Gå til innhold

Lavastrøm


Lavalampe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, gratulerer! Selv om jeg er sinna for at du slo meg på målstreken... :gjeiper:

Meldingen fra Lava var som følger:

T kom til verden 1627 i ekspressfart! Han ploppa ut i vannet en snau halvtime etter ankomst på abc, og er usedvanlig nydelig. Mor er i god form, og sønn har godt mtvett. Og far er stolt! Vitale data: 53 cm og 4075g, ny familierekord!

Endret av Imax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, vennen :klem:

Tenk, hvem hadde trodd at du skulle få nyte tiden på ABC enda kortere enn meg! :fnise:

Kos dere masse på barsel og håper alt står til med de nybakte foreldrene og de to fine guttene :hjerte:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Tenk, hvem hadde trodd at du skulle få nyte tiden på ABC enda kortere enn meg! :fnise:

Ikke jeg, i alle fall! :fnise:

Lillegutt har blitt 16 dager gammel, og er supersøt - selvfølgelig!

Foreløpig driver han stort sett med inntak og utførsel av melk og melkeprodukter, samt soving. Han er tidvis våken, og det er veldig koselig!

Fødselen gikk stort sett lekende lett, Imax oppsummerte den fint i meldingen fra meg. Noen formiddagstimer med høyst overkommelige rier, og så en time-halvannen med vonde rier før vi kom oss til ABC - med 9 cm åpning. Etter 25 minutter var han født, og jeg skjønte egentlig ingenting. :ler:

Nå er ammingen i boks etter en start med grusomt såre brystvorter (blemmer og åpne sår og hyl og skrik fra mor gjennom hver eneste ammestund). Det gikk heldigvis over etter halvannen uke, og nå er ammingen bare kos!

Storebror tar det hele fint og er så skjønn! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Føler meg ikke i målgruppen til sytreff, gitt. Det er vel noe med at jeg var på jobb på den tiden og dessuten absolutt ikke kan sy. Tror ikke jeg kan tre en symaskin en gang... Håper det ble en produktiv dag!

GOD JUL

OG

GODT NYTT ÅR

Tusen takk for fine turer og godt selskap i år, håper det blir enda mer neste år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...