orakel Skrevet 31. januar 2007 #121 Del Skrevet 31. januar 2007 Inne og hilser på Koselig at du har fått ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. februar 2007 #122 Del Skrevet 1. februar 2007 God morgen yndlingsværen nå er det snart helg igjen, det blir deilig altså!! en strålende dag ønskes deg fra trøtt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #123 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei, Orakel! Har du det bra? Koselig å se deg her! Heisann, yndlings-Aline! Ja, nå er det snart helg! Jeg er også trøtt. Sov middag på sofaen i går, og ble derfor liggende våken til over kl. 02 i natt. Et skikkelig sjakktrekk, spør du meg... Men sofaen er så inderlig god om ettermiddagen! Og senga er dritgod om morgenen... Gav beskjed til hannsauen allerede i dag morges at på lørdag trenger han ikke å vekke meg. I alle fall skal jeg sove til kl. 11. Og SÅÅÅÅÅ kan jeg få kaffe på sengen, som jeg pleier! Bortskjemt luksusdyr!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 1. februar 2007 #124 Del Skrevet 1. februar 2007 Sauer får-tjener luksus. Det er bare slik livet er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. februar 2007 #125 Del Skrevet 2. februar 2007 Meget god lørdagsplan, spør du meg. Kanskje jeg skal kopiere den. Nei - får Poden og svigerdatter og barnebarn på besøk, jeg, så jeg må opp ganske tidlig. Og Halvdelen forsvinner på jobb, så da må jeg ordne kaffe selv. Ja-ja. Ønsker deg en god helg i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 2. februar 2007 #126 Del Skrevet 2. februar 2007 Innom og ønsker deg en god helg Ser forresten at dine tirsdager er like mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. februar 2007 #127 Del Skrevet 2. februar 2007 deilig å være luksusdyr altså, savner noen som kan skjemme meg bort litt jeg og, men får fikse det sjæl så lenge... Ha en strålende, deilig helg da yndlings-væren min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 2. februar 2007 #128 Del Skrevet 2. februar 2007 Hvordan gikk det hos tannlegen daaa...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 2. februar 2007 #129 Del Skrevet 2. februar 2007 Abonnere.. Og hei forresten Væren, og takk for sist!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #130 Del Skrevet 2. februar 2007 HELG!!! Deilig!!! Ja, @lfa, vi får tro vi fårtjener litt luksus fårdi vi er de får vi er. Så godt å se deg, Bettie! Høres ut som om du får en travel og sosial og koselig helg! Jeg har også lyst på barnebarn - men håper virkelig det blir en stund til! Har et vennepar som er stolte besteforeldre til en gutt på 3 år, og min venninne sier rett ut at barnebarn er en velsignelse. Har aldri hørt henne snakke så mye om velsignelser tidligere... Tirsdagskvelder er herlige, Misty! Det er deilig å plaske ned i sofaen og vite at man har et par timer med deilig underholdning foran seg. Jeg ligger gjerne og bare tar i mot, og skjemmes ikke over å innrømme det! Før var det "fy" å se for mye på TV, men nå legger jeg ikke skjul på at jeg elsker å ha gode serier å se fram til hver kveld, hele uken (så sant det ikke er noe annet som skjer, da. Vi har jo videospiller...) Du fortjener noen som kan skjemme deg bort, yndlings-Aline! Regner ikke med at sånne flotte jenter som deg får gå så lenge i fred! Håper du finner en mann som er like snill med deg som min er med meg. Da får du det godt! Inntil videre får du kose deg alene og nyte den friheten det faktisk innebærer! Det gikk fint hos tannlegen, Sniglå. Det var bare minstelammet som måtte ordne litt med reguleringen sin. En streng hadde løsnet, men den ble bare klippet bort. I går fikk jeg innkalling til min tannlege - til min årlige sjekk! Veldig greit å få brev i posten! Jeg har en utrolig flink og morsom tannlege, så alt jeg hadde av tannlegeskrekk i unge år er som blåst bort. Nå gruer jeg meg overhodet IKKE til tannlegetimene! Jeg får jo underholdning på kjøpet, det synes jeg er mye valuta for pengene! Hei, Sofia! Takk for at du stikker innom, og koselig å se