lillen Skrevet 4. april 2003 Forfatter #121 Skrevet 4. april 2003 Jinx: Heisann; takk for at du stikker innom! :D Joey-"leken" burde prøves av ALLE! Den er hvertfall virkelig hvert "et" forsøk! Garantert "latter"... Takk for lykkeønskinger :D Aahh... Jeg føler meg så befrukta etter igår; deiligste sexn jeg har hatt på lenge! Det blir fint å tenke på hvis jeg skulle bli gravid; at en lille-lille ble unfanget på den måten... Men jeg må nok "prøve meg på han" ikveld også, for å være sikker på at vi har gjort alt vi kan for å bli gravide denne gangen... Dessuten synes jeg ikke det er så stort hull på tappen min; men vet ikke hva det optimale på MIN er, annet enn det jeg har lest om andre som har fått fingertuppen "inn" :-? YES! Det er endelig fredag! Skikkelig-kose-seg-foran-tv-kvelden, håper jeg! Mannen er muligens invitert på fest, men tror nok jeg kan kose meg alene også (men vil jo helst ikke at han skal drikke akkurat nå, for da kommer han vel full og "slapp" hjem... ). Fetteren hans har også ringt idag, og tenkte på å stikke innom ikveld, så jeg vet neimen ikke hva det blir til, jeg (får nok vite hva som skal skje ikveld når Mannen kommer hjem...)! Men en ting er sikkert; JEG skal ikke ha noe alkohol...ikke nå! Jeg vil være så fruktbar som mulig (bortsett fra røykinga, :-? men er ingen stor-røyker heller ) Skal ringe venninne N etterpå, for idag hadde hun time hos gynekolog... Jeg håper det gikk bra, og at hun kan få ting gjort før påske-ferien, så påsken kan bli bedre for henne også! Nå skal jeg virre litt rundt her på kg, og så skal jeg spise litt sen frokost igjen (og hva med en røyk?)! Lillen Dag 20
magnhild Skrevet 4. april 2003 #122 Skrevet 4. april 2003 VIPS Ikke si at jeg ikke hjelper til i alle fall... :blunke: Og så litt <<<<<<<<vibber>>>>>>>> etter bra sex kan jo det og hjelpe. *kaste over lim* (så nå kan du lime igjen livmortappen og da kommer ikke egget ut og da må det jo være større sjanse for å at det blir befruktet.) Ellers så har de fortsatt Friends 1-8 til 2499,- kroner på salg på DVD Galleriet her i byn. Vet ikke hvor lenge de har det salget, men jeg kjøpte de i alle fall den dagen butikken åpnet. Og jeg MÅ si at det var en meget stort utvalg av filmer der ja. Så nå har vi kjøpt oss dvd spiller også... Bare si om jeg skal kjøpe for dere!!! Alle fortjener å ha denne samlingen!! I går så vi hele 1 sesong. Må ærlig innrømme at de første sesongene var klart best!! Klemmer fra Magnhild og Knerten! PS! fy på fingen! Ikke sunt å røyke... Jeg klarte å slutte når jeg begynte å prøve jeg. Men nå har ikke jeg vært noe storrøyker da. Bare festrøyker. Og når man ikke drikker øl, så trenger man heller ikke røyk... :blunke:
Kipa Skrevet 4. april 2003 #123 Skrevet 4. april 2003 Hei du lille fruktbare... Dere er så flinke at jeg synes dere fortjener en positiv test snart!!! :enig_animasjon: Så håper vi mannen din kommer hjem frisk og opplagt for et knu.. og ikke slapp og full- hey jeg er jo rene dikteren jo.... Ha en GOD helg!! Klem!
