Gå til innhold

Lavastrøm


Lavalampe

Anbefalte innlegg

Jeg foreslo i boka til Murf at vi skulle lage fellesdagbok, så er det flere til å oppdatere og lettere å følge med når de andre en sjelden gang har skrevet noe! ;)

Ingen dum idé :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åssen skulle man praktisk gjøre det? Opprette en ny bruker og lage dagbok på den? Hm.

Hilser alle forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Heia!

Jeg ha´kke dævva!

Altså - jeg er her, jeg har bare neglisjert dagboka mi veldig lenge.

Men tenkte jeg skulle svinse innom og erklære meg for gravid! :kgbaby: Termin i slutten av mai, 15 uker på vei. Vi gleder oss! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei iss, hyggelig å se deg!

Det er litt annerledes å være gravid nå enn sist - mer slitsomt, fordi det er mindre tid til å hente seg inn igjen, og både mer og mindre bekymringsfullt enn sist. Sist dreide absolutt alt seg om det å vente barn, nå er det en ting til i hverdagen, på en måte.

Men veldig hyggelig! Begynner så smått å merke litt liv der inne - det er koselig.

Har merket mye til at det er noen der allerede, altså - altfor kvalm til å unngå å legge merke til det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, så gode nyheter da! Gratulerer så mye! :klem:

Gleder meg tli å gå gravid samtidig med deg igjen! :hoppe:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så hyggelig!

Praktiske Murf lurer på om dere blir boende eller trenger mer plass nå?

Oppdaget at dagboka di var falt ut av lista mi fordi jeg ikke har skrevet noe på over to måneder... Unnasluntrer? jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, oi, nå sluntrer jeg unna igjen!

Imax: Snart ferdigspydd, eller? Jeg har lagt meg til en fin rutine der jeg passer på at morgenbæsjen må skje før frokost, ellers må jeg spise frokost to ganger. Spyr heller magesyre enn brødskive under bleieskift!

Fjellrypa: :klemmer: Takk!

Murf: Nei, vi klarer oss på 83 m2 en god stund! Er mest bekymret for alle trappene (men det gikk jo uproblematisk med en, det går nok bra med to også.) Står til utenbys?????

Skytte: Herlig å se deg! Søta!

Er altså så sylte forkjøla om dagen at det er utrolig plagsomt. I dag var jeg på jobb, men gjorde kanskje 1 1/2 nyttig ting. Var der i 4 1/2 time, 6 timer er vanlig arbeidsdag nå som jeg er sykmeldt 25%. Det var mer enn nok! Er sliten og har hodepine hele tiden, kjennes det som - og jeg kan jo ikke proppe i meg paracet om dagen, heller. Grrargh!

Skal heldigvis avspasere fredag - så får vi se hvordan formen er i morgen. Er den like laber, får jeg bli hjemme!

Helt tydelig liv i magen om dagen, det er så koselig! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdigspydd, etter 18 fantastiske uker (+ en uke med omgangssyke). Fabelaktig!

Her er det liv og leven som bare det. Drar på ultralyd om en time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er jeg ferdigspydd, etter 18 fantastiske uker (+ en uke med omgangssyke). Fabelaktig!

Her er det liv og leven som bare det. Drar på ultralyd om en time!

Huhei, så spennende!

Fint å være ferdig med spyinga, tenker jeg. Heldiggrisen!

Status for i dag:

Spydd to ganger.

Nedsylta i snørr, vondt i halsen, tett i hele hodet, kjempetrøtt. Hjemme fra jobb, har ikke noe der å gjøre når formen er sånn.

Baluba i magen. :hjerter_rundt:

Mannen er på vakt og kommer hjem i morra tidlig. Slitsom ettermiddag og kveld venter, mao, om en time må jeg hente poden i barnehagen!

Vil bli frisk snart, jeg er så sliten og lei av å hangle og å gå for halv maskin! :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei snuppa, hvordan går det med deg? Og gratulerer med en nydelig lillebror i magen :hjerte:

Også må jeg bare... ERTA BERTA til Imax og Lava, jeg har nemlig ikke vært kvalm :tunge1:, bare litt uggen ;)

God romjul og snart godt nyttår!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Murmel! Takk for visitten! Ja, altså - det ble en liten lillebror i magen - veldig kos å se hvordan det sto til der inne! Han så ut til å ha det helt ålreit. Og denne gangen kjente jeg sparking mens jeg så det på skjermen - sist følte jeg det var en slags film de bare spilte av på kødd, det var jo ikke min baby inni der! :ler:

Her har det vært sjukerier stort sett hele jula. Jeg starta å spy på julaften, og så gikk det slag i slag et par dager med omgangssjuke hos svigers hvor vi var. Mannen og minien slapp unna med dårlig matlyst. Etter en hel dag med god form ble jeg nedsylta i snørr igjen i går, og i dag er det mannens tur til å være i passe god form.

Nevnte jeg like før jul at jeg var lei av å være i dårlig form?

Vel, ikke særlig mindre lei nå, kan man si...

Savner energiske meg!

Ellers var jula fin - god mat (i den grad jeg fikk det i meg) og en nissegira liten sønn som elsker julesanger og juletrepynt er ikke å forakte.

Jeg får alltid litt overdose av sosialt samvær når vi bor hos folk over lengre tid. Svigers er veldig hyggelige, men enormt tilstedeværende og veldig intenst omsorgsfulle, og jeg er litt dårlig til å markere at jeg har behov for egentid. Derfor ble jeg møkk lei på dag 4 - heldigvis skulle vi hjem dag 5. :fnise: Orket ikke ha på radioen i bilen hjem engang, måtte bare ha det STILLE for første gang på fem dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...