Gå til innhold

Å få 1 pluss 1 til å bli 3..!?!


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hvertfall fått forberedt Mannen på at vi bare har to mnd til på å klare det selv før jeg ringer gyn.

'Men vi trenger ikke hvis vi klarer det selv? Det er jo bare til å klare det selv det..'

'Jada, vi har de siste to pergo-mnd, så ringer jeg..'

Jeg har jo ikke noe tro på at vi skal klare det selv uansett. Men morro å se at han er helt klar til innsats disse to mnd da :ler:

Jaja, han er hvertfall på gli da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei vennen :)

Å så glad jeg ble nå når jeg kom inn. Helt herli mannen din er på glid. :) Jeg håper håper håper virkeli det klaffer for dere nå innen 2 mnd, men hvis ikke kan det bli prøverør før året er omme. Hvis jeg har regnet riktig, så kan det være du og jeg gjør det omtrent samtidig hvis det blir aktuellt. Spennende syns jeg :) :)

Nå skal du og jeg karre oss opp av kjelleren og nyte vårsola og den kommende sommeren. Dette skal vi klare!!!! En vakker dag skinner sola på oss og.

Send meg gjerne en pm hvis du føler for å prate, jeg vet utrolig godt hvordan du har det, vennen.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet på KG nå... :sjenert:

Det var trist å høre at det første Pergo-forsøket ikke var vellykket. Jeg skjønner godt at du har tatt litt internett-pause. Jeg skjermer meg selv ganske mye fra nettet, det er så lett å bli dratt ned av alt man kan lese der.

Men lykke til med den nye Pergo-kuren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: Ja, jeg vet at gyn vil ha inn en søknad om ivf før Mannens prøve går ut på dato. Og siden de bare holder ett år før han må levere ny så bør søknad (godkjenning?) skje før juni. Så med siste pergokur i april, så får jeg nok en time hos gyn i mai tenker jeg.

Hvilken vårsol? Hva betyr ordet SOL??? :ler: Kan det være det merkelige lyset som kom litt tidligere i dag tro...?? ...før det begynte å regne... :sjenert:

Cymbidium: Ja, den første pergokuren gikk rett i dass...og det gjorde den andre, tredje og fjerde og...så nå er jeg midt i 5.kuren...full av morsomme bivirkninger som hodepine og søvnproblemer.. :ler:

Internettpause er veldig greit ja. Men hvem har vel egentlig tid til internett i prøvetiden :sjarmor:

Jeg blir veldig lett dratt ned av ting jeg leser. Men det gjør jeg av mye annet og da.. :sjenert:

-----------------------------------

Har jobbet mye de siste tre dagene. Torsdag begynte jeg 13 (brann-kurs) og jobbet til 21. Fredag var 12-21 (med kjempe-hodepine..så var tidlig i seng i går..) Og i dag var det på'an igjen klokka 8 og jobbet til 18...så skal bli deilig med fri i morgen. Nå er hendene mine litt såre. Små kutt overalt..så greier jeg å klemstre meg hele tiden. Tok håndleddet mitt i dag. Gjør litt vondt når jeg tar på det da. Men er jo egentlig bare morsomt da..for ejg greier ikke engang å forklare hvordan jeg greide det.. :ler: Fikk hvertfall håndleddet mellom jekken og lagerdøra på et vis.. :ler: Typisk meg liksom.

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å se at pergo-kurene ennå ikke har gitt resultat.. :tristbla: Var så spent nå når jeg skulle inn å sjekke dagboken din, for er jo så lenge siden jeg har vært her.

Jeg klarer liksom ikke å sette meg inn i hvor fælt du må ha det.. jeg som har fått klaff nesten på første forsøk begge gangene jeg har blitt gravid.

