Gå til innhold

Lille dagbok...


lillen

Anbefalte innlegg

LØP OG KJØP!!!!

Jeg blir jo helt forferdelig spent her!!

Og det der med allmentilstanden endres hele tiden. Jeg har enda ikke blitt kvalm og håper så veldig at jeg slipper unna det... Men jeg er sliten og tørst og det er vel det eneste jeg merker med at jeg er gravid. Så kan du ikke løpe og teste da??? Åhhh jeg blir så speeeent!!! Jeg skal sitte her og vente jeg...

Klem fra Magnhild

4+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:lol: Jeg må alltid le litt når du skriver her :lol:

I tillegg til at jeg blir rørt noen ganger, av din person, så har jeg sånn sans for humoren din, Magnhild! :D

Jeg har to tester som ligger på badet og venter på Dag 28-29-30-31 !!?? Så jeg trenger ikke å løpe og kjøpe... Men jeg har jo allerede tisset litt idag, så urinen er vel ikke mye konsentrert nå... Men det er lett å bli lokket når du skriver sånne ting! Vi får se hva jeg gjør :D

Dessuten kjennes det ikke ut som om livmortappen har noen slimpropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente heller ikke og kjener fortsatt ikke noen slimpropp... :-?

Og du; IKKE TEST!!!! (omvendt psykologi) Neida, du må ikke bli fristet av det jeg skriver, du må teste når du føler for det. Jeg vet hvor kjedelig det er med negative tester, så vent til IKM i alle fall! Så slipper du å kaste bort penger. Jeg testet 5 dager før ikm og da var den negativ. Så bare smør deg med tålmodighet, men du virker veldig gravid altså... :blunke:

Gøy å høre at jeg sprer litt glede... Ikke tårer er godtatt, bare glede!!

Klem fra Magnhild!!

(som er sinna fordi lillen bor i feil by!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Kom litt for sent, det innlegget ditt...

Jeg har nettopp vært på badet! Der var det bare en rød strek... :(

Og ikke en svak lissom-strek heller!

Ja, det er kjedelig, dette her!

Jeg får vente på mens resten av uka, så får vi se. Testet du negativ 5 dager før ikm denne gangen, Magnhild?? Da er det vel fortsatt håp for meg også :D

PS: Ingen andre enn meg har lov til å være sinna i boka mi :lol: , men ja, litt leit at du bor i feil by... :cry: :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det SG test du brukte!? Ja da er det jommenmeg ikke rart at du ikke fikk strek. For SG testene trenger MASSE HCG for å slå ut. Så ikke bekymre deg. Du har fortsatt mange sjanser. :D

Jeg testet som sagt negativt 5 dager før ikm denne mnd, og det var med SG. Så du må ikke gi opp håpet. Det er mange dager igjen. Men om du venter på mensen så blir det jo bare enda gøyere når den ikke kommer.

Jeg venter fortsatt på den. Kan ikke helt forstå at jeg ikke skal ha mens på lenge... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du venter fortsatt på den :hoho:

PS: Du er gravid!! Get used to it :D

Takk takk takk for at du er så oppmuntrende! :lol: Det gjorde dagen litt bedre for meg! :D

Det var SG-test, ja, og hvis den trenger så mye, burde jeg kanskje ta den flere dager etter dag 29 (hvis ikke tanta kommer på besøk, da...). Dessuten er det jo ikke sikkert at jeg har hatt el ennå, for den saks skyld, siden dette er min første syklus :-?

Takktakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Tusen takk for omtanken din. :kysse:

Ikke noe nytt å fortelle, men ingen mens = håp... :ler:

Har vært på apoteket og kjøpt clear-blue - dobbel (bare for å være sikker...)

Krysser fingrene for deg.

Håper vi kan slå følge med Magnhild etterhvert... :P

Hører mange sliter med sg-testene slår sent ut.

Håper det stemmer for deg også.

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Lillen! Tusen takk for hilsen i dagboka mi.

Jeg vil bare skrive bittelitt om de antistoffene du snakker om. Jeg vil nok tro at de tok en blodprøve av deg da du tok abort den gangen. Hvis du var rhesus negativ ville du fått en sprøyte etter aborten for å forhindre dannelsen av antistoffer. Så enten har de funnet ut at du ikke var negativ, eller så kan det jo være at du fikk en sprøyte mens du lå i narkose. Dette sjekket de nemlig på meg da jeg hadde en utskrapning. Så det er sikkert ikke noe å bekymre seg for.

Lykke til med jakten på to streker! Håper det går kjempefort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg legge meg, men må bare si først at jeg har skikkelige menskramper + en stk menskvise, men ikke blod...ennå! Håpe er mørkesvart :(

Dessuten har jeg fått masse småkviser i utringningen...har aldri hatt det før :(

God natt

Skriver mer i morgen, jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "fine" med graviditeter er at man kan ha menssmerter likevel :lol:

Jeg har hatt masse.

Krysser fingre.

Takk for hilsen i dagboken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klips: Takk for oppmutring og kryssede fingre :D

Matahari: Takk for hilsen, og antistoffer! Jeg håper det går fort for deg også, nå som du kan prøve igjen! :D

Maya: Takk for oppmuntrende hilsen! Nå har jo du klart å følge i Magnhilds fotspor, så da synes jeg det er min tur... :D

Jeg har ikke gitt opp håpet ennå, for tanta har ikke dukket opp idag heller, Dag 27. Men menssmerter, det har jeg... Har aldri hatt menssmerter før mensen før, men alt er vel annerledes nå som jeg ikke går på piller. Før jeg begynte på pillene, hadde jeg ikke smerter i det hele tatt. De begynte faktisk etter abort!

