Gå til innhold

Lavastrøm


Lavalampe

Anbefalte innlegg

Hei og hå!!!

Ble helt oppgira av å lese her inne nå!Håper dere fikk en alldeles smashing weekend sammen med miip og co!

Grattis med tannebiss!!Nå blir det biting kan jeg love deg...Trodde Sondre rett og slett amputerte ene brystvorta mi hin dagen...

F høres ut som en skikkelig godsjarmis :legrine: Hadde dødd av latter hadde jeg sett episoden i dusjen!! De er nå så søte at hoi!

Ha en strålende uke med mann og barn og eventuelle prosjekter!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle! :klem:

Har hatt en kjempefin helg med gode venner - tredje gang er definitivt en tradisjon (en bra sådan.) Det var KNALLGØY å kjøre telemark igjen og ikke minst fint å se at F og S trivdes i barnehage! Ikke FULLT så gøy at F ble innmari forkjøla lørdag kveld og sov superurolig hele natta. Dermed ble oppholdet amputert med en dag for vår del - jeg orket ikke være igjen til mandag og oppleve enda en sånn natt borte.

Godt å rulle inn i garasjen i går kveld til tross for at reisen tok over ti timer... TRØTT! Veldig trøtt! Ferge-Norge er ikke alltid så lett å beregne.

Det ser ut til at det er minst to tenner til på vei i overkjeven. Underkjeven er det vanskelig å si noe om, for hver gang jeg prøver å se etter, stikker F ut tunga og ler. :ler::hjerte:

Nå freser han rundt på gulvet, drar ut kurvene fra bokhylla og strør om seg med innholdet. (Som er barnevennlig: tepper, bæredingser og leker.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grooo: :vinke:

Regner med at siklingen har forsterket seg med antall tenner! :ler:

Tro det eller ei, men det har blitt MINDRE sikling den siste uka! Ikke spør meg hvorfor! Lurer nesten litt på om det har sammenheng med at han har begynt å spise store mengder grøt nå som vi har funnet en han liker - han svelger kanskje unna sikkelet i større grad nå som han har fått teken på det? :ler:

Lite besøk hos oldemor (min mormor) i kveld! Hun har bursdag og ble veldig glad for blomsterbuketten F overleverte. Koselig med en liten time i eventyrland - hun og oldefar bor på en helt spesiell eiendom som er NYDELIG nå som det er snø. Og mye morsomt innendørs for F. I dag var det peisen som var mest spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det LAVAer ned ute! (hø hø. Den var dårlig.)

Jeg som har gledet meg sånn til snøen. Jeg har åpenbart ikke tatt innover meg at med snø følger måking dersom man bor i enebolig. :frustrert: Duste-meg. Nå har mannen dratt på jobb, og jeg er faktisk innemåket! :overrasket: Kommer ikke ut med vogna engang! :overrasket::overrasket: Og hvordan skal mannen komme seg hjem igjen og få parkert dersom jeg ikke måker i løpet av kvelden? Argh altså. Han er sikkert supergira på å måke når han kommer hjem fra en sytten timer lang kvelds-og-nattevakt. Jadda.

Men det er veldig vakkert, da. :hjerter: Og snille F sovnet i vogna uten at vi trillet lenger enn til bosskassa, så det er forsåvidt greit nok.

Men klarer jeg egentlig å lure meg unna snømåking? Klarer jeg i motsatt fall å feste bobledresskledd unge på ryggen og frese i vei?

Endret av Lavalampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!!

Her var det mange sider å oppdatere seg på. Blir helt svett jeg...

1. Det høres ut som en knall fin helg du og mannen hadde med miiip&co.

2.Gratulerer til lille F med tannen. Jeg lurer oså på om T får hjørnetann først. For det gnages liksom ikke forran, men langt ut på sidene. Men enda har ingen hvite små riskorn vist seg

3. Episoden i dusjen :legrine: . Stakkars liten fyr da :legrine:

Lykke til med snømåkingen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihå!

Søte Tulipan: :kyss:

Deilig med frikveld! Eller tja - jeg har vært i møte, da, så jeg har ikke hatt fri sånn sett, men fri fra legging. Det har visst gått greit! Og godt å bruke hjernen litt (selv om jeg ikke var mentalt tilstede 100% av tiden - jeg skylder på ammetåka...)

Har drukket TO kopper kaffe og føler meg litt småkoko... Kommer jo aldri til å få sove... Må nok sitte oppe og sy i kveld. :hoppe: :hoppe: :Hehe:

Vi fikk måkt i dag etter at mannen kom hjem og hadde sovet i fire timer. F sovnet da vi gikk ut (i vogna) men våknet selvfølgelig i alt bråket fra snøfreseren. Men var strålende fornøyd med å sitte i vogna og titte på alt det rare som skjedde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!  Ikke kult med koffeinoverdose :riste:

:klem:

Trøtt fremdeles, jeg!

La meg i skapelig tid i går, men F har vært mye våken i natt. Ikke roet seg ved puppen i det hele tatt. Klør det i tennene, mon tro? Ikke så mye snørr i natt! Når dagen attpåtil var i startgropa allerede før halv åtte, var mor nesten litt morgengretten.

Nå bærer det straks ut på trilletur for soving. ;)

Snøen er i ferd med å forsvinne. Vi som hadde 30 deilige puddercentimeter i hagen, har nå en tung, grå masse som er halvparten så høy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snøen er i ferd med å forsvinne. Vi som hadde 30 deilige puddercentimeter i hagen, har nå en tung, grå masse som er halvparten så høy...

Ljugekors!

Nå snør det igjen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Interessant, Murmel. Dette må jeg utforske videre. ;)

Nå er mannen på døgnvakt, F forsvarlig stedt til hvile i vogna, gulvet fullt av smuler, og mor ganske trøtt.

Mormor-slæsj-oldemor har vært innom med en sekk poteter og en pose frosne plommer. Vi må ikke sulte! :legrine: Hun er skjønn! :legrine:

Tann to er på plass, og det morsomste i verden er STIKKONTAKTER! Hvilket bekymrer meg en smule - de er vel ikke helt sunne å stikke små guttefingre i? :overrasket: Og nå kommer han seg utrolig kjapt rundt, så vi har satt opp grind i trappa. I forgårs klatret han inn på badet, som har ganske høy terskel! :legrine:

Det er fordeler og ulemper med en mobil unge.

FORDEL: Han underholder seg selv i langt større grad enn før.

ULEMPE: Han underholder seg selv med ting som kan være farlige, f.eks. stikkontakter og varme radiatorer (hva er det som er så morsomt med radiatorer?)

Foreløpig liker jeg fordelen mer enn jeg misliker ulempen. :ler2:

I dag er planen:

* SY til elsklingsgrabben våkner

* STIKKE TIL BYEN når han våkner

* Pusle rundt, sjekke forholdene, gå på kafe, se om EXIT har fått inn noe som jeg kan bruke tilgodelappen på, drikke kaffe, flæshe den kule meitaien (om jeg ikke for en gangs skyld tar vogna til byen, da) og generelt ta livet med ro og fordrive våkentid for F

* Kanskje stikke innom mannen på jobb i løpet av ettermiddagen så han får susset litt på sin kjære kone og sitt kjære barn :legrine: (punktet avhenger av hvor mange som føder eller må opereres på en lørdagsettermiddag)

* Rydde litt innimellom (jf. smulene på gulvet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...