Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Hvor er @Jerry Lee:sukk: Vi liker ikke at han bare forsvinner sånn uten å si ifra til oss. - Hoppe
Eller....egentlig ikke når han sier ifra heller, for han skal være HER! - Ordet det triste som har letet og letet i helga :( 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror vi må legge inn et sterkt ønske til ledelsen om at man må kunne få si ifra til folk
før man får forumdøra stengt. En ekstra times varsel og klokkeslett, så man kan si farvel
og for hvor lenge man blir borte. Jeg forstår rett og slett ingen ting nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info:

Vil folk snakke sammen så kan vi det. Å være unnvikende er en ting, men å fortrenge deler av virkeligheten og lyge er noe helt annet.

Frem til nå har det blitt krevd at all kommunikasjon skal skje på KG. Dette er en betingelse, krav er betingelser, så absolutt alt man gir og jeg får – er betinget kjærlighet, som gjør alle mer egoistiske, men dersom det er noen andre intensjoner enn å bare såre og kaste bort andres tid denne gangen, eller ønskelig med noe annet enn et fjernt vennskap, så skjer det ikke på KG, foran noen andre.

Jeg kan gjerne diskutere samlivet med en som ønsker et med meg, men ingen andre har noe med det å gjøre med hvordan vi gjør det mellom oss, så derfor kommer jeg ikke til å involvere meg i de fleste trådene om dating og forhold lenger.

Kan gjerne snakke om kjærlighet da, kan snakke om kjærlighet for alltid, men vi trenger ikke å vaske våre skitne klær foran andre, som de sier. Og det er ikke særlig omtenksomt å stille seg opp midt på torget i all offentlighet og vaske sine skitne klær der heller, fordi man vil ha innspill fra alle. Og da helst fra ukjente, liksom.

Dette er et barnslig og egoistisk spill og den som krever dette tenker alltid bare på seg selv.

Og denne tendensen stopper med meg. Jeg kommer ikke til å bli negativ, ei heller underholde negativitet slik at jeg blir det, så kan folk finne ut om de enten vil fortsette som negativ eller bli positiv igjen.

Det er ikke mine holdninger som trenger en oppdatering dessverre, det er ikke jeg som har plukket opp mest fra negative omgivelser, så det er ikke jeg som har gått bakover og blitt mer negativ/egoistisk enn jeg var da jeg ble født, men det er jeg som forstår hva det innebærer og som tar det på alvor, og jeg synes det bare er trist, fordi jeg er den eneste virker det som.

Jeg har ikke fått noe annet enn avvisninger og betinget kjærlighet de siste 15 årene og det blir man bare mer negativ av. Da går man bakover og jeg skal oppover og fremover. Og jeg synes det er rart hvis noen tror at genuint gode følelser kan oppstå under sånne forutsetninger også, og å vente på de er unødvendig synes jeg fordi de kommer aldri da.

Hjertet mitt klarer ikke å ikke fortsette som avvist mer, samtidig som det skal late som alt er bra sånn at ett ego kan drømme seg vekk og innbille seg at alt føles bra ut og begge føler en varm og god takknemlighet for hverandre.

Så lenge jeg er snudd ryggen til, står ute i kulden og det er ønskelig å ikke ta hensyn til meg, så har man ikke lyst å gi det et forsøk og få noe til å fungere, man gjør det bare verre da ved å tro at det går an å skape noe fint sammen likevel. Og jeg har ikke lyst å gjøre denne relasjonen verre enn den er.

Så nå har jeg en betingelse, og den er at det skal ikke være noen betingelser.

Vi kan som nevnt være fjerne venner på KG, men hjertet mitt klarer ikke å late som det er noe mer så lenge det ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Huffda. :ninja:  Håper det ordner seg MarieLo. 

Takk. Har et håp jeg og, men det er umulig å vite så lenge enkelte har snudd ryggen til meg. Det gjenstår å se.

Endret av MarieLo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ok. Jeg forstår nok ikke helt hva du mener, men det er ikke sikkert at jeg skal det heller. :dagens-rose: Til deg. :) 

💗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men jeg er trøtt akkurat nå. Sender gode nattønsker til alle i tråden og en hilsen til @Jerry Lee spesielt.
Ta var på deg selv og kom tilbake når du kan. Vi holder Ordet varmt og relativt usultent til du er tilbake med
spesialmaten din. Vi ser frem til det. :jepp:  Nå glemte jeg meg. Jeg er trøtt-smil, skulle jeg ha lagt ut her. >>> :Gjesp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og mange muligheter! :hoppe: 
Lurer på hvor lang tid det tar og hvem som blir den heldige "vinner" av innlegg nr. 200.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld i tråden :hallo:

Jerry kommenterte tidligere en smule bekymring for evt. påtvungen ferie,så spørs vel om det ble en realitet :trist:

Håper ferien blir superkort :jepp:

Kake til de som vil ha :jepp:

kake.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...