Gå til innhold

Belle ønsker seg en baby

~Belle~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter selv her med mensen  :tristbla:

Håper den ikke kommer hos deg da. *følger spent med*

:troest: , så leit gopia.

ingen mens her ennå :) , men har masse mensmurringer. ørlite rosa på dopapiret i morges, en halv dråpe, men ikke mer (sorry detaljer). :klem: Vondt i korsryggen, og blir veldig lett rørt/lei meg :forvirret: . Kan jo være symptomer på alt det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra og se at d er flere som er preget av "symptomjeger syndromet" ! hehe... jeg driver på med d samme her.... IKM 9...... vil få d til!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi skulle startet en "Symptomjegerklubb" :ler: Jeg er med!

Krysser fortsatt fingrene for deg(blir litt vanskelig å skrive på tastaturet da, menmen)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler: Du er morsom da Wayah .

Jeg har kjempe lyst til å teste i morgen, men samtidig har jeg lyst til å vente. Har ikke testet siden torsdag, og det er jo snart en uke siden. Hvis ikke mensen har kommet til torsdag, så tester jeg igjen, tror jeg... :sjenert:

God natt jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så spennende å følge med deg Belle!!

Jeg har vært snikleser en liten stund nå, men tenkte det var på tide å stå fram :ler:

Heia heia! Ønsker så inderlig at du skal teste positivt!!

Jeg er ingen prøver selv, så jeg kan egentlig ikke forstå hva du går gjennom. Men jeg forstår såpass at det ikke er lett for deg.

Jeg blir like trist hver gang jeg leser at en prøver har fått besøk av tanta :tristbla:

Men håper hun ikke besøker deg på mange måneder enda!!

Kommer til å følge med deg og krysser fingrer og tær for to blå!

:klem: fra silvius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen Silvius :klem: og veldig koselig at du "sto frem".

Men da er det avgjort. Ingen graviditet med denne pergokuren. Den berømte tanta kom i morges :sinna::kjempesinna::frustrert: Men sånn er det med den saken. Slipper å lure mer, og har heller ikke kastet vekk penger på en test som ble negativ.

Det positive er jo at jeg vet at Pergo har gitt meg eggløsning og da er jo ikke håpet ute... Ja jeg prøver å være positiv, men inni meg så griner jeg høyt :grine: . Da sender det meg rett tilbake til dag 1 i sykluss :tristbla:

Jeg skal nå ha en pausemåned, for legen forklarte at pergo kan også ha virkning en måned etter at den er tatt, men dersom jeg ikke får en spontan blødning neste måned, må jeg gjennom Provera først for så å starte på Pergo igjen, men heldigvis enkel dose ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Det var trist å høre. Vet hvor frustrerende det er å få mensen. Jeg er på dag 5 i min syklus.

Vi får håpe på bedre lykke neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

*Klemme masse på *

Det skjer hver gang... med en gang jeg begynner å håpe så kommer mensen.. Forstår at du har det vondt nå... godt å slippe pergo denne mnd vertfall?

Vi får se fremover ilag... du har jo fremdeles 2 runder eller flere igjen med pergo ;)

Endret av Bertine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var synd å lese. Skjønner godt at du griner inni deg - og husk at det er lov å grine litt utenpå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff så kjipt at tanta kom da...:( "Klemmepå" Får den vel til helga eg og tenker eg..... Då skal eg kjøpa en boks med sjokolade is og trøstespisa litt... hehehe..;)

Er du nettopp begynt med pergo el? Vet ik om jeg har el for jeg har bare fått en positiv el-test 1 gang.. og den var svak... og jeg har hørt at det ikke teller..? Og jeg har PCO.. så d er mulig at jeg må til med pergo og.. Skulle tilbake til Gynlegen et år etter sist gang.. og d blir vel i januar.. så då får vi se...

Begynt med julehandelen no då?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gode ord og gode :klem: . Veldig godt å få det nå. Litt trøst er godt :tristbla: .

Dette var min første kur, og skal nå ha en pausemåned. Legen sa at jeg skal få prøve pergo 3 ganger, med pausemånder mellom. Dersom det ikke har gitt noe resultat etter 3 pergo kurer, skal vi inn til legen igjen for ny vurderin. Håper jo ikke at det blir nødvendig :sjenert: . Har på en måte 5 måneder å prøve på da...Det virker som om lange syklusser forfølger meg, denne gangen med pergo, fikk jeg en sykluss på 33 dager, neb det er jo normalt da. Må vel belage meg på noenlunde det samme neste måned, og dersom jeg ikke får spontan blødning må jeg en runde med Provera først og så Pergo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at tanta kom da! Føler med deg. Har en følelse av at det samme vil skje her og..men da blir det rett på ny pergokur da.

Er veldig kjedelig å rykke tilbake til start da...når man egentlig skal begynne å telle uker, må man begynne på nytt på dag 1 i syklusen...vet hvordan du har det ja, har vært der så altfor mange ganger selv.. :klem:

Men det er veldig mange som får full klaff i pergo-pause-mnd da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Capricorn: Takk for støtte. Ja vi gir ikke opp håpet selv om det er pause måned. Dagene for :humpe: er allerede skrevet inn i kalenderen som et lite uskyldig * :ler: . Er det noen som vet hvordan jeg har det nå så må det jo virkelig være deg Capricorn :klem: . Håper det klaffer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2.

Ja jeg har mensen, og fikk jo bekreftet at jeg har hatt eggløsning for noen dager siden av legen. Legen har sagt at det er lenge siden jeg har hatt eggløsning. Men det som er, er at jeg kan ikke huske å ha hatt så store blødninger som nå, siden jeg var liten. Det er nesten så jeg ikke tør å bevege meg, for da kjenner jeg bare at det fosser. Beklager detaljer. Jeg syns faktisk selv at det er ekkelt, veldig ekkelt. Jeg har alltid hatt store blødninger, men dette overgår alt. Tror nok ikke at jeg skal noen steder i dag. Godt å være hjemme og i nærheten av et toalett...

Er fremdeles sykemeldt, begynner på jobb igjen på mandag. Ser egentlig litt frem til det nå, og det er jo bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adrianna

Hei på deg, inne og snikleser litt:) Huff, trasig med så store bødninger da!:( Håper det avtar ila de nærmeste dagene.. og du, det er jo kjempepositivt at du har hatt EL, når kroppen bare har "kommet i gang" , skal du se at det blir enklere å få plassert en skikkelig fulltreffer.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Adrianna :klem:

Ja har slitt litt i dag, med blødninger som ikke ligner grisen. Veldig frustrert. Håper at toppen er nådd og at det blir mindre fra nå av. Har nettop tatt tidenes lengste dusj :dusje: og det kan trygt anbefales. Det var helt fantastisk. Litt synd i grunnen når dagens høydepunkt er en dusj :ler: .

Får finne ut hva middagen skal være i dag, sånn at mannen kan få seg litt mat når han kommer hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...