Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det der ble litt mye for mitt verkende hode, altså. Men snart er det mat på bordet, helt uten at jeg løfter en finger. Heldig er jeg!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ventet og ventet og ventet på Super Mario 3d all stars som skal komme i dag. Forventet levering om en time.... Bare elsker postnord

• Liker 1
Skrevet

Det kan vi like. :jepp:  Måtte det bli gøy! 

Skrevet

Da kler jeg på meg og tar bilen en kjapp tur ut tar på meg joggeskoene og går meg en tur ut. Ombestemte meg der. 
Muligens besøke venner med stor og fin hund. Snakkes. :goodbye: 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Da kler jeg på meg og tar bilen en kjapp tur ut tar på meg joggeskoene og går meg en tur ut. Ombestemte meg der. 
Muligens besøke venner med stor og fin hund. Snakkes. :goodbye: 

Jeg blir med tante Hoppe, vil også hilse på stor hund-Ordet :jepp:

Skrevet
14 timer siden, Catalina Culès skrev:

Jeg blir med tante Hoppe, vil også hilse på stor hund-Ordet :jepp:

...og du var veldig flink som hørte på meg nesten alle gangene jeg ba deg om å ikke ri og gjøre stående kunster
på den store sjeferen. 

13 timer siden, Happy-Face skrev:

Og før man vet ORDET av det, så er det plutselig leggetid igjen... 

:danser:       

Men sånn aktivitet blir det jo ikke akkurat nedtrapping til legging av... ;) 

11 timer siden, mia83 skrev:

:skaal:

Ja, du har nå alltid vært usedvanlig veldig glad i tran du, mia.... :Knegg:

3 minutter siden, Chantielle skrev:

:rope: Kaffetid 

Her er jeg! :goodbye: Og jatakk til kaffekake! :hoppe: *trene fort så det blir plass til syv tusen kalde rier* 

• Liker 1
Skrevet

I dag er det lørdag og relativt snart er det barne-tv.... :lur:  Værsågod til alle som liker det:
72860086.jpg?imageId=72860086&width=1058

• Liker 3
Skrevet

:sjokkbla:  ...er det mulig?  En gjeng med supersunne veggiser som sier nei  til en liten bit av Nirvana? :laugh: 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde du bare servert sjokolade uten appelsinsmak så....:ninja:

Skrevet

Freia_sjoko.jpg

Ok? :klo: 

Skrevet

Sier meg enig. Sjokolade og appelsin har ingenting sammen å gjøre.

Sånn ellers sitter jeg her og tenker på hvilke usunne fristelser jeg skal nyte i kveld, og i går spiste jeg is. :ler:

Skrevet

Legger til: husker jeg var litt lei meg i barndommen, for en slik appelsin som bare delte seg opp var gøy, men kunne og kan ikke fordra appelsinsjokolade. Og selvsagt for at jeg ikke fikk noe godt, når dette var det som ble servert. :fnise:

Skrevet

Appelsinsokkelade er også det godeste som finnes hele året og ikke bare til påsken så det såh - Ordet :spise: 
*jeg skal spare litt til deg onkelen min - håper det er noe igjen til at du kommer tilbake en gang...* 

Skrevet

Det skal være ganske store mengder sjokolade for at det skal være en smule igjen når Jerry kommer tilbake, tror jeg. :fnise:

Men jeg håper altså at han kommer tilbake fortere enn svint, slik at ikke ordet har rukket å hive i seg alt sammen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...