Gå til innhold

Arwen22!!!


Eowyn

Anbefalte innlegg

Åh...er ikke det typisk da :evil: Håper det ordner seg fort da, og at dere ikke får noen økonomiske tap pga det!! De gjør vel alt mulig for å få solgt leilighetene...Skjønner godt at du blir stressa nå!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har snakket med rørleggerne og de sier at det ikke er noen tvil, så da blir det nytt bad på oss, får se det positive i situasjonen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det går fremover..sakte men sikkert. Har bestemt oss for å senke taket og sette i spotter så nå tar det litt ekstra tid, men vi har nå hvertfall begynnt å bygge opp igjen leiligheten. Soverommet begynner å ligne noe som ser nytt ut hvertfall.. :ler: Har vært borte fire dager i påsken så det har stått litt stille.

Har akkurat skrevet ferdig brevet til forsikringselskapet så nå er det bare å krysse fingrene igjen :D . Vi kjenner en advokat, så hvis de nekter oss penger får vi bare han til å sende et brev, de pleier jo å gi seg fort da..

Hvordan går det med deres oppussing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjekt å ha kjenninger i slike jobber ja! :wink: Gleder meg sånn til å se det ferdige resultatet!

Åh, her går det tregt...Må vente på klarsignal fra forsvaret nå plutselig, de må godkjenne fargene osv. Enda de hadde sagt at vi hadde frie tøyler til å gjøre som vi ville! Nei, det kommer til å ta tid før jeg blir klok på forsvaret, de har så mye rart for seg.

Så nå går det bare i handling av småting, kjøpte meg et stilig bilde og en krukke for å henge på veggen fra black shop design. Bildet var av en elefant i gull (matt gull), altså det er en figur inni rammen. Rammen er sort, og så er passepartoutet i en kjempefin gulfarge. Det var et veldig spesielt bilde, ganske originalt. Og keramikk krukken var ca 50 cm lang, pæreformet. Er ikke så mye mønster på det, og den er mørkebrun/sort. Den er ganske grov på en måte, ikke helt glatt. Er artig med litt annerledes ting som ikke "alle andre" har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...