Gjest Lottemor Skrevet 5. april 2003 #124 Skrevet 5. april 2003 hei hei lille lakris er tingen om man skal slutte å röyke,får en sånn god besk smak i munnen av det og da savner jeg ikke röken så forferdelig. Så hjelper det å ha noe å tygge på som ikke forsvinner på en gang Takk for koselig hilsen i dagboka mi Godt å bli så bra tatt i mot og ha noen å snakke med så og fortelle dette til för jeg föler at det er rett å si det til venner og familie Håper du får posetiv tets snart ser dere har prövd lenge,fortjener posetivtest da syntes jeg Ha en fin söndag. Klem fra Lottemor
Gjest Lottemor Skrevet 5. april 2003 #125 Skrevet 5. april 2003 sorry....trodsde at det var söndag i dag jeg.... Ja ja hva spiller det for rolle om det er söndag eller torsdag er jo bare hjemme alikavl og gjör samme gammle Du får ha en god helg
lillen Skrevet 5. april 2003 Forfatter #126 Skrevet 5. april 2003 Hihi! Det er lørdag idag! Magnhild: Takk for VIPSer og vibber! Har aldri sagt at du ikke hjelper til jeg! :D Og tusen takk for lim; jeg var tom for det; får håpe det hjelper! Hihi! Kipa: Du er så flink til å dikte atte! MEN vi var våken til langt på natt, så i sengen ned han datt! :-? God helg til deg også! Så håper jeg det skjer noe hos deg snart, enten det ene eller det andre! Lottemor: Jeg skal også slutte å røyke, med dine tips i bakhodet...men ikke idag... Så fint at du synes vi har holdt på lenge nok; men vi er bare i syklus 2...(men ja, det kan være lenge nok synes jeg!), det er bare dagboka som er lang! God helg! Som jeg sa; Nå må vi skjerpe oss altså!! Det kan hende at prøvingen er over for denne gang, for jeg hadde no slags mensmurring igår, som kan ha vært el... Vet ikke om jeg egentlig kjenner el, men har aldri tenkt over det før heller! Hmm.... Men vi fortsetter med "tørr"-treningen; øvelse gjør mester! Grunnen til at det ble sent igår, var at fetteren kom på besøk... Jeg ble sittende på kg, mens de spilte gamle nintendo(!). Måtte jo lure meg inn på stua litt også da, for det er lenge siden jeg har sett Mario1 i action! Det var moro! Nintendon har jo blitt et antikk klenodium! Venninne N har det fint nå, for igår fikk hun vite at tingene kan skje før påskeferien... :D Og jeg SKAL fortelle henne snart at vi er prøvere; just waiting for the right time... Nå er jeg tom for ord! (men skriver vel mer senere ) Lillen Dag 21
Gjest Lottemor Skrevet 5. april 2003 #127 Skrevet 5. april 2003 jeg som så på alle disse sidene i dagboka di og tenkte huff det var en stund hun hadde värt pröver så var det et kort forsök med en lang bok...... Så feil kan man ta ,jeg skulle ha lest hele dagboka ,men helt ärlig så orket jeg ikke. Sorry at jeg tok feil ,men lenge nokk kan väre relativt eller ? (forsök på å ro meg inn igjenn)
lillen Skrevet 5. april 2003 Forfatter #128 Skrevet 5. april 2003 lenge nok kan være relativt, ja; og TAKK for at du synes det sammen med meg! :D pssst...du trenger ikke å ro deg inn for min skyld, skjønner du
lillen Skrevet 5. april 2003 Forfatter #129 Skrevet 5. april 2003 "I slutten av denne uka har du eggløsning og befruktningen skjer. Visste du forresten at en sædcelle kan leve opp til 72 timer? Man regner med at mellom 60 og 80% av alle befruktede egg ikke blir til noe barn, men kommer som en vanlig eller litt sen menstruasjon." Dette var ikke morsom lesing på www.barnimagen.no Og så jeg som har følt meg så befrukta Da er jeg kanskje befrukta også, men 60-80% blir ikke til nonting! Blæh! :D Jeg er ikke kjempesur altså! Bare surfegal idag!
