Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg vet hva hemmelighet til tante Hoppe er :lur:-ordet 

Spoiler

Tante Hoppe har ett frø i magen, som kommer ut i slutten av oktober -ordet :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er kjempevåken og har vært det i mange timer faktisk. Sitter og gleder meg til slutten av oktober... :rodmer:                                                                                                                                                           *hemmeligegreiersomingenvetom*

Du gjespet.   Men det var vel av kjedsomhet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  vi må ofte stå opp midt på natta. Noen ganger må vi sove lenge foratte vi orka ikke sove før morra'n. Åsså andre ganger er vi våkne mer enn hele døgnet.   Ja vi har rare døgnerytmer...vi legger oss ikke klokka sju på kveld å sover til langt på da'n.   :jolie:  "

-    Ordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"  jeg så hva vi skal ha til midda'n jærri.   Var tross alt meg somatte putta det oppi vogna.....     :fnise:  "   -   Ordet.

Ja, men det er helt greit det, vet du.     😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  trekke eller steike jærri? Hæ?   "    -   Ordet.

Det kan du bestemme.

"  åkejen. Da velger jeg nok trekten...   :jepp:   setter over kjelen nå   "     -   Ordet.

Flott.  Helt greit.     😁

"  kan bli åkejen det jærri? Hæ??    :jepp:  "     -   Ordet.

Selvsagt.   Gleder meg nå     :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Og Ordet er lørdags - og alltidmett fordi det spiser meg ut av hus, gård og grunn når jeg påstår at det er mitt...så i dag påstår jeg at det ikke er mitt og dere andre kan FÅ DET så kan jeg slappe av litt og få i meg en skive brød og ikke bare måtte være på kjøkkenet for å lage bøtter med for til den slukhalsen som vræler på mere og nesten aldri blir skikkelig, ånkli mett...    Hilsen Jerri  (kan du ta Ordet litt nå Hoppe - vær så veldig snill? Hæ?? *pliiiz* :grine: Hælp mi!

Åff kårs og Klart jeg kan. MITT! :tommelopp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

🙈🙉🙊

...ha...Ha....HA.....se på onkel Jerri, Hoppe: jeg....jeg........PROMPA! :mynona: - Ordet det veldig stolte

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...ha...Ha....HA.....se på onkel Jerri, Hoppe: jeg....jeg........PROMPA! :mynona: - Ordet det veldig stolte

Uff!!!!!       🙈🙉🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

"  Onkel Hoppus er det klokeste liksommennesket i hele verden.... :fnise:         (:jepp:)  "     -   Ordet.

Ja, jo, jeg må innrømme at du kan ha rett i noe der, for en vet jo ikke helt om alle vi er ordentlige, ekte mennesker i denne forumverdenen som er nokså underlig.  :) #forståelsesfullHoppe

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Uff!!!!!       🙈🙉🙊

JEG GJORDE DET EN GANG TIL - BARE VELDIG MYE VERRE! :laugh: - Ore 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...