Gå til innhold

Arwen22!!!


Eowyn

Anbefalte innlegg

Hei! :vinke:

Hvordan går det med leilighet-letingen? Funnet drømmeboligen? :P Ble veldig fornøyd med sofaen vi kjøpte igår, den er mørkegrå med store puter i. Mmmmmmmmm,kosesofa! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går veldig dårlig akkurat nå, må ta meg kraftig sammen for å i det hele tatt gidde å gå på visning. Skal se på en i dag også, kanskje den er vår.

Gleder meg til alt er i orden, vi har nemlig spart 50 000 ekstra bare til oppussing og nye møbler, så da blir det ny sofa på oss også :D

Sier fra så fort vi har kjøpt leilighet. Kryss fingrene for oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse alt jeg kan krysse :wink: Håper det ordner seg idag da! Må være slitsomt å gå på visning etter visning uten å finne noe man virkelig smelter for. Men skal krysse fingrene for deg idag da! Og med 50 000 blir det masse fint interiør på deg, er så mye fint å velge i nå for tiden, er stadig vekk på Bohus og Skeidar og kjøper meg nye ting. Bor litt langt unna ikea, så er litt vanskelig å få med seg samboeren dit...Var der 4 dager på rad en gang, hihi, da var han lei stakkar :ler: Må få oppdatering senere da om hvordan det gikk!

*krysser fingrer og tær*

Klem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Med så mye kryssing må det jo bare gå vår vei.

(Vi bor 10 minutter unna IKEA, så det blir nok mye shopping der ja.. :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige du da! *misunnelig :cry: *Furuset eller? Men vi skal dit om ikke så lenge og kjøpe nytt kjøkkenbord, enten han vil eller ikke :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært på den på slependen, men jeg synes også at den på furuset er veldig fin. Stort og oversiktlig! :wink: Oi, så rart..Er varm og kald på annenhver finger.. :ler: Mystisk. Men hvor har dere lyst å ha leilighet da, på Furuset eller inne i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også 10 minutter fra Ikea (om trafikken tilater det), men jeg liker den på Slependen best av en eller annen grunn. Sikkert fordi det var den første jeg var i? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke bo på Furuset, er ikke der jeg bor nå heller. Blir nok et eller annet sted i Groruddalen. Er ikke så veldig fin på det vi :lol: Leiligheten vi så på i dag var veldig fin.

Ang. IKEA så var vi en tur på Slependen i sommer, men ble fryktelig skuffet, er mye mørkere og uoversiktelig der synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får krysse fingrene fram til tirsdag da :wink: Det utvikla seg veldig på den "fjortis" debatten må jeg si. Har begynt å gå helt andre veier nå får en si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske artig å se hva folk sier ja, kan se ut som om det kan bli enda hetere der etter hvert. Noen mennesker har jo virkelig ikke sansen for ironi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikser ikke når folk tar seg selv så voldsomt høytidelig. Selvironi er en ting jeg setter stor pris på hos vennene mine. Har sett et par her inne som kanskje manger littebitt av det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm.. har da faktisk ikke nevnt personer i det hele tatt.. Er det ikke lov å si hva slags egenskaper man setter pris på hos andre mennesker? Kan ikke se hva vi har skrevet her som er så forferdelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ingenting...Hva skjedde? :D Kan heller ikke se hva vi har skrevet feil, dette er en personlig debatt mellom meg og Arwen22, og absolutt ingen person debatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, synes kanskje ikke det er nødvendig å si fra leeenge før det har gått feil vei. Klarer stort sett å passe på meg selv.. :D men men. Lover at jeg skal passe på å ikke nevne navn/nick. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...