Gå til innhold

Arwen22!!!


Eowyn

Anbefalte innlegg

Jaja. Kunne egentlig ikke se hva vi gjorde galt.

Arwen, er litt nysgjerring på om du har tatt navnet ditt fra Lord of the rings? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe..innrømmer at jeg var raskt ute denne gang, men jeg kjenner gangen i det der kan du si. Plutselig tar det bare av. Kos dere videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er flott ja! Tok navnet mitt etter Eowyn, som vi møter i "to tårn". Synes hun var en tøff jente, og hadde et stilig navn. Liker Lord of the rings godt jeg, kan nesten ikke vente til siste filmen kommer.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet i morgen tidlig, men er ganske sikker på at vi ikke får den. :cry: Det er en OBOS leilighet, og noen som har lenge ansienitet enn oss har meldt seg. Vi har "bare" :o syv år.. : eneste sjansen vi har er at de ombestemmer seg. Skriver så fort jeg kommer hjem fra skolen i morgen hvordan det har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe leilighet denne gangen heller nei, kanskje det ikke er meningen at vi skal flytte fra min-leie-leiligheten vår noen gang. Har herved offisielt gitt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida! Ja, er ganske trøtt idag :ler: Men det var jo dumt da at noen andre hadde fått den! Og jeg som hadde kryssa fingrene sånn... :cry: Men neste gang går det bedre skal du se, da finner dere nok drømmeleiligheten!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hvis alle jeg kjenner krysser neste gang, da burde det jo virkelig gå bra. Men så kan det jo hende at noen andre som vil ha leiligheten kjenner fler enn oss, dvs fler kryss enn oss. Da kan det bli vanskelig... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner det nok å hjelpe ja. :ler: skal se på en sinnsykt fin leilighet i helga. Der begynner budrunden på onsdag. Kommer tilbake da og forteller. Det positive med situasjonen er jo at vi blir sinnsykt erfarne med å by på leiligheter etterhvert. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir spenende å høre hvordan det går denne gangen da. Håper det ordner seg for dere nå da, er godt å få slått seg til ro. Så da skal vi krysse fingrer da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihi må bare si at jeg har vært i "Eowyn-land" (moss) i dag. Var innom mosseprten på vei til Svinesund og handla masse mat. Nå skal jeg på fest. Ha en fin helg videre. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også på mosseporten idag :ler: Helt texas :ler2:

Kanskje vi gikk forbi hverandre helt uten å vite det?! :sjokk: Så du var på "harry-tur" som en viss politiker liker å kalle det...Det er ganske billig i Svinesund, så der har jeg vært oooofte. Mest for å kjøpe snop da :hoho:

Kos deg på fest da!!!

Klem fra Eowyn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja der kan du se :wink: Jeg synes ikke det er harry å dra til Svinesund, heller fornuftig...Sparer jo mye penger på det. Vel, går jo litt med på bensin da :roll: .

Nei, det er bilde av min "navnesøster", Eowyn fra to tårn! Men har fått hørt flere ganger at vi er såååå like. :oops: Blir ikke akkurat deppa av den grunn :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det din hjemmeside som du la ut link til på et annet forum? Var inne og så på den, var kjempefin!! HAr alltid hatt lyst til å lage min egen hjemmesiden, men er ganske "grønn"på sånt... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...