@lfa Skrevet 3. februar 2007 #141 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg synes egentlig det er ganske gøy å shoppe bukser for tiden. Veldig praktisk med det tøystykket man kan dra over magen. Ingen valker som presser seg frem og man har liksom en liten unnskylding for og være "feit". Bare et tips, fra en gravid sau til en annen. Nei, klær er noe herk. Håper du finner noe neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. februar 2007 #142 Del Skrevet 4. februar 2007 Trot det er flere som har det slik med klær nå. Jeg burde ha noe nytt, men finner ingenting jeg har lyst på. Du kommer sikker til å få være med på flere opp- og nedturer med lammene. Men det er jo flott at du får være med på dem - at de ikke stenger deg ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. februar 2007 #143 Del Skrevet 4. februar 2007 Fant jeg noe? Nei!!! x 1000. Jeg er drittlei av å prøve klær med denne kroppen, så om noen har en annen kropp til låns, er jeg takknemlig. ← Vi kan bytte? Denne kroppen her er heller ikke særlig egnet for kleskjøp, men kanskje du liker den bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #144 Del Skrevet 4. februar 2007 Kanskje jeg kunne fått prøvd en av dine bukser, @lfa? Kanskje jeg blir slank og pen i dem? Godt å høre at jeg ikke er alene, Bettie! Men så er det ofte sånn, at hvis det først "løsner", så finner jeg mye på en gang. Håper det løsner snart! Ja, jeg er glad at jeg får følge med opp og ned med ungene mine! Det er viktig at de vet vi er der, dersom de trenger oss. Greit, Cata: Vi har en avtale. Jeg vil gjerne prøve @lfa sine bukser. Både med din kropp og min egen. Så tar jeg det som blir mest komfortabelt! Nei, jeg skal vel ikke klage, tross alt. Ser vel nokså gjennomsnittlig ut, egentlig. Luksusproblem! Men noen kilo mindre hadde helt klart vært et pluss. Så da er det godt å tenke på den posen med smågodt jeg stappet i trynet i ren forbannelse i går. Og de tre flaskene øl, de to rødvinsglassene og melkeglasset med Baileys. Sammen med chilinøttene utgjør det nok en uslåelig slankekur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 7. februar 2007 #145 Del Skrevet 7. februar 2007 *sniker mig fram* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. februar 2007 #146 Del Skrevet 7. februar 2007 *Innom og koser litt på Væren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. februar 2007 #147 Del Skrevet 7. februar 2007 Nåja, skal ikke akkurat skryte på meg at jeg blir slank og pen i buksene mine, meeeen klart du skal få låne de. Er nok et bedre utgangspunkt hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #148 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Så koselig å se deg her, Furstina! Yndlings-svensken min!!! Som du kanskje har fått med deg, så har jeg en svakhet for det svenske. Skyldes nok mine svenske aner! Er f.eks. gammel ABBA fan. Veldig! Ble mobbet på skolen pga. min forkjærlighet for ABBA! Kos tilbake på yndlingstannlegen min! på Sniglå! Takk for buksene, @lfa! De sitter som et skudd (i blinde) når jeg har surret dem to ganger rundt meg! I går kveld laget vi noe skikkelig godt kveldsdigg: Fylte baguetter... Til 4 store baguetter: 1 pk majones 3 ss rømme 1 skinkeboks i tynne strimler 3 hardkokte egg i små terninger en god gjeng med purre i terninger litt pepper 1-2 fedd knødde hvitløk Bland fyllet, og ha det i ustekte baguetter. Dryss over revet ost, og gratiner / stek til baguettene er klar. Mmmm.... Dette blir en ny schläger her i heimen! I kveld må jeg huske å få med meg Farmen kl. 20.00. Må se hvordan det går med de to luringene, Mikkel og Jarl, som sitter på en holme og spiser fisk i smug. For noen rottetasser!!! Jarl er jo en sleiping, men at Mikkel kunne synke så dypt... Vel, det er jo et spill, men artig å følge med på! Ellers er jeg bare lat om dagen, besvimer i sofaen etter middag hver dag. Og ligger som et slakt i en annen sofa om kvelden. Foran TV. Guri, så sløvt. Endret 7. februar 2007 av Væren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2007 #149 Del Skrevet 7. februar 2007 Glad jeg ikke er sulten, ellers hadde jeg garantert blitt det nå! Faktisk ble jeg litt sulten selv om jeg ikke er sulten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #150 