Gå til innhold

Lavastrøm


Lavalampe

Anbefalte innlegg

Hei på deg!!!

Der var du vet du. Jeg lette og lettet og lette men fant ikke den gamle :sur: . Men her er du jo :klem: (det var en bitte liten fugl som kvittret meg i øret...)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for lang gåtur i snøen! Den ble litt lenger enn forventet for min del; barnevogn i rushet er det ikke alltid plass til... Så vi måtte vente en stund på buss. Håper dere fikk en super fest!!! (overforbruk av utropstegn er lov når man ønsker noen feks lykke til ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overforbruk av !!!!!! er lov for sånne småhypre tasteslaver som meg også håper jeg.......Addicted to !!!!!! :ler:

Ha en alldeles superfin uke sammen lille F som sikkert har blitt kjempestor han også!Håper du kommer innom en tur snart...!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er innom en tur!!!!!! (Overforbruk av utropstegn!)

Har hatt en knallhelg!!!!!!!!!!

Er i skikkelig gladhumør!!!!!!!!!!

FREDAG: Var og tittet på rekkehustomt. Kom til at vi skulle avvente litt og se litt mer på hva som finnes før vi eventuelt bestemmer oss. Det er uansett seks av seksten rekkehus igjen!

Sa farvel til mann og barn. Shoppet mat til den store gullmedalje. Traff to venninner, lagde mat, pyntet bord, drakk kokkelerings-Tuborg og giret oss opp både mentalt og stæsjmessig. Resten av selskapet kom - og det ble en herlig kveld!

Man sier jo gjerne at jo dypere man dykker i glasset, jo penere blir dama. I dette tilfellet var det vinglassene det ble dykket i - og dama fikk i alle fall større pupper. :hoho: Til slutt hadde jeg ikke hengepupper lenger i det hele tatt - DET SKAL LITT TIL! :hoho: De ble rene attraksjonen og alle måtte trykke litt på puppene for å kjenne hvordan de kjentes ut. Lurer på om det er sånn silikonpupper er? :klø: Har ikke vært så melkesprengt verken før eller siden, ikke engang de første, melkeforvirra dagene! :Hehe: Måtte melke ut to ganger, og kunne sikkert gjort det en haug ganger til. Skulle hatt med pumpa, ble helt gåen i hendene. :sjenert: Jaja. UTROLIG morsom fest som alltid, vi er en gjeng fra studietiden som treffes en gang i året og har det knall, med faste sanger, herlig mat, god vin, taler og diverse ritualer. Herlige venner jeg har! :hoppe:

Var hjemme i senga klokka seks... :sjenert: Og på toget kvart på åtte! Heia meg! Sovnet umiddelbart i togsetet, registrerte et sted langt borte at billetten min var blitt klippet og at stasjonene suste forbi. Og så var jeg hjemme hos svigers og mannen og lille F. :hjerter: Savnet dem innmari selv om jeg hadde det kjempegøy. Det hadde gått SÅ BRA! Litt gråting, såklart, men stort sett suksess. Og nå skjønner han flaskekonseptet - hurra! Mat hadde han også spist, så dette tror jeg skal gå greit.

Og tror dere ikke han SOV GODT i natt? :overrasket: Vi feiret svigerfars sekstiårslag, og F sov fra han sovnet i vogna i nitida til vi skulle gå rundt tolv, og så igjen fra ett, omtrent, til kvart på sju. Og igjen til ni! TO puppinger på en natt har ikke skjedd på evigheter. HURRA! I kveld har vi også klart å roe ham fint med smokken den ene gangen han har våknet. Digg! :tommelsmil:

Ja, så jeg er litt fornøyd i dag. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: for en god natts søvn!

:klappe: for bra fest!

:klappe: for flaskeforståelse!

:klappe: for gladhumør!

Og en :klem: til Lava som jeg er glad jeg har som venn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murf: :kyss:

Miiip: :klem:

Enda en sovenatt! :hoppe: I natt våknet han riktignok flere ganger, men roet seg med en gang han fikk smokken. Pupp klokka tolv og klokka sju! :tommelsmil: Er det lov å håpe på at ting er i ferd med å endre seg? Problemet tidligere har jo vært at det BARE er puppen som kan redde situasjonen når han først har våknet. Men nå: Smokk inn, sovende unge! Herrrrlig!

Mannen sover enda, vi to yngste har vært på trilletur (ca 10 min) og nå sover poden ute i stormen, i le bak et hjørne. Jeg vurderer muligheten for å finne noe å spise. Sulten!

Nå har vi plutselig funnet et fint HUS vi har lyst på. Bare at vi mangler sju hundre tusen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Gutta er brødre i ånden, her sov han fra elleve til fire før sulten ble for stor. Godt at ting kan endre seg...

Hva med lotto for å finansiere de siste sjuhundre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Høres ut som en fantastisk flott kveld.

Er det ikke nydelig når disse små sover natten gjennom? Man er jo rett og slett et nytt menneske etter en slik natt

Ha en fortsatt fin mandag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese at ting begynner å ordne seg med legging og spising! Også må jeg :hoho: litt av disse Pamelabefengte brystene dine :ler: Godt at melkeproduksjonen er i orden i hvertfall! MEN, det ER slitsomt å håndmelke, så all ære :klappe:

Kjipt med kapitalmagel når man finner noe man liker...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murf: Hvorfor HAR jeg ikke tenkt på lotto? Og så HERLIG at kulelillegutt sov så lenge i ett strekk! Det fortjener dere! :klem:

Tulipan: Så fint å se deg igjen. Jo, det er herlig med sånn soving! Vi var ganske bortskjemte i begynnelsen, men de siste månedene har sju timer i strekk vært en utopi!

Murmel: Du har ikke sjuhundretusen å ofre, da? Til lille meg og den fine familien? I så fall flytter vi til Lommedalen. :tommelsmil:

Fin dag! Regnfylt! Har vært på posten, på babybutikk og kjøpt trappegrind, i byen en tur for å bruke gavekort på Tilbords og for å hente tøfler på Husfliden, og jammen ble det ikke kaffe og sjokoladekake på kafe. Jeg er en søtmoms som trenger avrusning! :overrasket:

F sov LENGE på formiddagen og KORT på ettermiddagen, så jeg hadde ham i mei tai på ryggen. Suksess! Fikk gjort masse, og han trivdes. Etterpå ble det forsøk på ny grøt (havregrøt med aprikos og banan, ikke noen ubetinget suksess) og så bading og soving. Nå koser jeg meg mutters alene, mannen er på jobb. Tenkte jeg skulle sy litt. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Den festen hørtes kanonbra ut!!

:klappe: til F som er så flink og snill mot alle!Godgutten!

Si ifra hvis du finner en kilde til schwære penger da!Mangler noen daler her også inni mellom ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

VI HAR FUNNET GRØTEN!

F er ikke akkurat noen alteter. Det går i pupp og aprikosmos, det meste annet spyttes ut. Har prøvd maisgrøt, hirsegrøt, havregrøt med aprikos og banan, høstgryte, grønnsakspure med og uten poteter, grønnsaker med lam, grønnsaker med kalkun, you name it. Det går ikke engang INN, han bare kniper munnen igjen!

Men i dag kjøpte vi Hvetegrøt med havre - og det skled ned i lange baner! Herlig! :tommelsmil: Flink fyr.

Og sovingen går som en drøm etter at jeg var på fest på fredag... Han får smokken og sover videre dersom han våkner. Jeg skjønner ingenting!

Murmel: Hvor nærme da? :ler2:

Skytte: JA - jeg skal si fra - det kan visst hende murmel her har noe på lur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg !!! (det er litt vanskelig å kalle deg ved det nye navnet.... For meg er du den gamle :sjenert: )

Den grøten er den som er den store suksessen i dette huset også. Han liker rett og slett ikke grøter med frukt i. Kan tilsette frukt fra glass, men grøtene med frukt tilsatt fra produsenten går ikke ned nei :kvalm: .

Og nå som jeg har gått over til grøt fra 8mnd så trodde jeg det skulle blir problemer, men den jeg kjøpte var uten frukt og det går ned det også :klappe:

Tror det er veldig vanlig at soving går veldig opp og ned. Det er i hvertfall erfaringen i dette huset. For her begynte T å sove natten gjennom fra 5uker. Jeg var jo sjeleglad :) , men så kom 3mnd kontrollen. Og DA var det slutt på gjennom-natten soving :sur: . Og så var det nattamming 1-2ganger frem til for 1-2mnds tid siden. Og når man endelig har fått en rutine, kan man banne på at disse små gullene våre snur fullstending rundt....

Ha en super fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at hvetegrøt falt i smak! :tommel:

Moro å lese om helgas bravader! Jeg får også sinnsyk spreng når jeg drikker rødvin, hihi!

Stor klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...