Gå til innhold

Å få 1 pluss 1 til å bli 3..!?!


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lipstick, Meta, Linn3c, Liljen og Doodles: Kjempekoselig å få besøk av dere alle sammen :klem:

Lilletrollet: Ja, håper den blir super for oss begge (for her er det enda håp ;) )

Tror kanskje det er en smule mer håp for deg da, men skal aldri si aldri her heller da.. :sjenert: Skal nok sms'e hvis det skjer noe ja :klem:

Gleder meg kjempemye til å få gladnyheter fra deg da ;):kyss:

Ha en riktig god påske alle sammen!!

------------------------

Endelig hjemme fra jobb. Var bare supertrøtt da jeg våkna i dag da..hadde ikke lyst til å stå opp i det hele tatt klokka halv åtte..så har jeg nesten bare sittet i kassa i dag da. En smule svimmel..morro når man sitter i kassa og lurer på om man kommer til å ramle ned fra stolen.. :ler:

Så har jeg fremdeles ikke sett noe til tanta da..men kommer helt sikkert.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg legge meg :Gjesp:

Har vært sengeklar i flere timer allerede..og jeg som liksom skulle få gjort så mye i dag da.. :sjenert:

Fremdeles ikke noe tante da...men kommer sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting enda heller..kommer sikkert når jeg er på jobb i dag.. :sjenert:

Jaja, nå får jeg vel gå til jobb. 12-20 i dag, men så er det ferie etter det :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå krysser jeg ALT jeg har altså. Armer, bein, fingre, tær.. Denne gangen MÅÅ det jo bare være din tur??

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, gjett om jeg skal innom her og sjekke når jeg kommer fra jobb i kveld da!

:hoppe:

Kjempespennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting enda ihvertfall...men kjennes ut som det skal begynne da...ikke noe murringer eller noe...men kjennes litt vått ut inni der...men hver gang jeg har sjekka (har blitt en del ganger i løpet av arbeidsdagen :ler: ) har det bare vært blankt/hvitt... :sjenert:

Så håpet er der enda da, selv om jeg ikke tror det blir vår tur nå heller...kommer nok...men da er det irriterende at det kommer på overtid, for det gjør bare at jeg får opp håpet...og da blir fallet så mye mye større... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørker rosa nå :grine:

Og Mannen som har blitt så glad hver gang han har spurt meg om det har kommet noe, og jeg har kunnet si at; neida, ingenting enda..

Men nå er nok slaget tapt...igjen... :grine:

Bare så drittlei av alt sammen...jeg vil og ha det sånn som alle med unger har det...hva har vi gjort galt som ikke fortjener det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det sikkert være Eeyore...har bare tørket litt rosa/rødt den siste timen...ingenting i truseinnlegget...heller ingen murringer...jeg pleier jo få veldig vondt i magen/ryggen...men det kommer sikkert i morgen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg skjønner godt hva du mener med denne fallhøyden. Sikkert lett å tenke at man har gjort noe feil så gjør at man ikke får barn. Men du må ikke straffe deg selv med slike tanker...

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende dette her. Har det kommet noe mer rosa da? og er du langt på overtid nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok denne pp tapt også..komt mer i dag..så nå er det nok igang..hele tre dager på overtid. Så enten kommer EL noen dager senere, ellers får jeg lengre lutealfase av pergoen (mener å ha lest at man kan få det..) Men for å sitere Mannen; da må vi bare prøve enda mer neste gang ;)

Siste pergo denne mnd da. Gleder meg stort til å bli ferdig med kurene. Bare det å få det ut av kroppen. Skal bli deilig. Så er det bare til å krysse fingrene for at siste kuren gjør underverker.

Nå har jeg kommet meg hjem og. Tok buss klokka halv åtte i dag tidlig. Mannen fulgte meg bort. Og ca ti over halv fikk jeg en 'jeg savner deg' melding :hjerte::ler:

Så ga vi påskeegg til hverandre før vi gikk hjemmefra da. Sånå får jeg begynt på pergoen i påsken, så blir det en fin tid etter påske :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, for tanta. Men nå er det ny pp og nye muligheter både for meg og deg :)

Snille, romantiske mannen din da :hjerter: Livet er herli, tross alt :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...