Gå til innhold

Å få 1 pluss 1 til å bli 3..!?!


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eeyore, Silvius og Linn3c: :kyss:

Takk for kryssing. Håper litt jeg og..men tror ikke det er vår tur enda jeg..selv om vi har gjort en skikkelig innsats denne gang..

Nå skal jeg finne senga. Den har Mannen allerede funnet da.

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelou: Så koselig da :klem:

Silvius: God påske til deg snuppa!!

Joda, skal nok få slappa av i påsken jeg..men blir nok en del mer besøk og sånn nå som jeg skal hjem alene. Sitter mer hjemme og slapper av når Mannen er med. Håper det blir bra vær ihvertfall.

Leiababe: Takk snuppa :klem:

--------------------------

Helt grei dag på jobb i dag og. Med en del sykdom havner jeg i kassen og slipper unna det meste som innebærer tunge løft ;) Prøver å unngå det så godt det er mulig denne gang. Se om det hjelper.. :ler: Gjør det helt sikkert ikke..og nå torsdag og fredag kan jeg ikke slippe unna uansett. Jaja, sparer ihvertfall ryggen da.

Stikker litt i magen innimellom og..men kommer sikkert bare av pergoen. Så har vi vært på trening igjen i dag. Men nå er jeg ganske trøtt, så nå er det rett i seng :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marthepia: Så koselig å se deg her inne og :klem:

Blueberry: Sender en stor :klem: til deg og.

Doodles: Takk for kryssing. Leit at du ikke fikk klaff da.. :klem:

Lilletrollet: Jeg er glad i deg og snuppa :kyss:

Og krysser kjempemye for at begge eggene dine klorer seg fast!!

Det hadde vært så morro altså :klem:

-------------------

Nå håper jeg jo litt på at det kan bli en veldig fin påske i år da.. :sjenert:

Strekker litt nederst i magen. Merker det spesielt om morgenen..men er sikkert bare helt tilfeldig da. Så blir jeg litt svimmel innimellom..varer bare en liten stund hver gang da..sikkert bare tilfeldig.. Men det hadde bare vært så perfekt å få positiv test nå rett før påsken..voksende mage til sommeren..slippe å holde magen inn hele sommeren :ler:

Jaja, uansett har jeg jo en pergokur til da..så hvis det ikke gikk denne gang heller, så får jeg jo brukt opp pillene mine.. ;)

Nei, nå er det på tide å finne senga her tenker jeg.. :Gjesp:

Og i helga må jeg få gjort masse husarbeid. Har vært ufattelig lat de siste dagene..husarbeid er liksom ikke noe for meg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Åhhh så utrolig spennende Capri!!! Krysser krysser alt jeg kan!!!! :tommelsmil:

Hadde vært utrolig morsomt og koselig om det endelig er din tur!

:hoppe:

Lykke lykke til! Håper det blir en helt ubeskrivelig fantastisk påske for deg!!!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angelou: God påske til deg og :klem: Og takk for kryssing.

Bizzy: Ja, nå håper jeg veldig at det kan være vår tur altså!! Vil at påsken skal være kjempebra i år. Vil ikke at det skal bli en påske med stor nedtur og ny start på pillekur.. :sjenert: Takk for kryssing. Kjempekoselig å se deg her igjen da! Tenkte faktisk på deg da jeg satt i kassen på jobb i dag. Tenkte det var lenge siden jeg hadde besøkt dagboka de, og at det måtte jeg huske å gjøre i dag :klem:

juliannae: Ja, littegranne spennende hvertfall..tar det helt med ro jeg da.. :ler: Takk for kryssing.

-----------------------

I dag var det sånn strekkinger i magen igjen. Jaja, magen og magen.. :ler: Tror det er i livmora jeg kjenner det hvertfall. Men det trenger jo ikke bety så mye da. Så blir jeg litt svimmel innimellom og..men det varer bare en liten stund hver gang, så er ikke så ille. Eller er det ikke så mye som skjer i kroppen tror jeg.

Så har vi fått vite skatten i dag og :sjarmor:

Jeg får igjen 19600, og mannen får igjen 15800 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

IKM er ikke før mandag da..så jeg vet ikke helt når jeg evt tester. Kanskje søndag.. :sjenert: En smule utålmodig...i tillegg til at det hadde vært kult å få positivt 1.april.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er ikke før mandag da..så jeg vet ikke helt når jeg evt tester. Kanskje søndag.. :sjenert:  En smule utålmodig...i tillegg til at det hadde vært kult å få positivt 1.april.. :ler:

Jeg ventet mensen i dag, men ingenting som har kommet enda. Ikke litt spotting en gang. Men så rakk vi bare en gang å ha sex sånn ca rundt el, så jeg tviler veldig masse på at det er noe hell denne gangen. Ingen form for symptomer heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag jeg, bare for morro skyld liksom. Og det var ikke noe spennende som vanlig. Er så vant til å få negativt at jeg ikke gidder forvente noe annet liksom. Er visst ikke meningen at vi skal få det til selv.. :sjenert: Så da er det bare å forberede seg på å hive innpå paracet mot menssmerter hele uka, og begynne på ny pergo i påsken.. :sur:

Jaja, sånn er det bare..er bare alle andre som får det til..aldri oss tydeligvis.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...