Gå til innhold

Arwen22!!!


Eowyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal på visning igjen i dag. *psyker meg opp* Gruer meg faktisk. Man skulle bare ansatt noen til å kjøpe leilighet for seg, så slapp man alt det tullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar, du må være ganske lei av å gå på visninger nå. :ler: Men nå må det ordne seg for dere snart, dere som har lett så lenge etter ny leilighet, og gått på 1000 visninger! Så denne gangen går det nok superdupert. :wink:

Idag har jeg vært å handlet nye gardiner, de er gjennomsiktige og cremegul-aktig i fargen med littegrann mønster på. Har hengt dem opp nå nettopp, og er meeeeeget fornøyd med resultatet!! :hoppe: Trives så utrolig godt i denne leiligheten nå, har sagt til typen at jeg aldri vil flytte herfra....

Er litt deppa for tida, er ei i klassen hans som prøver å ødelegge mellom oss da, det er så slitsomt. Vet jo at hun aldri blir å klare det, men alt hun gjør for å prøve på det er både sårende og hardt å svelge. Sier masse dritt og sånt da vet du, ei skikkelig bitch. Så nå må Eowyn ta opp denne fighten da, noen gode tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ingen tips. Kjæresten min har høy "maskot-faktor" :D så jeg er vant til at jentene diller og daller med han. Har lært meg å ikke være sjalu. (Bare hvis de blir for innpåslitne da :evil: ) Blir jo litt annerledes når noen prøver å ødelegge, det har jeg aldri vært med på.

Heldig du som har funnet drømmeleiligheten. Kan nesten ikke vente til jeg kan kjøe nye ting til leiligheten som kommer til å bli vår. (Hvis det finnes en slik en da :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo sende deg blider etterhvert når jeg er helt ferdig her! :P En gang må dere få leilighet dere også, håper for deres del at det ikke blir så lenge til da! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si fra når du er klar til å sende, så skal du få den ordentlige mail adressen min. Gleder meg allerede.

Leiligheten i dag var kjempefin, men må avklare en del ting med megleren før vi byr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får sansynligvis leilighet i morgen!! Er bare noen små formaliteter som står igjen.. Er bare redd de ikke godtar budet vårt til syvende og sist. :o Det er egentlig ganske mye i underkant av det de hadde ventet. (Kommer vistnok an på banken til de som eier leiligheten nå, de har jo kjøpt ny :-? )

Leiligheten er vanvittig stygg, men vi har over 100 000 å pusse opp for. Håper det går bra!!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, bra!!!!!!

Da skal jeg ihvertfall krysse fingrene for deg!! Og så må du krysse fingrene for meg, skal kanskje kjøpe ny bil idag hvis selgeren vil ta vår i innbytte.... :-? Så håper det går i boks, både for deg og for meg!! :wink: Lykke til! Gleder meg til å høre hvordan det gikk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den!! Johooo!!!! :D Den er utrolig stygg :ler: men gleder meg til å pusse opp. Hvordan gikk det med bilen? Har til og med krysset tærne i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny, stygg leilighet Arwen!!!

Den blir nok så fin atte!

Noen spann med maling og litt fantasi, så er den plutselig et slott skjønner du! Og best av alt: Den er DIN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny, stygg leilighet Arwen!!!

:hoho: hørtes nesten litt groteskt ut :hoho:

Takk takk!

Gleder meg til å pusse opp. Ser egentlig bare på det som positivt, for da blir alt akkurat sånn som jeg vil ha det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! :hoppe: Hadde på følelsen at det gikk bra denne gangen! :wink: Blir spennende å høre om oppussingen framover, det blir gøy. Kjøpte bil igår da, så fra torsdag av, så kjører vi rundt i en Lexus IS200!!:)

Men du må oppdatere meg på leilighetsfronten!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg selvfølgelig gjøre.

Vi har takk og pris god tid til å pusse opp, betaler nåværende leilighet ut mai. Skal prøve å få tatt før og etter bilder sånn at du kan få se hvilken utfordring vi har. Takk og pris har jeg en super-pappa som kan alt (rørlegger, elektrikker, snekker, praktisk og økonomisk rådgiver :ler: ) det sparer vi endel penger på. Vi regner med å bruke ca. åtti tusen på alle nye møbler vi må ha + oppussing.

Ha planlagt å kjøpe oss hund (vil ha helt svart) når alt er ferdig også, så da blir vi en ordentlig liten veletablert familie. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, sånne pappaer er toppen. Har en alt-mulig pappa jeg også, men han og mamma bor så langt unna meg! :cry: Men har heldigvis en god venn med en slik pappa!

Åh, hunder er jo bare gode da...Skulle gjerne harr en, men er dessverre allergisk!!

Jeg kan jo også sende bilde av hvordan vi har det nå, sånn før vi maler :wink: For åtti tusen får dere jammen mye fint!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før og etter bilder er alltid morsomme. :D

Er heldig med pappaen min, han og mamma bor bare fem minutter unna nå, blir 15 min. Er skikkelig mammadalt jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være litt godt det og. Bor ganske langt unna, 13 timer å kjøre...Men desto bedre å treffe dem igjen i feriene! :wink:

Takk for rosen.Vi er to heldiggriser vi to :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...