Arwen Skrevet 21. mars 2003 #81 Del Skrevet 21. mars 2003 Nå er det bare ti dager til vi får nøkkelen Hurra! Gleder meg til å komme i gang. Prøver å komme på forskudd med lesinga sånn at jeg slipper å tenke på det mens vi skal pusse opp, men ser ut som om det skal gå dårlig. Eier ikke selvdisiplin. Har lest masse i dag da.. flink jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 22. mars 2003 Forfatter #82 Del Skrevet 22. mars 2003 Blir spennende!!!!! Gleder meg til å se det ferdige resultatet da,*venter i spenning* Flink jente som leser!!!!!!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. mars 2003 #83 Del Skrevet 22. mars 2003 Har kjøpt digitalkamera i dag, så da blir det lettere å få sendt deg bilder. :D Har jeg sagt at jeg endelig har bestemt meg for soveromsfargen? har nå hvertfall det. Var lenge veldig usikker, men ble til slutt en litt dus, lun terakottafarge. Artig med noe som er litt annerledes også.. Du får kose deg med kjæresten din i dag nå som han endelig har kommet hjem. Dere har vel litt bryllup å planlegge også Gleder meg til vi setter dato også, da kan man liksom begynne å planlegge på orfentlig. Slutte med den smugplanlegginga jeg holder på med nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 22. mars 2003 Forfatter #84 Del Skrevet 22. mars 2003 Lurt å kjøpe dere et selv, er jo så kjekt å ha!! Så det ble terrakotta tilslutt? Det er en kjempefin farge, liker den utrolig godt. Bryllupet ja....Blir utsatt litt det pga forskjellige omstendigheter. Ikke atr det er noe galt mellom meg og min kjære, vi har det toppers vi. Men vi var litt for sent ute med å få kirke og sånt der vi vil ha det...Men en utsettelse gjør jo ingenting, da får vi jo bare bedre tid til å planlegge, og ikke minst spare opp litt mere penger!! Men planleggingen er i full gang skal du tro, det er så gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. mars 2003 #85 Del Skrevet 22. mars 2003 Hvor lenge er det utsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 23. mars 2003 Forfatter #86 Del Skrevet 23. mars 2003 Det er litt usikkert enda, kan hende vi må utsette det til neste sommer, siden vi vil ha sommerbryllup........Så vi får se hva det blir til. Uansett så er det ingen vits i å sette seg ned å grine, vi ser heller positivt på det og ser fordelene med å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. mars 2003 #87 Del Skrevet 23. mars 2003 Da er sjangsene store for at vi blir gift nesten på likt da. :D Morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 23. mars 2003 Forfatter #88 Del Skrevet 23. mars 2003 Stilig!!!!! Nesten dobbeltbryllup da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 30. mars 2003 Forfatter #89 Del Skrevet 30. mars 2003 Bare en dag til du får nøkkelen nå, ikkesant?? Blir så spennende å se hvordan det blir!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 30. mars 2003 Forfatter #90 Del Skrevet 30. mars 2003 Bare en dag til du får nøkkelen nå, ikkesant?? Blir så spennende å se hvordan det blir!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. mars 2003 #91 Del Skrevet 30. mars 2003 JAAAAAA, gleder oss veldig til å komme i gang. :enig_animasjon: Kommer til å begrense tidsbruken her inne litt de neste månedene. Har snart eksamen + at vi jo skal pusse opp. Sjekker jo selvfølgelig innom for å holde meg litt oppdatert da Hvordan går det med deg og bebisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 30. mars 2003 Forfatter #92 Del Skrevet 30. mars 2003 Samme her, må virkelig begynne å konsentrere meg om skole og eksamen nå! Har brukt veeeldig mye tid inne på KG . Så jeg blir nok å bruke endel mindre tid her inne enn før. Joda, mor og barn har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. april 2003 #93 Del Skrevet 1. april 2003 Vi har fått leiligheten (!) , værre en vi trodde, men alt skal jo gjøres alikevel, så vi regner ikke med å bruke noe lengre tid en planlagt. Får kjøkkenet i neste uke, men må gjøre ferdig rommet først så det bare er å skru opp skapene. Sender bilder snart så du får se hvordan det er i vårt eget lille helvete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. april 2003 Forfatter #94 Del Skrevet 1. april 2003 Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. april 2003 #95 Del Skrevet 1. april 2003 Forbered deg på sjokk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. april 2003 Forfatter #96 Del Skrevet 1. april 2003 Blir spennende ihvertfall å se forskjellen før og etter, tipper det blir kjempefint hos dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. april 2003 Forfatter #97 Del Skrevet 6. april 2003 Går det bra i ny-leiligheten? Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. april 2003 #98 Del Skrevet 6. april 2003 Jeps, går sakte men sikkert fremover, har vært der 16 timer i helga. Fått revet alt som skal rives (inkludert en vegg, så nå er det rosa murstøv overalt) og fjernet en del tapet på veggene, men det tar veeeeldig lang tid. Er helt ødelagt i høyre armen Vi trøster oss med at det blir bra til slutt.. Er fortsatt veldig usikker på hva slags farge vi skal ha på soverommet, har nå bestemt meg for en slags mørk, varm beige farge (ombestemmer meg sikkert igjen.. ) Det ser nå hvertfall helt annerledes ut nå en det gjør på bildene jeg sendte deg. (skulle vel ikke så mye til, for det var jo helt jævlig der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 7. april 2003 Forfatter #99 Del Skrevet 7. april 2003 Det som er gøy med oppussing, det ernår man begynner å se forandringene. Det er gøy! Er vanskelig å velge "rett" farge, men det blir nok en fin farge du velger uansett,virker som du har god smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. april 2003 #100 Del Skrevet 7. april 2003 Har funnet ut at det er fukt på badet selv om de reklamerte med nyoppusset bad :o , så nå er det fult kjør med eierskifteforsikring og rørleggere.. regner med at det ordner seg kjapt, for det er ingen tvil om at ting har gått feil for seg, men det skaper jo litt ekstra problemer og stress.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå