Gå til innhold

Lavastrøm


Lavalampe

Anbefalte innlegg

Tulipan: Ja, det er visst ikke så uvanlig at det varierer mye med sovingen. F sov også natten igjennom fra han var bare et par uker, gammel, men begynte å våkne en gang hver natt ved ca 2,5 mnd. Så har han våknet oftere og oftere, opptil hver time på det ofteste... Men nå, etter festen, våkner han en gang og må ha pupp, og så igjen i seks-sju-tida og må ha pupp, og så sover han en liten stund til. HELT overkommelig! :tommelsmil: Har man lov til å kalle det rutine når det har vart i fire netter? :Hehe:

La Traviata: Kanskje det rett og slett var rødvinen som gjorde det! Det har jeg ikke tenkt på! :ler2:

Pi@: :klem:

Altså, nok en god natt. :hoppe: I seng ca 20.30, smokk inn ca 23, pupp ca 02, pupp ca 06.30, våken kl 09.04 sharp. KJEMPEBLID unge! Vi lå lenge og koste oss i senga. Jeg prøvde å våkne mens han romsterte rundt, kneip meg i nesa, lo og snakket og klatret opp på puppen min. :ler2:

Etter en fredelig morgen er han nå levert til oldemor for et par timer. Jeg har vært og kjøpt skumgummi og skal nå skride til sy-verket. :tommelsmil: Rot og kaos skal få ligge til i ettermiddag, hihi.

Gleder meg SÅ INTENST til helgen - vi skal på skihelg med en gjeng venner, og det blir SÅ BRA! :legrine: Tradisjon - tredje året vi har januartur nå. Håper bare at fjellovergangene åpner etter uværet. De kan vel ikke være stengt SÅ lenge? :tristbla: Åpner de ikke, kan vi se langt etter turen - da må vi kjøre om Oslo, og det vil ta oss minst 12 timer hver vei. Det går ikke for en helg. :tristbla::tristbla::grine:

Men jeg og miiip skal være kule telemarkbabemammaer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg og miiip skal være kule telemarkbabemammaer.  :ler:

I ALLE FALL nå som jeg har reservert barnehageplass til kidsa i noen timer lørdag! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja...holder på å sondere terrenget hva barnehage angår vi også for tida. Skummelt å tenke på at noen andre skal passe på gullet mitt... :sjenert:

GOD HELG! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, ja...holder på å sondere terrenget hva barnehage angår vi også for tida. Skummelt å tenke på at noen andre skal passe på gullet mitt... :sjenert:

GOD HELG! :kose:

Hei på deg, Kverula!

Jeg har ingen problemer med tanken på at han skal i barnehage, det er mer sjokkerende at tiden går så innmari fort! :overrasket: Nå er det heldigvis et halvt år igjen til det hele blir aktuelt.

I går kveld snødde det så vakkert her... Nå er det ikke vakkert lenger, bare våt snø. :sur:

Og per akkurat nå er det stengt og kolonnekjøring. :sur:

Men vi skal snart på babysvømming!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere masse på babysvømming i dag!  De er så nyyydelige når de er våte og plaskende :hjerter:

sant, sant! Selv om jeg er litt i tvil om at de andre foreldrene liker at turbobølla mi plasker ned de andre ungene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere masse på babysvømming i dag!  De er så nyyydelige når de er våte og plaskende :hjerter:

JA! Helt nydelig! :hjerte:

Vi kom akkurat tilbake. F storkoste seg, plasket og smilte og sa EH EH EH til de andre babyene. Han digget til og med å bli dyppet under vann! Det eneste han ikke syntes var noe stas, var å flyte på ryggen. Det gikk rett og slett ikke, fordi han bare forsøkte å reise seg opp. :ler:

Siden han sov til litt over ti (!) i dag, ble det ikke tid til noen dupp før vi dro og svømte. Dermed sovnet han idet jeg satte ham i bilsetet klokka to, og for en gangs skyld gikk det greit å flytte ham over i vogna - sovende - da vi kom hjem. Topp! Nå står han ute og sover, og ho mor skal utnytte tiden litt. Har en del å pakke før i morgen (KRYSS KRYSS, vi MÅ komme oss over fjellet!) og så vil jeg gjerne rekke å sy litt. Mannen jobber til fem i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant, sant! Selv om jeg er litt i tvil om at de andre foreldrene liker at turbobølla mi plasker ned de andre ungene  :sjenert:

:hoho: Det liker de sikkert. :sjarmor:

F og en liten, kul fyr vi har truffet før lå og lekte på gulvet mens mammaene dusjet etter svømmingen. Plutselig hadde F funnet en morsom liten dings midt på den andre fyren, som det gikk an å dra i! :overrasket: Stakkars liten, så hardt som han klyper! :ler: Heldigvis ble han ikke sinna. :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F og en liten, kul fyr vi har truffet før lå og lekte på gulvet mens mammaene dusjet etter svømmingen. Plutselig hadde F funnet en morsom liten dings midt på den andre fyren, som det gikk an å dra i!  :overrasket: Stakkars liten, så hardt som han klyper!  :ler: Heldigvis ble han ikke sinna.  :legrine:

:ler: Hva sier man da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arvingen fikk sin første tann i går! :hoppe: Det ser litt snålt ut, det er en hjørnetann som har dukket opp (eller i alle fall ikke en midt på!) og så vokser den ikke i spissen av tannkjøttet, men et stykke oppå. Er det vanlig? :klø:

Han har vært litt sutrete et par dager, og det kan jo forklare saken.

Nå har han forresten begynt å spise ALT som ligger på gulvet. Inkludert lodotter. :overrasket:

Og fjellovergangene er ÅPNE! :hoppe: Begge to! Dette lover bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grattis med tann! Vi begynner å bli litt såre i knokene, han insisterer på å tygge på fingrene våre når han sitter på fanget.

Lykke til med kjøringa! Håper F synes biltur er gøy og stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok avgårde innen en time. Været er fantastisk her - håper det holder seg sånn hele veien.

Jeg er gira og F likeså! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til arvingen med tannen! Ja, tror det er vanlig at tennene ikke kommer midt oppå toppen av gommen. Har i hvertfall lest flere steder at det samme har skjedd med deres bebiser.

Håper dere har kost dere masse i helgen!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...