deg også igjen! Ikke lett å holde seg borte sånn for alltid, når det finnes så mange koselige folk her inne! Bare så synd med dem som forsvinner herfra... I dag har jeg hatt en fin dag på jobben. Ny kollega på avdelingen, hun virker super! Vi har fått kjempebra kjemi fra første stund! Har tro på at hun har mye positivt å tilføre! Koste oss med pitabrød med tacotilbehør inni, veldig godt! Ungene spiste, griste og koste seg!!! Det ble et helt feiebrett med kjøttdeig og salat etterpå, men pytt-pytt! Har seriøse planer om å parkere i sofaen i god tid før gullrekka, utstyrt med kald pils og stor sinnsro. Men først skal vi spise reker. Ferske, nydelige reker!!! Ha en fantastisk fin helg, mine kjære venner! Vi snakkes vel her inne i løpet av helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 2. februar 2007 #131 Del Skrevet 2. februar 2007 Innom med en helge-kosemose- Så kjekt med ny koselig kollega. Jeg prøver så godt jeg kan å like min midlertidige nye kollega, men det er jammen ikke lett... Ha en super-duper-fantastisk-kosemosete helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 2. februar 2007 #132 Del Skrevet 2. februar 2007 Ha en riktig god helg der i sauefjøset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #133 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er i grunnen best når man slipper å tvangslike folk, @lfa. Jeg vet hva jeg snakker om, for jeg har prøvd det, også... En av mine kolleger har jeg strevd med i 4 år, men nå har vi endelig begynt å få et avslappet forhold til hverandre, og jeg er omsider i stand til å berømme henne for hennes sterke sider. Det er utrolig mye mer befriende og deilig når det kommer en person som "glir rett inn" og er behagelig, rett fram og enkel å forholde seg til... De ville visst helst ikke miste henne der hun kom fra, heller - så hun har fått de beste skussmål derfra. Skjønner dem godt - og er glad jeg får jobbe med henne! Allerede etter to dager har vi funnet tonen, og jeg ser at vi tenker veldig likt mht. de tingene som jeg synes er viktige. Håper og tror at vi blir et bra team, og at dette er noe som varer! Jotakk, helgen i sauefjøset er i gang, Trille! Nå har jeg allerede sovnet på sofaen to ganger i dag; en gang etter jobb, og nå for 10 minutter siden - etter 3 øl og ett glass vin. Og mye TV. Gurimalla, så deilig det er med helg. Har kost oss med reker, det smakte kjempegodt! Jammen lenge siden - fikk nesten en sommerfølelse av den deilige maten; reker og kald øl! Eldstelammet er på fest med jenta han har et godt øye til. Håper han får ut fingeren og får formalisert dette her, snart. Nå har de gått og glodd på hverandre i flere uker, men når begge er like beskjedne, så tar det tid. TTT. Nei, nå finner jeg bingen og legger meg på en høyball og zzzzznorker litt! Natti, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 3. februar 2007 #134 Del Skrevet 3. februar 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 3. februar 2007 #135 Del Skrevet 3. februar 2007 *heier på eldstelammet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #136 Del Skrevet 3. februar 2007 Lørdag, regn og atter regn. Hadde tenkt meg en tur i gågata i dag, men det har jeg slått fra meg. Lurer på om jeg skal kjøre en tur til et kjøpesenter som ligger et kvarters tid herfra, for å kikke i butikker jeg vanligvis ikke går i. Trenger noe nytt, men er egentlig ikke i kjøpemodus. Kunne tenkt meg å fått bort noen få kiloer før jeg unner meg noe nytt - men noe skal man gå i, da... Det gikk filleveien med eldstelammet, Sun Mei. Han er ikke offensiv nok. Han trenger nok litt mer trening i forhold til jenter. Er redd han tror alt kommer av seg selv. Men tror ikke det er verdens undergang, for egentlig visste han ikke om han var forelsket, engang. Jeg har forklart for ham at det merker man. Man skal slippe å lure... Så nå havner han vel tilbake til PC'en og WOW igjen. JIPPI. Mellomstelammet har LAN, yngstelammet er fortsatt slapp i fisken. Han var hjemme fra skolen både torsdag og fredag, og er liksom