Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fint. Da overlater jeg ansvaret til dere noen timer, mens jeg håndarbeider borti godstolen og slapper av litt. :goodbye: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Kruset :...men NÅ husker du på det og har tenkt å starte opp noe nytt i løpet av dagen? :jepp:  
(stiller ledende spørsmål og håper på positivt svar - håndarbeid gjør godt for det meste)

Så går det opp for meg at geparden Kimani har fått EN beibi på fredag...og de vet ikke om den vil overleve. 
Hvordan kunne jeg gå glipp av sending hvis det var en? Jeg som er overhoppelig gepardbeskytterinne ville
vært der for å se til at alt foregikk på aller beste vis... Håper virkelig at ungen klarer seg og at mamman produserer
drikke nok og gjør det den skal for ungen. Jeg har inntil videre døpt den for "Hoppeliten". :rodmer:  #komtilmegdumurrrr

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

1 hour ago, Hoppetaujenta said:

@Kruset :...men NÅ husker du på det og har tenkt å starte opp noe nytt i løpet av dagen? :jepp:  
(stiller ledende spørsmål og håper på positivt svar - håndarbeid gjør godt for det meste)

Avslutte et par prosjekter, er vel mer på planen. Men ja, får plukke dem opp nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...