Gå til innhold

Å få 1 pluss 1 til å bli 3..!?!


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

..er bare alle andre som får det til..aldri oss tydeligvis.. :sjenert:

:klem: Huff.. Jeg hadde håpet så veldig at det skulle bli klaff for dere nå! Men alt håp er vel tross alt ikke ute? :klem:

Forøvrig hjelper ikke pergo meg heller ser det ut til.. 2 tabletter om dagen de siste to periodene har ikke båret frukter. Mensen har såvidt begynt i dag :roll:

Men så er jo vi fantastisk heldige siden vi har ei fantastisk (helt objektivt sett ;) ) lita jente fra før :Nikke::smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juliannae og Blueberry: :klem:

Meta: Ja, det hadde vært litt morro om det snart kunne blitt klaff for oss også..føler det er noe vi gjør feil liksom..er det meningen at jeg egentlig skal stå på hodet en hel mnd?? Helt til vi får positiv test liksom.. :klø:

Neida, alt håp er ikke ute enda. Men forventer jo å få mensen i morgen da..morro med de værste dagene i påskejobbinga da..bare til å forberede seg til å spise paracet..forrige gang ble jeg så dårlig at jeg trodde jeg skulle kaste opp i kassa..morro.. :sjenert:

Så kjedelig at det ikka har funket med pergo da :kose:

Merker du noe til bivirkningene da??

Ja, hun er kjempesøt da :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare tre dager til på jobb, så er det påskeferie :hoppe:

Blir sikkert noen travle dager da. Folk har en tendens til å ta litt av når det er stengt et par dager.. :ler:

Men når de dagene er ferdig, skal jeg bare pakke sakene mine og reise hjem. Gleder meg til det da. Brodern reiser nå i morgen, så da blir det nok bussen onsdag kveld eller torsdag morgen. Skal ta med meg en bok og bare slappe av på vei hjem. Mannen skal ikke være med da. For han har sagt ja til å jobbe påskeaften..men fikk ikke lov av meg før jeg hadde regnet litt syklus da.. :ler: Og det var greit det altså...for vi skal ikke lete etter påskeegget før helgen etter påske vi.. ;)

Har nemlig liten tro på juleverkstedet...så da får vi heller lete etter påskeegget og satse på nyttårsbarnet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ingen tegn til tante rød enda. Men hun skal ikke komme på besøk før i morgen da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker du noe til bivirkningene da??

Veldig mye hodepine (sånn type som ikke går vekk, bare dempes litt av paracet), litt vektøkning, humøret er nå så som så til tider (hissig ja..).. Men virker det er det helt greit :Nikke:

Hadde en litt morsom episode.. Hadde hatt konstant vondt i hodet i over to uker og hadde en dags "pause". Det var mannens bursdagsfeiring og jeg skulle legge noen bollerester i et fullt fryseskap. Oppå fryseren lå det litt stæsj. Når jeg rigslet litt på fryseskapet for å få plass til bollene fikk jeg noe skikkelig hardt i hodet.. En HAMMER!! Så da ble det vondt i hodet den dagen også :ler:

:klem:

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror tanta har tatt påskeferie jeg, for her har hun ikke kommet på besøk ihvertfall... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meta: Ja, den hodepinen er kjempemorro da..og kjempekjekt når humøret hopper opp og ned hele tiden :ler: Hadde vært litt greit om det funka til slutt da..noe jeg ikke tror det gjør for oss ihvertfall..

Må nesten le litt av den hammer-historien din da..er liksom dømt til å ha vondt i hodet hver dag så lenge man går på de pillene der.. :klem:

Liljen og Eeyore: :klem:

----------------------

Har altså ikke sett noe til tanta enda. Men kjennes litt vått ut inni der igjen, akkurat sånn det var sist da tanta kom tre dager på overtid..og med negativ test i går, har jeg ikke lenger så stor tro på denne gang. Tar det hele med stor ro, og venter bare på at tanta kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg ihvertfall så stuptrøtt at jeg bare må finne senga.. :Gjesp:

Skal jobbe tidlig i morgen, så er nok på tide å sove litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gang er det forresten Mannen som håper mest da. Han vet jo at det var veldig bra innsats denne gang, så nå håper han skikkelig på klaff da :hjerte:

Han har liksom ikke vært sånn før.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God påske vennen! :kose:

Håper den blir super god for oss begge! Vi sms`er vi vet du!

Stoor klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...