster foundation pudderet hos en hudpleier/kosmetikk butikk her i Norge? og vet noen om noe sted i Drøbak/frogn/akershus området som selger i.d.BareMinerals?

Takk!=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg ha lenge tenkt på å kjøpe id.bareMinerals. er veeeeldig blek og må nok ha fair. men jeg er ikke så veldig trygg på å kjøpe på internett så jeg lurer på; Hvor mye (sånn ca.) koster foundation pudderet hos en hudpleier/kosmetikk butikk her i Norge? og vet noen om noe sted i Drøbak/frogn/akershus området som selger i.d.BareMinerals?

Takk!=D

ID selges ikke i "kosmetikk-butikker", bare hos hudpleiere. Det er vel fortsatt det merket flest hudpleiere fører, så sjansene er stor for at flere hudpleiere i ditt nærområdet fører det. Det er jo bare å ta en telefon til de nærmeste og høre.

Før du kjøper iD kan du jo sjekke ut andre mineralmerker også, selv liker jeg f.eks GloMinerals mye bedre, og KissMe virker også bra. Har inntrykk av at mange ender med å gå over fra ID til noe annet etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er strålende fornøyd med I.D. Bare Escentuals, og synes dessuten huden min har blitt finere etter jeg begynte å bruke den.

Tillegg:

Jeg kjøper I.D.`en hos hudpleier, for da vet jeg at sminken er av topp kvalitet og hvertfall ikke er fake. Tar ikke sjansen på å handle dårlig sminke over nett, om det så er fra Ebay, Qxl, Strawberrynet, blivakker o.l.

Dersom noen skulle være i tvil, så jobber jeg ikke i bransjen, er en bevisst forbruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I.D.'s egne nettbutikk selger 9g foundation for 25USD (nå 140 NOK). Hvis andre nettbutikker legger seg noe særlig over dette prisnivået vil de ikke få solgt mange produktene. I.D. er i tillegg såpass billig i USA at det ikke er noe "poeng" i å produsere og selge fake varer.

I.D. er overpriset i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I.D.'s egne nettbutikk selger 9g foundation for 25USD (nå 140 NOK). Hvis andre nettbutikker legger seg noe særlig over dette prisnivået vil de ikke få solgt mange produktene. I.D. er i tillegg såpass billig i USA at det ikke er noe "poeng" i å produsere og selge fake varer.

I.D. er overpriset i Norge.

Går det an å kjøpe fra den nettsiden her til Norge? Eller selger den kun til USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går det an å kjøpe fra den nettsiden her til Norge? Eller selger den kun til USA?

Jeg vet ikke, men jeg finner ikke noe om international shipping på sidene deres. Men limebeauty.com har samme priser som I.D.'s nettsider, der koster frakt til Norge ca 25,- for en foundation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å kjøpe i.d Get Started Kit Fairly Light/Light. På blivakker.no koster dette 749 kr+frakt. Men kjøper jeg det fra f.eks limebeauty.com så koster det ca 340 kr. Så kommer jo moms, fortollingsgebyr og frakt i tillegg. Noen som vet om det lønner seg å bestille fra utlandet, eller kan jeg like godt bestille fra blivakker.no? Vet liksom ikke hvor mye jeg kan spare på å bestille fra utlandet, så hadde vært fint hvis noen har innspill! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å kjøpe i.d Get Started Kit Fairly Light/Light. På blivakker.no koster dette 749 kr+frakt. Men kjøper jeg det fra f.eks limebeauty.com så koster det ca 340 kr. Så kommer jo moms, fortollingsgebyr og frakt i tillegg. Noen som vet om det lønner seg å bestille fra utlandet, eller kan jeg like godt bestille fra blivakker.no? Vet liksom ikke hvor mye jeg kan spare på å bestille fra utlandet, så hadde vært fint hvis noen har innspill! :-)

Hei,jeg bes mitt på Ebay og bet rundt 200-250 kr tillsammen. Så må du bare sjekke hvor mye de ta for å sende det til norge.Veldig forsjellig fra plass til plass.Men det blir absolutt billigst.Lykke til.

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei jente på finn.no som selger et start kit til totalt 615 med frakt og da får en med alt en trenger : )

Veldig bra, jeg kjøpte der og fikk det i posten fire dager senere : )

Id sminken er den beste sminken jeg noen gang har prøvd, fast inventar heretter : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...