ny dag Skrevet 7. april 2003 #130 Skrevet 7. april 2003 Ville bare si hei! :D Jeg har vært borte fra KG en stund, men har nå tatt igjen det forsømte. Som du sikkert har lest andre steder i forumet har jeg fått mensen - veldig kjiipt. Også skal mannen reise bort når jeg tror jeg har EL. Så denne måneden blir litt laber sånn sett, men det er også litt deilig å "slappe litt av" også. Etter å ha brukt EL-tester i 2 sykluser er det greit med en pause. Men, men nok om meg. Håper dere lykkes denne gangen. Da skulle jeg bli såååå glad! Klemmer herfra Bergen
lillen Skrevet 7. april 2003 Forfatter #131 Skrevet 7. april 2003 Ny dag: Det var jaggu meg synd at det ikke klaffet! Hvis mannen din bare er borte for noen dager, skal det jo ikke være noe problem; gjør som meg; "få" en dose rett før han drar, og en ny en når han kommer hjem! Svømmerne lever jo gjerne noen dager de! :D Takk for lykkeønskinger; jeg skal gjøre mitt beste for å få deg glad, hvis du gjør ditt beste tilbake... Jeg er bare innom en liten tur nå, for jeg skal snart til legen en tur (kanskje vi skal snakke litt om graviditet, siden han er så glad for at vi prøver pga at jeg må slutte å ha i meg den dumme røyken ). Etter jeg har vært hos legen, skal jeg stikke innom venninne N og trøste litt! Kanskje jeg får anledning til å fortelle henne om hemligheten vår! Jeg og mannen koste oss litt inatt igjen, siden jeg fortsatt er "myk" der nede... :D Men etterpå fikk jeg ikke sove, så jeg lå til i 6-tiden og kjedet ræva av meg... Er litt trøtt nå! Hmmm... så på forhåndsvivning nå, og ræva ble visst automatisk sensurert... Visste ikke at det ikke var lov! :oops: Jeg tror jeg stikker innom igjen i ettermiddag/kveld! Det er alltids noe å skrive om... :oops: :D Lillen Dag 23
Gjest Mayamor Skrevet 7. april 2003 #132 Skrevet 7. april 2003 Tusen takk for bursdagshilsen i går. :kysse: Nå håper jeg du og din kjære har vært flittige små bier... Er så spent - så spent... Klem fra Maya30
lillen Skrevet 8. april 2003 Forfatter #133 Skrevet 8. april 2003 Maya: Takk for søt hilsen! :D Jeg håper du har det bedre nå enn i helga! Spying er no herk! :D Det er sol! :D Jeg får igjen noen tusen på skatten! :D Blodprøvesvarene mine er veldig fine! :D Blodtypen min er B+ (så jeg slipper å bekymre meg for graviditet)! :D Jeg føler meg bra! Enda en ny vårdag! Igår satt jeg og venninne N ute i solen, og den varmet virkelig i ansiktet! Den eneste ulempen med sola, er at jeg våkner så tidlig pga takvindu på soverommet...! Men ellers elsker jeg sol! Det er en skam at jeg sitter inne ved pc'n... :-? Legen var veldig nysgjerrig på om jeg var blitt gravid, men jeg måtte desverre skuffe han... Da jeg fortalte at jeg har vært mye svimmel, lurte han igjen på om jeg var gravid(!), men jeg fortalte han at jeg nettopp hadde hatt el! Dermed fikk jeg ikke noe svar på hvorfor jeg har vært mye svimmel, annet enn; "Det kan være så mangt, men prøvene dine ser fine ut!" Jaja, det var vel ikke så alvorlig uansett; jeg er bare nysgjerrig, jeg! Hmm... jeg har ikm på onsdag i påska. Da tror jeg rett og slett jeg skal droppe å kjøpe test! :o Da får jeg bare gå der å vente på tanta, uten å ha muligheten til å teste! Så får vi se; hvis tanta ikke kommer på påskeaften-besøk (håper, håper...), så kanskje jeg skal få lov til å ta en tur på apoteket da... Lille solstråle Dag 24...nærmer seg ikm med museskritt...
