Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

I dag er det lørdag og relativt snart er det barne-tv.... :lur:  Værsågod til alle som liker det:
72860086.jpg?imageId=72860086&width=1058

Er dette hjemmelaget ? Ser amazing ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok kjøpesjokolade, men nydelig er den...for alle oss som liker appelsinsjokolade. :jepp: 

Skrevet
6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

I dag er det lørdag og relativt snart er det barne-tv.... :lur:  Værsågod til alle som liker det:
72860086.jpg?imageId=72860086&width=1058

:spise:

Her kan jeg visst bare forsyne meg med hele sulamitten. Er jo bare negative tilbakemeldinger på denne snadder biten. 

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Appelsinsokkelade er også det godeste som finnes hele året og ikke bare til påsken så det såh - Ordet :spise: 
*jeg skal spare litt til deg onkelen min - håper det er noe igjen til at du kommer tilbake en gang...* 

Onkel til tjeneste!! Tar alt jeg :nigo:

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Her kan jeg visst bare forsyne meg med hele sulamitten. Er jo bare negative tilbakemeldinger på denne snadder biten. 

Onkel til tjeneste!! Tar alt jeg 

Du er nå den snilleste og mest oppofrende onkelen som lille vennen vår har. Det må jeg si. :klappe: 

10 timer siden, mia83 skrev:

Tran? :riste:  @Hoppetaujenta får drikke den selv :lol:

Neitakk...tran er ikke min greie. Jeg gir det videre til @Jerry Lee og tar vare på det for ham til han kommer tilbake. 

Tilbake til dagens hovedtema: Ordet er MITT! 

• Liker 2
Skrevet

Oijj...der er det så fint at jeg ikke våger å sette meg. :sjokkbla:              ( :sjokolade: :glare: *forumzmugzpize*) 

Skrevet
36 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Oijj...der er det så fint at jeg ikke våger å sette meg. :sjokkbla:              ( :sjokolade: :glare: *forumzmugzpize*) 

Stående buffè på Hoppis da! :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Det kommer nærmere... :jepp: 

Skrevet

Det stemmer. Vår Primus Mortor har rusk i maskineriet. 

Skrevet

Har jeg gått glipp av universets mest amazing sjokolade? 5 om dagen sier de til frukt og den smaker og ser ut som en appelsin. Godkjent. Er det påfyll tar jeg gjerne, takk!

Hurra for onkel doktor tilbake i tråden!

Nå må andre onkelen, mr Lee snart vende tilbake, i alle håpers fingers krysses.

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Mens vi venter på mr Lee kan vi kose oss med (håper bare vi ikke må vente alt for lenge )

Å komme i mål smaker godt – Irina LeeNye smaker fra Mr. Lee - Dagligvarehandelen

Skrevet

Mitt ord og så er alt som det skal. Dagen kan begynne. :) 

Skrevet

Hjemme igjen og Ordet ligger under bordet og logrer lystig til sinns: Middag! :nigo: 
P1222464-500x380.jpg

Skrevet

Dessert! :mynona: - Ordet
IMG_9340-540x365.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...