Gå til innhold

Arwen22!!!


Eowyn

Anbefalte innlegg

Sinnsykt fin. Heldige dere. Vi har ikke råd til å ha bil akkurat nå vi. Må prioritere oppussing av leiligheten først og se hvor mye vi har igjen etter det. Takk og pris for firmabiler :D

Jeg har vært og hentet fargekart på Jernia i dag. Har nesten bestemmt alle fargene allerede. Blir nok stort sett beige vegger slik at vi heller kan bruke gardiner og ting til å "freshe" opp med. Det eneste jeg er litt usikker på er soverommet. Har kjøpt gardiner for lenge siden, de går i mørk plomme, gittelitt gult og terakotta. Lurte på terakotta vegger også. Tror det blir fint til smijern senga vår. Har ikke du brukt terakotta på vegger før? Mener jeg har lest det ett sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vi har ikke brukt terrakotta, men det er en av fine yndlingsfarger. :P Liker den veldig godt, og tror den ville vært kjempefin inne på soverommet deres. Er veldig stilig til smijern.

Beige tror jeg også blit veldig fint, og som du sier, da har du jo større muligheter til å freshe opp med gardiner og slikt.

Jeg har også fått meg fargekart, og finner til stadighet nye farger jeg liker!!!!! :roll: Det er så vanskelig å bestemme seg ut fra en liten firkant i et blad...De kan være fine i bladet, men helt annerledes på veggen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha planlagt å kjøpe oss hund (vil ha helt svart) når alt er ferdig også' date= så da blir vi en ordentlig liten veletablert familie. :D

Forresten veldig fine bissevover!!!!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er helt syk. Tror det er ganske lang venteliste på de, så jeg skal maile en oppdretter i morgen allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Er så gøy med hunder, de er jo så fine! Skulle ønske jeg også kunne hatt hund...Men siden begge to er allergiske, og at vi i tillegg ikke har hatt tid til hund, så må jeg nok klare meg med å se på bilder. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, har ikke noen bilder av meg som jeg vil legge ut her, ikke foreløpig ihvertfall:) Er litt greit å bruke et annet bilde, så er jeg litt anonym. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Helluuu.... :P

Hvordan går det med oppussingen? Er så spent på å se hvordan dere får det tilslutt!!!!! Her er det ikke mye fart i sakene, må vente til typen kommer hjem fra øvelse igjen om ca en uke...Orker ikke begynne å styre på alene, det er jo ganske masse som skal males, og når jeg skal på jobb i tillegg, så blir det lange dager. Så jeg får nok bare vente litt jeg. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke leiligheten før 31. mars så vi er fortsatt på planleggingsnivå. :D Har akkurat tegnet ferdig kjøkkenet. Må bare dobbeltsjekke om et par dager slik at jeg er sikker på at vi ikke gjør noe feil. Lurer fortsatt veldig på hva vi skal gjøre med soverommet.. :-?

Jeg leser for harde livet nå slik at jeg ikke skal henge altfor mye etter når vi får leiligheten. :o Greit å kunne bruke hele dager der. Har takk og pris hele april og mai på oss. (Hele eksamens perioden :( )

Skal låne mamma og pappas digitalkamera, så sender bilder så fort jeg tar noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært og bestillt kjøkken!! Hurra!! :hoppe: Godt å ha gjort det.

Kom på 34000 med hvitevarer. (svarte) Ikke ille pris. Vi henter det selv, både for å spare penger og fordi jeg har lest at når man får det levert kommer det fra Sverige og skapene blir ofte ødelagte under transporten. Godt å ha kontrollen og skylda selv. Skal sette oss ned og gå gjennom lista nå for å sjekke at alt stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med kjøkken! :P Det var en bra pris, er det ikea? De hade så mye fint på ikea nå...Gleder meg til typen kommer hjem fra øvelse, da blir det rett på ikea!! :ler: Er greit å hente sånne ting selv, da vet man at alt er i orden! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA ja.Måtte regnet med det dobbelte hvis vi skulle gått et annet sted. Unødvendig. Vi monterer selv. Sparer rundt ti tusen på det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det lønner seg absolutt å gjøre slike ting selv. Litt sykt at de tar så mye betalt på andre steder for å montere og slikt...Men tar tar jo egentlig ikke så mye lengre tid å gjøre det selv, så da er det penger spart, penger tjent. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går sikkert fortere å gjøre det selv. Vi kjenner jo alle til håndverkere. :ler: Den innebygde komfyren kostet oss noen tusen ekstra, men litt må man jo spandrer på seg. Er veldig fornøyd. :D Har sett over lista og alt stemmer. Ikke dårlig. Fikk kjempegod hjelp der ute også. Lagde litt kø men.. :oops: vi slapp nå å vente noe vi så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da! Er kjempeglad på dine vegne jeg, blir så glad når andre er lykkelige:) Blir så spennende å se det ferdige resultatet, og blir spennende å se om vi noen gang får startet opp å male her. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare se og få han kjæresten din hjem så får dere nok malt. Tar jo ikke mange dager hvis dere kun skal male. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei heeeei!!!!

Har vart borte et par dager, har mye å ta igjen her på KG!! :P

Joda, å male skal gå fort. Spørs bare hvor lang tid det tar å sette igang..Men jeg kan jo begynne med første strøket, så kan han ta andre strøket når han har fått hvilt ut etter øvelsen. :)

Det gleder jeg meg til.

Var på "Harry-tur" igår, eller vil var litt lengre enn til Harry land, for vi dro til Strømstad. Og der hadde de så mange butikker med sånne ting til leiligheten, sånt krimskrams som er så artig å gå å se på. Så der ble det litt handling ja... :ler: Litt snop ble det jo også selvfølgelig...Drar ikke forbi Svinesund uten å kjøpe litt snop nei!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...