bare ikke i form. Han er altfor ofte "ikke i form", men vi finner ingen forklaring på hvorfor. Har vært hos lege, tatt blodprøver, osv... Ingenting galt. Kanskje han også trenger et mer aktivt liv og mindre data? Nei, da får jeg finne ut hva jeg skal bruke dagen til... Må også få tak i noen nye fotoalbum, så jeg kan få på plass de 150 bildene fra sommerferien - og litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 3. februar 2007 #137 Del Skrevet 3. februar 2007 Så dumt for eldstelammet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #138 Del Skrevet 3. februar 2007 Ja, det var synd, Sun Mei. Men det går flere tog. Dessverre er det bare en måte å lære på - den harde måten. Hun hadde i alle fall vært veldig fin mot ham, og sagt at hun likte ham godt, men også forklart hva hun savnet fra hans side. Er man sjenert, så er man det. Da må man bare tørre å hive seg utpå og si hva man tenker. Ikke bære det inni seg. Det kommer vel med litt mer erfaring. Det er ikke sin mor han ligner på... Ha en fin lørdag, Sun Mei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #139 Del Skrevet 3. februar 2007 Men han er erfaring rikere, det komme veldig godt med neste gang - og da er det kanskje den jenten som gjør at det er viktig det gjelder. Her hos oss er det bare Minsten som er opptatt av jenter (og det er jo på veldig uskyldig nivå enda), Eldste er ikke helt der enda, og han er jo nesten på alder med Eldstelammet ditt. Det blir kompiser og data, dvs WoW, noe som er både positivt og negativt. Jeg sparker i rompa, i hvert fall verbalt, når det gjelder aktiviteter i forhold til data. Data er flott og forsåvidt sosialt, men det må kombineres med noe annet også, det er faktisk krav her i huset. Ikke alltid populært, men de er vant med at det er slik. Det trenger ikke være organisert trening eller noe, men det å komme seg, lufte "vetet", besøke en kompis i levende live og denslags, altså ikke bare gro fast foran PC`en. Ha en fin lørdag, Væren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #140 Del Skrevet 3. februar 2007 Veldig enig med tankene dine, Mie! Nå er det heldigvis sånn, at eldstelammet har mange kjekke kamerater. Gode gutter som vi har kjent fra de var 7 år - i alle fall de aller fleste. Så han kommer seg heldigvis ut, og mer nå enn før. Men så har de andre begynt å spille WoW igjen, og da kjeder han seg... Kan bare oppfordre ham til å ha litt ryggrad nå som han har fylt 18, men har ikke så mye vi skulle ha sagt. Tror han setter pris på at vi bryr oss, uansett. Og han sier at han forstår at vi ikke er så begeistret. Joda, det kommer nok snart ei jente som vekker de rette følelsene i ham. Det var visst like mye ønsket om å ha en kjæreste, som at det på død og liv måtte være henne... Han er nå skjønn. Og det er visst ei kjekk jente, så det var et godt forsøk. Bare ikke godt nok! Stakkars oss mødre; er det ikke rart hvordan man lever med barnas opp- og nedturer? Vil jo så gjerne at det skal ordne seg for dem. Men så må de jo prøve livet selv, de som oss! Nå har jeg vært en butikkrunde; det ble i gågata i sentrum, likevel. Var oppholdsvær og litt deilig å ikke gå i kjøpesenter, til en forandring. Jeg er så sjelden i byen, at det er minst 2-3 nye butikker når jeg endelig kommer meg av gårde... Fant jeg noe? Nei!!! x 1000. Jeg er drittlei av å prøve klær med denne kroppen, så om noen har en annen kropp til låns, er jeg takknemlig. Det var rett og slett ingenting som så normalt ut på meg i dag, så jeg kom hjem med en bærepose full av boxershorts til guttene. Det var i alle fall nyttig. Skal innrømme at jeg sa noe stygt da jeg satte meg i bilen på vei hjem. FIH. Forresten måtte jeg ha plaster på såret, så det ble 6 serviettringer med perler og en liten brikke på Pentik. Ja, og så prisliste på et par av keramikkservisene deres. Trenger nytt, nemlig, og fikk penger av opphavet til jul som jeg har satt av til formålet. Men klær? Det er noe forbannet dritt som vi dessverre ikke kommer utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå