Grace Skrevet 4. januar 2007 #81 Del Skrevet 4. januar 2007 Da husket jeg rett Du er flink! Litt uhøflig å spørre men jeg trenger virkelig hjelp. litt nede på side 104 i dagboken min trenger jeg litt rime hjelp. Om du orker å unnvære litt tid? Link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #82 Del Skrevet 4. januar 2007 En sånn utfordring måtte jeg jo bare gripe, Grace... Du kan spørre miiip om hun har endringsforslag, hun er kjempeflink. Jeg bare tøyserimer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. januar 2007 #83 Del Skrevet 4. januar 2007 Innom i forrykende fart for å si hei og hopp! Jeg blir litt stressa når alle har kasta ut jula og jeg fortsatt ser ut som jeg venter besøk av nissen any time her.........!Men det blir!Er enda ei stund til påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #84 Del Skrevet 5. januar 2007 Det er LENGE til påske, Skyttemor! Heldigvis! For ellers blir det i alle fall ikke noe skiføre på oss i år. Vi har vært på helsestasjonen i dag, hele familien: Status: 72 cm (+ 2 cm siden sist) 8300 g (+ 400 g siden sist) To stykk GRUSOMME stikk som ble fort glemt da helsesøster tok frem en fin dings med hoder som spratt opp. Og motorikkskryt. F snurra rundt og bykset deretter fremover på eksemplarisk vis med det samme han ble lagt på matta. Tihi. Veldig flink! Nå har vi vært på besøk hos en kollega av mannen, mannen dro på jobb, og jeg trillet laaaaang tur hjem igjen, F har fått mat, og nå leker han i grinda si. Jeg må V A S K E opp (bomba kjøkken) og begynne å pakke. Vi reiser til Oslo i morgen! Jeg må ikke minst huske å sjekke finansene. Har en mistanke om at det er litt skralt (og jeg klarte ikke å holde meg unna Åhlens på vei hjem i dag, kjøpte 12 meter stoff til MT-stropper. På salg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 5. januar 2007 #85 Del Skrevet 5. januar 2007 Du kan spørre miiip om hun har endringsforslag, hun er kjempeflink. Jeg bare tøyserimer! DU bare tøyserimer? :klø: Det diktet hos Grace var jo kjempefint, nesten så jeg spør om å få bruke det sjøl! (Vi har heller ikke sendt julekort, nemlig... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2007 #86 Del Skrevet 5. januar 2007 kjøpte 12 meter stoff til MT-stropper. På salg! ) ← Syr du også Mei Taier for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 5. januar 2007 #87 Del Skrevet 5. januar 2007 Syr du også Mei Taier for salg? Jepp, det gjør hun. (Som om hun ikke kan svare sjøl... ) Og en til lampa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. januar 2007 #88 Del Skrevet 5. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #89 Del Skrevet 5. januar 2007 Assa, miiip, jeg tøyserimer, ja! Bruk gjerne tøyserimene hvis du vil, men jeg synes egentlig ikke at å sende julekort er noe man må gjøre hvis man synes det er et pes. Vi har fortsatt 20 uskrevne liggende eller noe... Var nok litt optimistiske i bestillingen. Xavia: Ja, jeg syr også MT-er for salg. Godt miiip kan fortelle når jeg er skåren for tungebåndet. (Mulig det ikke er lov til å skrive sånt i dagbøker? Men siden du spurte, så må det vel være greit å svare... ) la Traviata: Jeg er hjemme igjen etter pizza hos paps & co. Koselig, og F imponerte med kunstene sine og ble filmet og fotografert etter alle kunstens regler. Dattera til pappas kone og venninna hennes sang dessuten "Har du hørt historien om de tre små fisk" når han skulle skifte bleie, og det var veldig stor stas. Mulig jeg må prøve den selv. Vi har forresten funnet et utrolig fint rekkehus! Og plutselig fikk jeg muligens lyst til å flytte til mer rurale oslostrøk likevel... Sjekk Castbergtunet på Finn! Det som gjorde susen var nok bildet på s 2 i prospektet. Jeg er skikkelig lettlurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. januar 2007 #90 Del Skrevet 5. januar 2007 Har notert bak øret at du syr.... Lurer ille på det se... Blir jo helt overbevist av alle dere som er hekta på bæring her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #91 Del Skrevet 5. januar 2007 Har notert bak øret at du syr.... Lurer ille på det se... Blir jo helt overbevist av alle dere som er hekta på bæring her inne! ← *sysy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 5. januar 2007 #92 Del Skrevet 5. januar 2007 Flink med fargevalg er hun og! *reklame, reklame* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #93 Del Skrevet 5. januar 2007 Flink med fargevalg er hun og! *reklame, reklame* ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. januar 2007 #94 Del Skrevet 5. januar 2007 Å!! Jeg er veldig glad i brunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. januar 2007 #95 Del Skrevet 5. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 5. januar 2007 #96 Del Skrevet 5. januar 2007 Pass deg iss så du ikke blir bærehekta! (Og ja Lava, jeg skulle sove, men så måtte jeg vente på at vaskemaskinen skulle sentrifugere, det har den nemlig ikke gjort tidligere da vasken gikk... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #97 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg har forresten sluttet på minipillen. Ikke det at vi har blitt prøvere igjen, det var mest det at jeg aldri helt klarte å begynne igjen etter å ha vært ute av p-pillerutine i halvannet år... Glemte den minst annenhver dag. Jeg er ikke helt klar for nummer to enda. Men jeg vil heller ha sexlyst enn prevensjonseffekt. Mensen uteblir dessuten fremdeles (kanskje ikke så rart med amming tredjehver time døgnet rundt?) så jeg tenker det går greit, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #98 Del Skrevet 5. januar 2007 Pass deg iss så du ikke blir bærehekta! (Og ja Lava, jeg skulle sove, men så måtte jeg vente på at vaskemaskinen skulle sentrifugere, det har den nemlig ikke gjort tidligere da vasken gikk... ) ← Shit, vaske klær! *ile til det herlige vaskerommet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #99 Del Skrevet 5. januar 2007 Mine pengesorger er forbi! Sjekket saldo og der var det ikke mer enn femtenhundre kroner! For en uke i Oslo! Men så sjekket jeg en konto jeg aldri bruker, og der sto det - tadaaa - SEKS TUSEN! Hurra! Tre tusen jeg hadde glemt jeg hadde satt inn, og tre tusen jeg har fått tilbake etter å ha lagt ut noe. Jippi! Da blir det shoppings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #100 Del Skrevet 6. januar 2007 Våken! La meg halv fire. Bittelitt trøtt. Vi får besøk i dag, og så skal vi fly halv fem. Ikke ferdig med pakkingen. Litt å gjøre kan man si. Blir sikkert ikke her i det hele tatt i løpet av hele neste uke. Sjalabais! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå