Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har han blitt av sånn helt uten å si at han er borte da? :klo: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå blir jeg bekymret her. Han er ikke tvunget på feriekoloni igjen vel? :( 

• Liker 1
Skrevet

Fint. Da overlater jeg ansvaret til dere noen timer, mens jeg håndarbeider borti godstolen og slapper av litt. :goodbye: 

• Liker 1
Skrevet

Håndarbeide skulle man helst gjort litt av igjen, ja. Slikt glemmes litt bort for meg, i travle tider.

• Liker 1
Skrevet (endret)

@Kruset :...men NÅ husker du på det og har tenkt å starte opp noe nytt i løpet av dagen? :jepp:  
(stiller ledende spørsmål og håper på positivt svar - håndarbeid gjør godt for det meste)

Så går det opp for meg at geparden Kimani har fått EN beibi på fredag...og de vet ikke om den vil overleve. 
Hvordan kunne jeg gå glipp av sending hvis det var en? Jeg som er overhoppelig gepardbeskytterinne ville
vært der for å se til at alt foregikk på aller beste vis... Håper virkelig at ungen klarer seg og at mamman produserer
drikke nok og gjør det den skal for ungen. Jeg har inntil videre døpt den for "Hoppeliten". :rodmer:  #komtilmegdumurrrr

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet

Skulle ønske at mange kunne oppleve det gode håndarbeidet til @Hoppetaujenta og hennes begeistring og genuine interesse for det som skjer i dyreriket - det gjør godt for det meste :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

I alle dager. :fnise:   Takk, min venn.

• Liker 2
Skrevet

Nå skal jeg unne meg en kopp varm solbærsaft.

• Liker 1
Skrevet

:sjokkbla: *løpe litt i sikksakk for her er det folk som spytter tannkrem....reneste lamaspyttingen jo!* :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Er faren over nå? :ninja:  *myseutogsondereterrenget*

Skrevet
1 hour ago, Hoppetaujenta said:

@Kruset :...men NÅ husker du på det og har tenkt å starte opp noe nytt i løpet av dagen? :jepp:  
(stiller ledende spørsmål og håper på positivt svar - håndarbeid gjør godt for det meste)

Avslutte et par prosjekter, er vel mer på planen. Men ja, får plukke dem opp nå.

• Liker 1
Skrevet

Det gleder mitt håndarbeidshjerte å høre. :hoppe:  Jeg vet alt om "ufo`er"...

Skrevet

Næmmen så gøyalt. Kun 9 sider igjen til det er 10 000 sider i denne tråden

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Deilig varm suppe, til å varme seg på denne småkjølige søndagen

Gulasj - varmende, spicy og full av næring | Gladkokken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...