Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Chantielle skrev:

God kveld i tråden :hallo:

Jerry kommenterte tidligere en smule bekymring for evt. påtvungen ferie,så spørs vel om det ble en realitet :trist:

Håper ferien blir superkort :jepp:

Kake til de som vil ha :jepp:

kake.jpeg

:strix: Jeg besøker gjerne Chantis konditori :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ble middag siste måltidet, sånn rent bortsett fra at jeg har spist en plomme. I tankene spiser jeg også en stor skål med is. :sikle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Kruset skrev:

Her ble middag siste måltidet, sånn rent bortsett fra at jeg har spist en plomme.
I tankene spiser jeg også en stor skål med is. 

Prøv på nytt, Kruset. Neste gang kan neste måltid bli en god is. Ikke sant? :jepp: 

9 timer siden, Catalina Culès skrev:

I dag har ordet fått sunn middag

Takk skal du ha, tante CC. Jeg tror at tiden fremfor oss vil bringe med seg sunnere mat og litt trimmetrening for den lille. Så er det fit for ny fight når onkel igjen gleder oss med sitt nærvær. *hører du det hvis du kan lese, onkel? ....de vil at jeg skal bli båddibilder! Hjelp! - Ordet det litt redde nå :( gjemmer seg i Hoppetantens aller største kengurulomme på drakten hun liker best når hun er hjemme alene* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg spiser sånn magisk "trollkrem" og er veldig fornøyd for at det er både frukt og veldig syrlig og sunt (!)
men jeg har tatt oppi en dl sukker i tillegg, så da blir det søtt og godt og ingen vet om det...for det har vi ikke
skrevet høyt på forumet. Hoppe skulle ikke si det til noen. Vi har spisehemliser sammen vi. Hyschhh...  :lur: - O

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Hoppetaujenta said:

Prøv på nytt, Kruset. Neste gang kan neste måltid bli en god is. Ikke sant? :jepp: 

Nå og da må en det litt is til. Aller helst med cookie dough. En rest av det slaget ligger i fryseren, så egentlig utøver jeg imponerende selvkontroll. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Kruset skrev:

Nå og da må en det litt is til. Aller helst med cookie dough. En rest av det slaget ligger i fryseren,
så egentlig utøver jeg imponerende selvkontroll. 

Jeg er veldig imponert. Antagelig første november så skal jeg åpne opp min isspising igjen. Tror jeg. Får se det an. 

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor de sender onkel Jerry på ferie så ofte-ordet 

Ikke jeg heller 

.....og ikke jeg heller. De sier at lynet ikke slår ned samme plassen flere ganger, men dette er helt naturstridig. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
10 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Vi får håpe han faktisk returnerer denne gangen også.

Trådene er ikke det samme uten onkel jerry

 KG er ikke det samme uten Jerry, nei. Håper han har det bra i vertfall. 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ordet lurer på hvem at dets tanter og onkler, det er som vil få fine inleggstallet som snart kommer. Det venter i spenning her det sitter. Må få litt frokost

s-1920x1080.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjatakk! :spise: Jeg har egentlig akkurat spist sånn havregrøtfrokost, men noen stekte godsaker sier jeg ikke nei til,
for de er det plass til i dessertmagen min. (Akkurat det jeg skulle si også, tante Hopp - Ordet :biggrin: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som å se på vannet skal begynne å koke det kanskje.

Nå skal jeg spise middag. 😊

Forresten, hvis folk synes ting blir dratt ut lengre enn man vil, så bare ikke skap noe da, bare reager i stedet slik andre gjør, så er det likestilt. Man er alene om å skape alt så man styrer egentlig absolutt alt selv. ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...