Har kjent på livmortappen idag, men jeg er ikke helt vandt til den ennå, så det er vanskelig å si om det er en "mens-åpning" der.

Men hvis jeg ikke er gravid, så håper jeg at mensen kommer snart, så jeg slipper lang syklus.

Vet ikke helt hva jeg skal si mer, jeg, annet enn at jeg håper mensen ikke kommer denne gangen... Dette er så nervepirrende, at jeg klarer ikke å tenke på noe annet! Derfor håper jeg at jeg slipper flere mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...venter og venter på tanta mi!

Nå bobla det faktisk i magen! :Nikke:

Dette er så kjedelig! Men snart skal jeg på skolen, så da får jeg vel tankene bort fra tantemagen en stund. Tror ikke jeg klarer å flette inn graviditet i tanker om andregradslikninger... :lol:

Nabo'n har besøk av niese-baby denne uka; gleder meg til å stikke innom en dag. Tror babyn er 3,5 mnd...

Nei, hakke kjeda meg så mye på lenge, jeg, nå går jeg og tar dagens andre :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Håper det snart kommer 2 blå på deg da. :wink:

Krysser fingrene for at det er noe ennet enn mensmurringer du kjenner.

Jeg er ikke helt overbevist at jeg er gravid siden streken var så svak. Tar en ny test om et par dager (hvis jeg klarer å vente så lenge da... :ler: )

Tenker på deg iallefall.

Klem fra Maya30 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke noe skole her i gården gitt, for i tillegg til menssmertene, så slo magen seg vrang; jeg havnet på do i stedet for ved en pult idag!

Jeg er så anspent nedentil nå, tror jeg skal ta meg en dusj, så jeg føler meg litt bedre :)

Mannen er på møte som vanlig :-?

(til dere som leser dagboken min: Min Mann er ikke utro :hoho::hjerte:

Men det kan kanskje se sånn ut for tiden... Han er bare så opptatt, fordi han sitter i no styre-greier på skolen, og så må han hjelpe alle de "eldre" i familien når de har data-problemer :lol: )

Ikveld er det sesongstart 9 for friends! :D Skal se det, jeg, selv om jeg og Mannen allerede har sett 13-14 episoder av sesong 9... :fy: klarte ikke å holde oss unnna, så vi lastet de ned! Nå følger vi de som sendes i statene.

Men det gjør ikke no, for jeg kan se friends om og om igjen :hoho:

I dusjen med seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg vet hvorfor jeg testet negativt igår! Det er så mange som sender "håper-på-to-blå-innlegg", og der har vi feilen vettu! :wink: Jeg kan ikke få to blå, for jeg bruker tester fra www.snartgravid.com , og de blir røde... Haha, nå tenker jeg, hvis bare noen skriver to rød :wink:

Liste over positive symptomer-jeg-mener-å-ha: :oops:

¤Uteblitt(mens)

¤Mensmurringer (hvis det er menssmerter, vet ikke jeg?)

¤Headrush når jeg reiser meg eller står lenge

¤Blør i tannkjøttet

¤Aktiv blære (hormoner?)

¤Forandret allmentilstand (men til det bedre!)

¤Mindre røyk-sug

¤Anspent i underlivet (kanskje ikke symptom, men tar det med!)

Men det er jo i grunnen bare Dag 27...

Men jeg mangler det jeg ser på som nest viktigste symptom (etter uteblitt mens), og det er ømme bryster :-? . Det hadde jeg den første gangen jeg var gravid. Et annet symptom jeg husker fra den gangen, var at magen ble ekstra stor etter mat (større enn vanligvis når jeg var mett), men dette symptomet kom vel ikke før etter noen uker...

Det blir så mange innleg fra meg nå for tiden, for jeg klarer ikke å tenke på noe annet! :oops: F**n, som jeg er desperat, da! Visste ikke at det gikk ann å bli så patetisk :(

Lillen

(som håper på 2 røde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menssmertene klamrer seg fortsatt fast i meg! Det er Dag 28 og fortsatt ingen mens. Det er vel egentli litt tidlig å håpe ennå, men skjønner bare ikke hvor de menssmertene kommer fra hvis det ikke blir noe mens! Kanskje det er eggløsning, hvm vet? Men den skulle vel heller ikke ha vart i flere dager!? Åååhhh, jeg blir gal av dette!

Føler meg bare uggen, litt kvalm, og på toppen av det hele, så skal jeg ha naturfag-prøve idag! Og, typisk meg; jeg har spart all lesinga til idag... Dumma :roll: :oops: Burde ihvertfall ikke sitte her!

Må bare tenke på at ikveld er jeg hvertfall ferdig med den, og da kan jeg kose meg litt med Mannen :hjerte: , for vi har sett så lite til hverandre i det siste. Håper virkelig ikke at det er smerter i forbindelse med eggløsning jeg har, for vi har ikke hatt sex siden fredag pga det... :-?

jeg gå å lese litt; trenger en femmer! :o

Dumme snille lille :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

<<<<<<<<< RØDE VIBBER>>>>>>>>>>>

:ler: :kysse: :hoppe::heiajente::P :o :wink:

Klem fra Maya30

Ps. hører flere sier at SG sine tester slår sent ut...xxxxxxxxxxx fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for søte ord fra deg, kanskje vi to får to røde og to blå på likt da...hadde vært kos! :ler:

Lykke til med prøva i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener, dere to! Ja, det hadde vært så artig akkurat NÅ!

Men det jeg kom inn for å skrive, var at jeg ikke klarte å holde meg unna sg-testen idag, og den var negativ... :cry: Vil ikke være med på dette her, altså! :(

Hvis ikke mensen kommer i helga, skal jeg kjøpe cb!

Lille lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...