ny dag Skrevet 9. april 2003 #134 Skrevet 9. april 2003 Ny dag: Det var jaggu meg synd at det ikke klaffet! Hvis mannen din bare er borte for noen dager, skal det jo ikke være noe problem; gjør som meg; "få" en dose rett før han drar, og en ny en når han kommer hjem! Svømmerne lever jo gjerne noen dager de! :D Takk for lykkeønskinger; jeg skal gjøre mitt beste for å få deg glad, hvis du gjør ditt beste tilbake... Hei igjen, jaaa - håper du kan glede meg skikkelig snart. Venter spent.... Høres lurt ut å ikke kjøpe test til neste uke - men bare vente.... Spennende! Mannen min skal være borte noen dager. Selvfølgelig blir de kos dagen før og dagene etter at han kommer hjem. Er bare på dag 8 i dag, og har ikke fått antydninger til stikking og murring i magen ennå.. og det pleier å dukke opp noen dager før (3-4 tror jeg). jada - det er litt håp også denne måneden. Prøver imidertid å roe litt ned, for mannen synes jeg er litt for opptatt av alt rundt EL og graviditet. jaj, det går seg nok til. Håper gjør vi uansett begge to - veldig mye. Vi lengter etter en spire i magen og et barn å glede... Åh, la det ikke bli for lenge til!!! Ønsker deg en fin dag videre - jeg skal prøve å komme innom her i løpet av neste uke... skal følge med deg! Tvi-tvi! :D
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2003 #135 Skrevet 10. april 2003 Hei! Hvordan er symptomene? Dag 26 i dag, ikke sant? Jeg testet positivt på dag 26, så nå er det bare å krysse fingre. Vil også si at jeg tror du er en veldig god venninne. Hadde min venninne blitt ufrivillig gravid nå, og så valgt abort, tror jeg ikke jeg hadde orket å verken trøste eller høre om det. Så jeg synes det er stort av deg å ta del i det. Hun trenger det sikkert. Men duh, hvorfor har du ligget på intensiven? Jeg vet jo at du hadde en abort en gang, men det er jo ikke akkurat intensiven. (Er det forresten lov å spørre om sånt?) Er visst litt nysgjerrig... :oops:
Mistyen Skrevet 10. april 2003 #136 Skrevet 10. april 2003 Hei Lillen - og takk for hilsen. Jeg kniper som bare fysjom jeg nå, og håper at Marius holder seg i magen hvertfall 4 uker til. Vi har fått sex-forbud frem til neste kontroll 23/4 - så det var den påskemorroa. *ler* Så det blir både knipimg og beinkryssing, så har jeg hvertfall gjort mitt.... Krysser litt for deg også, og håper du får de to blå snart.
Gjest Mayamor Skrevet 10. april 2003 #137 Skrevet 10. april 2003 6 dager til IKM. :o Følger med deg med argusøyner. Håper så inderlig at denne gangen er det din tur, du gode lillen. :kysse: Klem fra Maya30
lillen Skrevet 10. april 2003 Forfatter #138 Skrevet 10. april 2003 *lillen er i et kort sekund innom* Jeg får ikke roen på meg akkurat nå, til å skrive... (er litt stressa fordi jeg drar med toget til mamma idag). Men jeg skal skrive mer fra modem-kassa til mamma sent ikveld... By the way; no symptoms! *lillen lister seg ut*
lillen Skrevet 10. april 2003 Forfatter #139 Skrevet 10. april 2003 Tusen takk for hilsener Maya, Misty, Matahari og ny dag! Kjempekoselig :D Grrr...modem! Ja, det er dag 26 (vel, egentlig dag 27, siden klokken har passert midnatt...), og jeg føler ingen spesielle tegn til graviditet... Bortsett fra noen "smerter" nedert imagen, som kanskje kan kalles mensmurringer. Hadde menssmerter flere dager før mens også sist... Lillens opplevelser på intensiven og/eller med narkose (etter et spørsmål fra Matahari...): slettet Nå sitter jeg altså her med modem-kassa igjen! Mamma har gått og lagt seg, og jeg skal snart ringe Mannen for å si godnatt Jeg savner han allerede, og liker ikke å ligge alene... :cry: ny dag: tror jeg bør roe litt ned jeg også, for Mannen min synes også jeg maser mye om el og graviditet... Han blir ikke så opptatt av det før det virkelig skjer! Lillen Dag 26/27
ny dag Skrevet 11. april 2003 #140 Skrevet 11. april 2003 ny dag: tror jeg bør roe litt ned jeg også, for Mannen min synes også jeg maser mye om el og graviditet... Han blir ikke så opptatt av det før det virkelig skjer! God morgen! De derre mennene altså... men det er vel litt forståelig også. De kan jo ikke kjenne etter på kroppens signaler sånn som vi gjør. Så at de syens det kan bli litt vel mye må vi vel bare godta. Synes forrsetn det var artig å se Friends sist tirsdag hvor Monica og Chandler bare måtte ha sex fordi hun hadde EL... kjente meg litt igjen der ja. Men at de også sa til vennene sine at hun hadde EL er ikek akkuart noe jeg forteller om. Misunner deg ikke den sykehushistorien du har. Får håpe du holder deg frisk og rask fremover. Jeg er på jobben og får vel begynne å gjøre noe arbeid... holdt på å si å gjøre noe fornuftlig, men tror arbeid er mer beskerivende Misforstå meg rett, jeg liker jobben min veeeeldig godt altså. Ønsker deg en fin dag go' helg!!! :D :D :D
Fremhevede innlegg