Håper så mye på at det klaffer for dere snart, og i mellomtiden, gi ikke opp håpet!!!! :klem1:

Endret av 83`
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cymbidium: Ja, den første pergokuren gikk rett i dass...og det gjorde den andre, tredje og fjerde og...så nå er jeg midt i 5.kuren...full av morsomme bivirkninger som hodepine og søvnproblemer.. :ler:

Internettpause er veldig greit ja. Men hvem har vel egentlig tid til internett i prøvetiden  :sjarmor:

Jeg blir veldig lett dratt ned av ting jeg leser. Men det gjør jeg av mye annet og da.. :sjenert: 

Herregud, nå surrer jeg... Du er alt i den 5. kuren! :overrasket:

Lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

83': Ja, det er ikke mye som skjer her liksom...nå har vi jo prøvd i nesten 4 år uten noe resultat...tenk om vi hadde fått det til med en gang da...kunne jo hatt flere barn da jo...det er trist å tenke på. Misunner alle som kan bestemme seg for å få barn da og da...vi kan liksom ikke planlegge noenting vi. Og jeg som ønsker emg mange barn og. Så vil jeg jo helst ha dem så fort som mulig..har aldri hatt planer om å få unger etter fylte 30..men det ser det ut som det blir nå..hvis jeg skal få alle de ungene jeg ønsker meg..vi har jo tross alt brukt 4 år på førstemann..og det går jo enda ett år før vi tidligst har barn i huset..er bare drittlei hele greia...

Cymbidium: Ja, tida flyr..er jo på nest siste kuren..og har sluttet å tro på at de vil funke for oss..så nå er det bare til å bli ferdig med helvetespillene og komme videre i prosessen..tror nok vi neder opp med ivf til slutt liksom. Ingen tro på at vi skal greie det på egenhånd ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli ekkel i halsen...vil ikke bli syk nå...har ikke tid til det nå disse dagene.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vondt i halsen i dag og..men fikk opp en del slim tidligere i dag da. Håper jo det bare gir seg med halsen da. Litt trøtt og svimete i hodet og da. Men det er jeg jo så ofte at det går fint :ler:

Jada, vi står på vi vet du, Angelou. Har jo bestilt en vare vi og ;) , men det er noe leveringsproblemer.. :sjenert:

Nå skal jeg bare slappe av til jeg skal på jobb i kveld. Må vaske litt klær og rydde litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt små :forkjola: Vondt i halsen og litt trøtt/svimmel. Svelger sånn ekkel-bakterie-slim hele tiden.. :kvalm: Droppa hvertfall å :trene: i dag da.

Men ellers har jeg ikke så mye å klage på. Rimelig sikker på at det er EL i dag :sjarmor: Har følt meg helt mørbanka på innsiden av magen..sånn helt nede til venstre..var sånn i flere timer på jobb i dag. Og det kom bittlitt blod nå i kveld. Så kanskje jeg må forføre Mannen i kveld og :ler: Nå har vi jo hatt Juleverksted noen dager da :sjarmor: (eller egentlig blir det vel bursdagspresang til Mannen, men det skal jo ikke han vite da.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, innsatsen er det ikke noe å si på :sjarmor:

Litt sliten i dag. Svimete..kunne egentlig tenkt meg å sove snart. Men jeg trenger jo ikke fortelle Mannen at jeg er sliten før etter EL da.. ;) Kan jo ikke miste en pp pga at jeg er litt slapp :sjarmor: Jeg har jo sikkert allerede smitta han både søndag og i går likevel.. :sjenert:

Hmm..hvor er Mannen nå tro...deeer er han...kom kom...leggetid... :sjarmor::ler:

På tide med litt juleverksted... :sjarmor:

(kanskje på tide å finne senga..begynner å bli litt overtrøtt ja... :legrine: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt slapp i dag..mest lyst til å legge meg litt, men da blir jeg hvertfall uttafor på jobb i kveld :ler: Sov litt dårlig i natt. Våknet av at jeg ikke fikk puste i fire tiden i natt..og det samme da jeg våknet i halv åtte tiden da Mannen skulle stå opp. Men nå har jeg fått åpnet nesen litt igjen :ler: Fint vær ute i dag. Nesten så jeg skulle gått til jobb, men orker ikke.

Tar på å ha Juleverksted :ler:

Nei, slappe av litt til på sofaen før jeg må fikse meg noe mat. Så er det jobb i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juleverksted var jo helt genialt! :legrine::legrine:

Jeg hadde luciaverksted i tankene (men det gikk mest sannsynnlig ikke etter planen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...