Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Jerry Lee skrev:

Ja... som om du ikke vrøvler når du er lys våken....    :fnise:

Ok...det har du faktisk helt rett i. Jeg vrøvler ikke da. Du hører nok feil når du leser hva jeg skriver. :P 

10 timer siden, mia83 skrev:

Jerri sa det til ordet. :( men håper det ikke stemmer :)

Det håper jeg virkelig at du har rett i. Her skal vi ikke ha noe tullball i medlemsrekkene, tusen takk. :jolie: 

10 timer siden, mia83 skrev:

Nå fikk jeg lyst på både krumkaker og strull :sikle:

....nyydelig! Rett og slett bare veldig god form for ...skal vi si: "indre spaopplevelse". :rodmer: 

Godmorgen alle. Ordet er mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.....men....jeg leser og tenker mye på den økende røde trenden igjen i samfunnet rundt meg. :sukk: 
#nedlukkingenbegynnersnartigjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...jeg fant mange svenske "utdriving av spøkelses-episoder" på nett og jeg har sett en del nå.
Jeg ble veldig hypnotiserende trøtt faktisk og duppet av stadig vekk i godstolen min. :Gjesp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja.....men....jeg leser og tenker mye på den økende røde trenden igjen i samfunnet rundt meg. :sukk: 
#nedlukkingenbegynnersnartigjen

Heldigvis langt herfra så håper vi slipper noen nedlukking her jeg bor :)

men kjedelig er det uansett :(

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: ble veldig rørt av videosnutten om maleren oppi der. Hva slags film er det? :klo: Ny?

Deretter vil jeg si at alle som bor "langt ute i periferien" er veldig heldige. Skulle gjerne ha bodd der selv......men
hos meg er det altfor tett og folk bryr seg ikke. Hver gang jeg blir stående litt i bysentrum, butikker, bussventing 
eller hva som helst som kunne ha medført å holde litt avstand, legger jeg merke til at alle som en har glemt alt
sammen. Unge folk og eldre går i sin egen verden. Jeg sto på et fortau i går og ventet på buss. Jeg sto som
vanlig med meg og ryggen inn mot en vegg så folk kunne ha resten av fortauet å passere trygt på, men jeg er
visst den eneste som tenker i de baner. De kommer tre i bredden, viker ikke og jeg kjenner luftendring og
etterbarberingsvann flomme rundt meg, for de smyger seg forbi tett på. Jeg blir så irritert og skuffet. :sukk: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Først: ble veldig rørt av videosnutten om maleren oppi der. Hva slags film er det? :klo: Ny?

Deretter vil jeg si at alle som bor "langt ute i periferien" er veldig heldige. Skulle gjerne ha bodd der selv......men
hos meg er det altfor tett og folk bryr seg ikke. Hver gang jeg blir stående litt i bysentrum, butikker, bussventing 
eller hva som helst som kunne ha medført å holde litt avstand, legger jeg merke til at alle som en har glemt alt
sammen. Unge folk og eldre går i sin egen verden. Jeg sto på et fortau i går og ventet på buss. Jeg sto som
vanlig med meg og ryggen inn mot en vegg så folk kunne ha resten av fortauet å passere trygt på, men jeg er
visst den eneste som tenker i de baner. De kommer tre i bredden, viker ikke og jeg kjenner luftendring og
etterbarberingsvann flomme rundt meg, for de smyger seg forbi tett på. Jeg blir så irritert og skuffet. :sukk: 

Kjenner til problematikken ja... :sukk:jeg går store omveier om jeg må, eller stopper og venter til folk har passert. Og jeg er nesten den eneste som gjør det tror jeg... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist at mange, veldig mange ser ut til å ikke bry seg lengre. "Det skjer ikke meg" eller "hva er vitsen, smitten sprer seg uansett" eller rett og slett tankesløshet er skummelt.

Takk og pris for alle dere (oss) som bidrar til minst mulig smittespredning, men det er en felles oppgave! Vær så vennlig alle og enhver, bruk hodet og ta hensyn. I det minste så godt det lar seg gjøre.

Kommer sterkere tilbake, forkjølelsen råder og alle er hjemme (negativ test), men vi holder hos hjemme til alt er borte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Hoppetaujenta said:

Først: ble veldig rørt av videosnutten om maleren oppi der. Hva slags film er det? :klo: Ny?

Deretter vil jeg si at alle som bor "langt ute i periferien" er veldig heldige. Skulle gjerne ha bodd der selv......men
hos meg er det altfor tett og folk bryr seg ikke. Hver gang jeg blir stående litt i bysentrum, butikker, bussventing 
eller hva som helst som kunne ha medført å holde litt avstand, legger jeg merke til at alle som en har glemt alt
sammen. Unge folk og eldre går i sin egen verden. Jeg sto på et fortau i går og ventet på buss. Jeg sto som
vanlig med meg og ryggen inn mot en vegg så folk kunne ha resten av fortauet å passere trygt på, men jeg er
visst den eneste som tenker i de baner. De kommer tre i bredden, viker ikke og jeg kjenner luftendring og
etterbarberingsvann flomme rundt meg, for de smyger seg forbi tett på. Jeg blir så irritert og skuffet. :sukk: 

Ja, det ser ut til at mange har glemt alt om avstand og smittevern. Jeg frykter for nye, strengere tiltak og smitte ute av kontroll overalt. Og om man selv er flink, nytter det lite om mange nok bare ikke bryr seg, med en smitte som spres så raskt. Men egoismen råder, dessverre, og jeg blir skuffet og lei meg over mine medmennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er både våken og frokostmett og straks skal jeg vaske opp, men først spiller jeg musikk, svarer litt på nett
og danser meg rytmisk og mykt opp i en viss fart. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er visst alle på forumets sosiale turgåingsutflukt fra Ustadoset til Tuva? :klo: 
Jeg har ordnet på kjøkkenet og laget litt å bite i til dere kommer hjem igjen. Så dere noe til @Jerry Lee der ute?
Natronkaker-paa-baal-crop450.jpg 
     Jeg skal bare ha ei svele og litt kaffe mens jeg venter. :spise: Tacosnurrer.jpg?auto=format&ixlib=php-1.
images?q=tbn:ANd9GcTsE-1cYSGTu0FH1zNPnsk56f5d0151dabecf306c684b9366dffb4.jpg2e0e1102f5ccb174c26695e65cf10c2c6ca20efaastoria-suppe.jpg?resize=2400,1800&ssl=1
Velkommen "tebars att" og høgg inpå om det kan friste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...