Del Skrevet 8. februar 2007 Haha, sult er smittsomt! Nå er jeg mett og god, var ikke hjemme før kl. 18 i dag, pga. frisørtime like etter jobb, og laget meg litt hurtiggrøt da jeg kom hjem. Nå har jeg fått kortere hår, og mørk farge med noen røde effekter i. Tror jeg blir ganske fornøyd med ny frisyre! Har hatt mørk blondt med gylne striper en stund, og det var OK med en forandring. Vel hjemme ventet reklameblad for et "fornyet" KK (synes jeg har fått det tilbudet før... ) til gamle abonnenter. Greit, jeg kan godt holde ut med et ukeblad under pleddet i sofaen, jeg! Og i kveld er det altså siste episode av "Kodenavn Hunter". Spennende!!! I morgen er det HHHHHEEEEEELLLLLLGGGGG!!!!! :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #151 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er deilig å få fikset på manken! (eller er det ull du har?) Akkurat nå for tiden føler jeg meg så ufattelig grå og gusten, det er noe som skjer hvert år - jeg går fra å være bleik til å være...*mangler ord*. Å gå jevnlig til frisøren hjelper i hvertfall litt på elendigheten. Nesten helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 9. februar 2007 #152 Del Skrevet 9. februar 2007 Kanskje det hadde hjelpt på humøret og gå til frisøren :klø: God helg, Væren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #153 Del Skrevet 9. februar 2007 - jeg går fra å være bleik til å være...*mangler ord*. Gjennomsiktig? Jeg føler meg helt tragisk i trynet om dagen. Trenger sol!!! Solarium, kanskje??? Det hjelper absolutt på humøret, Misty! Godt med litt forandring! Ha en fin helg, begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2007 #154 Del Skrevet 9. februar 2007 Gjennomsiktig ja, det tror jeg faktisk er beskrivende. I dag har jeg kjeftet og smelt på begge barna, både pr tlf og face to face, så jeg kan liksom ikke hevde å være vakker på innsiden heller. Møkkadag! Eh...kanskje sutre i sin egen bok og være litt mer ...fredags-enusiastisk her hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #155 Del Skrevet 9. februar 2007 Lille vennen... Sånne dager har vi alle. Synes beskrivelsen din virker kjent... Du kan få syte og klage alt du vil i min dagbok; det tar jeg som et kompliment! Og du er vakker - både inni og utenpå! Så det så! Nå har jeg sendt mannen på trening - han har hatt sine to kvelder denne uka, men har hatt noen grunnleggende irritasjoner gående i forhold til en kollega som tar seg litt for mye til rette... Så jeg foreslo at han sikkert fikk ut litt forbannelse ved å gå og trene litt. Takknemlig satte han av gårde, mens jeg tilbød meg å lage kveldskosen og ha ølet klart til han kommer hjem. Føler meg som en snill og forståelsesfull kone i dag! Det blir fylte baguetter i kveld, skal prøve å bytte ut skinka med stekt kyllingfilét i biter. Tror det kanskje passer best å droppe de kokte eggene, da? Passer vel best med skinke, kanskje... Eldstelammet er hjemme, mellomstelammet borte i helgen hos en kamerat. Men minstelammet har begge bestekompisene sine på besøk, så kanskje jeg må lage litt ekstra mat. Koselig med noen ekstra gjester! Og så er det full pakke med gullrekka!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2007 #156 Del Skrevet 9. februar 2007 Takk, min venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #157 Del Skrevet 9. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 9. februar 2007 #158 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg begynner også å føle meg gjennomsiktig. Tør ikke ta sol, er livredd pigmentflekker på kjipe steder... Blir foressten ikke ordentlig gullrekke i kveld. Beat for Beat er byttet ut med noe Grand Prix faenskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #159 Del Skrevet 9. februar 2007 Hva i svarte, huleste!!! Hva er det du sier??? Grrr.... Vil ha Beat for Beat!!! Nå er det for fakerten rett før jeg havner i Mie-modus, her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2007 #160 Del Skrevet 9. februar 2007 What? Men resten er der? *sjekker TV oversikt* Jeps, resten er der. Grand Prix! Hvem bryr seg iksom? *frustrert* Det jeg egentlig kom for å si var; Væren! Du er en positivt-påfyll person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå