Gjest Leiababe Skrevet 7. mai 2007 #364 Skrevet 7. mai 2007 Håper og krysser fingrer og tær for deres skyld
~Capricorn~ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #365 Skrevet 9. mai 2007 Fått time hos gyn 30.mai...lenge til da...hele tre uker å vente...virker som en hel evighet...har ikke lenger noe håp om å klare det selv...og har vel egentlig en liten KG pause...er ikke oppdatert på noen her inne lenger...håper alle har det bra...kommer nok tilbake etterhvert...
~Capricorn~ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #367 Skrevet 9. mai 2007 Har egentlig et pergo-spm til deg jeg da... Vet du på hvilken syklusdag du fikk EL med pergo? ← Er ikke heeelt sikker da, men tror EL kom rundt dag 15-16 i de fleste pergo-syklusene.
Linn3c Skrevet 11. mai 2007 #369 Skrevet 11. mai 2007 Godt at det ikkje berre er eg som er litt lei av KG for tida...
silvius Skrevet 29. mai 2007 #375 Skrevet 29. mai 2007 Det skal bli spennende å høre ka gyn har å si i morgen!! Håper alt står bra til vennen!
Liljen Skrevet 29. mai 2007 #376 Skrevet 29. mai 2007 Lykke til i morgen. Tenker på deg vennen. :klem:
~Capricorn~ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #377 Skrevet 30. mai 2007 En stor stor stor klem til dere alle!!! Ja, da har jeg vært hos gyn. Så i dag blir søknaden om prøverør sendt!! ...og i mellomtiden skal jeg gå på dobbel pergo (med pausemnd mellom hver kur da..heldigvis..)
Kylling Skrevet 30. mai 2007 #379 Skrevet 30. mai 2007 Så flott Capricorn! Hvilken klinikk skal dere bruke? Og hvor lang ventetid må dere beregne?
~Capricorn~ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #380 Skrevet 1. juni 2007 Det blir vel på Haukeland tenker jeg Så nå er det jo bare til å vente. Vente på brev og innkallelse til forsamtale. Gynekologen mente vi ville være igang utpå senhøsten en gang. Men i mellomtiden øker vi jo sjansene litt med dobbel-pergo da. Og litt flaks skal man jo ha og da; hadde jeg hatt time i dag istedenfor onsdag, hadde prøven til mannen vært utgått på dato Den ble levert 1.juni i fjor...men som gyn sa; ja,den er jo under ett år...går jo ikke ut før neste mnd... Men tida går nok fort frem til vi får brev i posten og. For nå har vi ferie i to uker. Ei uke hos min familie og ei uke hos svigers. Skal bare kose oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå