Gjest Tanita Skrevet 14. januar 2007 #81 Del Skrevet 14. januar 2007 Nydelig katt! Er det bengal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #82 Del Skrevet 14. januar 2007 Xavia: Brannvarsler? Det koster penger, og mine simmer hadde ikke fått jobb for de var så dumme. Og der var derfor kjøkkenet brant ned også, fordi han kunne ikke lage mat! Så tøft å være oppdretter!! Har du fått deg stamnavn? Tanita: Nai, det er en Ocicat, hun har prikker på akkurat som en bengal, så de ligner litt. (Katten på signaturbildet mitt er forøvrig en bengal ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 14. januar 2007 #83 Del Skrevet 14. januar 2007 Ok, de ligner veldig på hverandre. Søte katter! Jeg har også prøvd sims - snodige figurer! Mine kysset ti ganger, da kom det en baby som grein konstant. Etter noen dager ble babyen et barn og begynte på skole men han fikk så dårlige karakterer at han ble sendt til militæret! En annen gang passet de ikke nok på babyen så barnevernet kom og henta den. De fikk svømmebasseng, men jeg glemte å ha en trapp på det, som de som hoppa uti døde tilslutt så de gikk igjen som grønne spøkelser om natta i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. januar 2007 #84 Del Skrevet 14. januar 2007 For en nydelig pus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2007 #85 Del Skrevet 14. januar 2007 Nydelig pus ja! Sims er veldig festlig, men jeg har ikke tålmodighet til det Hater å måtte lære simmene til å vaske seg etter dobesøk, gå på do, rydde vekk maten, osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 14. januar 2007 #86 Del Skrevet 14. januar 2007 Fin pus! Det er vel som å banne i kjerka å si at en enkel huskatt er like fin som en rådyr Oci, men jeg hadde iallfall en liten bastard som ligner henne veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #87 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Ja, hun er nydelig, Vampyra, saeria og Pheps! og herlig i gemyttet også, Det spiller jo også inn på hvor "fin" en syns en katt er Jeg elsker katter uansett, jeg, om det er fretex eller prada Da vi var på klassetur i tyrkia i høst traff jeg på en villkatt som hadde spotter akkurat som ocikatten, og jeg måtte jo selvfølgelig ta bilde av den Så at en huskatt kan ligne på rasekatter er det ingen tvil om Nuh skal jeg bare drikke opp kaffien min, så er det rett på bussen til skolen.. Endret 15. januar 2007 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2007 #88 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg elsker pusekatter jeg og, men jeg vil ikke ha innekatt så da blir det ingen pus på meg før jeg flytter til et hus Men koser med pusene hjemme hos mamma og pappa når jeg er der da! (den ene er forsåvidt også på slankern men det er fordi hun er DIGER! hun veier vel nesten 6 kilo!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 15. januar 2007 #89 Del Skrevet 15. januar 2007 Her har jeg ikke vært innom før, så jeg stakk innom jeg. Hei Og pusen din er nydelig da, har en liten pus jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #90 Del Skrevet 16. januar 2007 Å for en nuuuudelig katt, Bellanice! Jeg liker ikke ha de inne jeg heller, Vampyra, og gleder meg til den dagen vi får råd til et skikkelig hus med stor hage, da blir det vårslepp På sommeren er de mye ute da, for da er vi en del på besøk hos foreldrene mine, og de har satt opp gjerde rundt heeeeele hagen, så da får de løpt masse og klatre i trærne osv :-D Fri på tirsdager!! Eller, det vil si ingen pasienter, vi har en forelesning midt på dagen som er obligatorisk. Men for meg så er det nesten det samme som fri Da slipper jeg stå opp grytidlig, skifte til klinikktøy, gjøre klar stolen, osv osv. Så nå koser jeg meg med en kopp kaffe, og gleder meg til å bli ferdig med de hekkas kutennene (som er på fredag)!! Stille og rolig hjemme, nå når ikke sambo er her. Han ringte i går, og vi snakket vel totalt i 5 sekunder, for han ble avbrutt av kollegaer som ringte og kom inn hele tiden. Og han skulle jobbe til langt på natt, så det var liksom ikke noe vits å ringe når han ble ferdig heller. Men meeeen, det blir jo cash ut av det Var så trøtt i går, at jeg sovna på sofaen, og ble vekket av en telefonselger. Vanligvis er jeg riktig så hyggelig, og har virkelig latt meg rundlure også ved et par anledniner. Men i går ble jeg skikkelig forbanna! IKKE INTERESSERT!! Sa jeg bare og la på. Så i sinne trampa jeg ned på butikken og kjøpte smågodt Har blitt stamkunde der nå, for han som eier butikken har sett at jeg kun kjøper smågodt når jeg er der inne. Og jeg måtte fortelle han at han hadde alt favorittgodtet mitt. Og så sa jeg i en bisetning at den ulimate favoritten min, salmiakkstang, den hadde han ikke... Da jeg kom tilbake etter jul, skulle ha noe knask til fredagen i forrige uke, så så han at jeg kom inn og sa: Nederst i venstre hjørnet!!! Der var det maaaaasse salmiakkstang! :-D Koselig, men også litt flaut Nå, mer kaffi+KG (verdens beste kombinasjon btw), så forelesning, så hjem og vaske tøy (drømte at det var et meterhøyt lag med tøy over HELE leiligheten, tar det som et tegn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 16. januar 2007 #91 Del Skrevet 16. januar 2007 Hi hi - så morro at butikken din tok inn favorittgodisen din. Jeg har også ett sånt sted hvor jeg alltid handler smågodt, fordi de alltid har alt det jeg liker der. Også er alltid smågodtet ferskt, noe som er veldig viktig. Jeg kan ikke fordra gammelt godteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. januar 2007 #92 Del Skrevet 16. januar 2007 For en skjønnas av en butikkeier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #93 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg kan ikke fordra gammelt godteri. ← Jeg eeelsker gammelt godteri!! For da er det hardt! Jømjømm Ja, han var litt kul, Saeria! Jeg spurte han om han hadde smakt salmiakkstengene, da sa han bare med et lurt smil om munnen: mhmmm! Og da jeg sa at ikke sant de var gode?? Svarte han bare mhmmmmm! Da blir det gratis pizza på fredag, tror det er sør-trøndelag som skal prøve å lokke oss til deres fylke. Og torsdag i neste uke, tror jeg, blir det middag med Hordaland fylke Og så tror jeg Sandnes sparebank også skal spandere ei fylle på oss! Greit å være ettertrakta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2007 #94 Del Skrevet 16. januar 2007 Jøsses så poppis du er da! Skulle ønske noen ville spandere mat på oss jeg... Jeg og en venninne klagde på gammelt godis til candy king en gang, og fikk en diger pose med snop tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #95 Del Skrevet 16. januar 2007 Hva er det du studerer egentlig, Vampyra? :klø: Lurer på om jeg skal gå en lang tur, og så ta litt sol på hjemveien...? *høy på koffein og tror jeg kan gjøre alt mulig uten å bli det minste sliten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2007 #96 Del Skrevet 16. januar 2007 Sender deg pm jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #97 Del Skrevet 16. januar 2007 Jepp, men jeg gjør det, jeg. På med joggissene, og en tar meg en rask runde rundt vannet her nede. Så: masse soooool! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. januar 2007 #98 Del Skrevet 16. januar 2007 Hva er salmiakkstang? Det høres ut som noe jeg kan like! Så kult at han tok det inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #99 Del Skrevet 16. januar 2007 Salmiakkstenger er jo verdens beste snop, @lfa!! Fant en link med bilde her NNNNNNNNnnnnnnnnnnnnnaaammmmmmmmm!! En påske for noen år siden, hadde sambo vært så søt og kjøpt påskeegg til meg. Jeg åpna opp egget, og klarte ikke skjule at jeg var megaskuffa over mangelen på salmiakkstang Da dro han fra en diger spisspose med BARE massevis av salmiakkstenger ! Det var gutten sin det Puh! Lang og god tur, med tre stopp på veien: Først var jeg innom et lite kjøpesenter som ligger langs ruta, fant ingenting gøy, så det ble bare litt snoking rundt der. Videre gikk jeg rundt vannet og fikk litt dårlig samvittighet da jeg traff på en haug med joggere... Så var jeg innom solstudio. Det var deilig, hadde begynt å bli ganske så kald etterhvert. Til slutt stakk jeg innom Rimi, den ligger også langs ruta. Kjøpte noen appelsiner, bare sånn for gøy Greys anatomy i dag?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 16. januar 2007 #100 Del Skrevet 16. januar 2007 Nå fikk jeg vann i munnen - jeg ELSKER salmiakkstang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå