Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bidrar herved! :opplyser:  ...og sier på forhånd ifra om at hvis den dagen kommer og jeg bare plutselig blir fraværende herfra, så kan det hende at min lille billige og litt gamle maskin har takket for seg og da blir det noe tid før jeg returnerer, men jeg dukker opp om jeg kan på en offentlig maskin på et bibliotek eller noe sånn, av og til. Så vet dere det. Nu tar jeg litt nettpause noen timer. Yupp! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jo forsåvidt gjør den det, minus et par ting som nå er borte, men resten fungerer enn så lenge.
    *mumleforsegselv*  :sukk: Jeg hadde trengt en datakyndig venn i naborommet nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, jo forsåvidt gjør den det, minus et par ting som nå er borte, men resten fungerer enn så lenge.
    *mumleforsegselv*  :sukk: Jeg hadde trengt en datakyndig venn i naborommet nå. 

:hallo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2020 den 16.06, Hoppetaujenta skrev:

God ettermiddag. Lille vennen vil ha mækk og ost sa det, så da blir det slik. :jepp:  SPIS OG BLI STOR!!! 
DSC_0164-5-kopi.jpg?auto=compress,format

Det der så godt ut :spise: Er det bare makaroni og ost, eller er det noe fløte i det der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

:hallo:

Haij, Doktor. :)  Er du i rommet ved siden av kanskje? 

3 timer siden, Sola de skrev:

Det der så godt ut :spise: Er det bare makaroni og ost, eller er det noe fløte i det der?

Ikke så godt å si nå lenger for den er jo borte for lenge siden....sorry. :sukk: - Ordet
(som glefsesmasket i seg alt sammen alene før Hoppen fikk sukk for seg...sa hun...men jeg hørte nok
at hun sukket da hun så det var tomt... - O) 

1 time siden, Kruset skrev:

God kveld i tråden. :vinke:

    Godaften! Her kommer jeg, lett på tråden! :mynona:

7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Noen som slår på tråden? 

Jeg er ikke voldelig, bare glad og lett.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er fantastisk og stor tallmagi er i ferd med å seile opp her. Det blir nok ikke meg som får DET STORE TALLET,
men gratulerer til den det blir om litt. 🌹 Ordet er jaffal mitt og det er i grunnen alt som betyr noe nå. :nigo: Morn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først litt frokost til lille ordet mitt. b92a3d74b4cf48c28abba34197798049.jpgUten mat og drikket duger helten ikke, og Ordet må jo være i toppform til dets fine tall kommer. Blir litt som julaften for det. Det bare venter i spenning på fine tallene som det vil få åpne opp med nye innlegg hos seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...