Gå til innhold

Jente 29 sine tanker....

Mamma til 3

Anbefalte innlegg

Hei..

Kan skjønne du ble litt skremt da du blødde ja..

Huff.. Heldigvis går det bra nå da....

Du får vel litt mere klarhet i det når du skal til legen

på tirsdag håper jeg..

Vel, du får ha en fin dag ...

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Hei !

Det er alltid skremmende å blø i svangerskapet.

Håper det holder seg rolig nå da !

Jobber du som nattevakt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Har hørt at de fleste blør litt i løpet av svangerskapet... :-?

Flott å høre at det ikke har kommet mer. :P

Krysser fingrene for deg. xxxxxxxxx

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god støtte jenter, er glad for dere jeg.. :kysse: :kysse:

Har heldigvis ikke kommet noe mere. Virker som det kanskje bare var blod fra en rift e.l.

Blir uansett godt å komme til lege på tirsdag så kan han sjekke at livmora er som den skal.

I dag har det vært nydelig vær her, vært i konfirmasjon på ettermiddagen, bare kaker og merka det gjorde meg litt småkvalm, godt med grønnsaksuppe når vi kom hjem..

Er igjen på jobben, men i dag er det siste natt før en uke med deilig fri...ønsker/ planer for friuka er pent vær, at verandaen blir ferdig, rydde i kjøkkenskaper, kose meg med godungen og mannen. Har jo ikke sovet sammen på en uke, så jeg gleder meg til i morgen kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Uff blødninger er skremmende - hadde det selv i uke 12 og ble helt ifra meg. Heldigvis viste det seg at lillemor hadde det veldig bra der inne. Men ikke noe kjekk opplevelse. Håper det blir med den ene gangen for deg også.

Klem

T-6 :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært hos legen nå?? (oppdatering...?)

Endelig friiii!!

Det blir deilig for deg, tenker jeg!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter.

Så utrolig koselig at dere tenker på meg :D :D Blir helt rørt jeg.

Orker ikke være så aktiv her inne når jeg har fri skjønner dere.

Oppdatering:

Lege på tirsdag: Han var fortsatt like entusiastisk, alt var bra med meg. hadde nok jern, lavt flott blodtrykk ( unge slanke jenter har ofte det; sitat legemannen ). Hadde gått ned en kilo, men seriøst kan ikke skjønne hvor den er tatt fra. Lyttet etter fosterlyd, men hørt ingenting. Han mente det var en måned for tidlig. Fortalte om blødningene, og han sa at jeg ikke skulle engste meg, mente det var morkaka som blør litt. Det har jo uansett kun vært snakk om 3 små blodstriper, friskt rødt blod.

Ny time 050803.

Merker at folk titter på magen min, men ingen tør å si noe..litt morsomt syns jeg..

Ellers er det godt med fri, men er svimmel og uggen derfor går det ikke akkurat unna med ting jeg hadde planlagt..men skal i dag vaske gulv og bli ferdig med klesvaska..

Det regner ute i dag, og det betyr at turen 6-åringene i barnehagen skulle hatt på sjøen i dag er avlyst..det var dumt for min har gledet seg...

Håper på ny tur til uka..

Nå må jeg få gjort`n ferdig og så skal vi gå i barnehagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Først av alt GRATULERER med barnet i magen!!!

Huff ja blødninger er skremmende,men det var nå godt at alt ser ut til å være iorden. Som regel er det jo det. Men man blir jo redd likevel da...

Synd du ikke fikk høre fosterlyden- det er så stort den første gangen. Jeg var heldig og fikk høre den ganske tidlig,men jeg var nok heldig med hvordan babyen lå. Det har litt å gjøre med stillingen til fosteret i begynnelsen.. Men neste kontroll- DA får du nok høre den :D

Du må ha lykke til iallfall. Håper du får et fint svangerskap!!

Klem fra viwi som er 33+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Håper det går bra med deg fortsatt, og ingen store plager har meldt seg (eller er du fortsatt kvalm kanskje?)!

Legetime i august?? Det var lenge til...

Trodde man hadde sjekk hver måned jeg, men er kanskje de siste månedene det da!?

Så fint at alt ellers var bra hos legen!

Lillen

Og god pinse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er bra.. er nå 12+2.

Skal til jordmor 30 juni lillen, så det er ikke så langt hopp se...

Koselig med hilsen fra lillen ( du er racer på dagbøker ) og Viwi.

Sitter på jobb, overtid for en kollega som heller ville gå på fest i dag..

Helt greit det, tjener bra og jeg hadde jo heller ingen planer..deilig med fri på mandag og...

Nå skal jeg hjem om en halv time og det skal bli godt..

Leste om kg treffet i Oslo, må innrømme at jeg har lyst til å være med, men må jo ta toget og greier da..ikke at det er kul umulig...men det er jo litt planlegging og sånn da...

Er utrolig nyskjerrig på folk her inne og det hadde vært så spennende å møte noen herfra, har møtt en da ( samt at venninna mi og mannen min og skriver her innimellom )

imidlertid lenge siden min dagbokpartner har gitt lyd fra seg nå..er forelska ho se...ANGEL...ANGEL OF DARKNESS.....

Nei, nå drar jeg hjem...strekke seg og sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, for en deilig morgen...nydelig vær og jeg er i godt humør, sto opp kl 0745, rett i dusjen, hadde ikke vært der i mer enn et minutt så kom godungen syngende..lagde deilig frokost med nystekte rundstykker ( det har jeg vel adri hatt tid til når jeg skal på jobb) strøk en bukse, satt på tørketrommel og ut i det fine været..

Sitter nå på jobb og det er faktisk ok, for kundebasen ligger nede derfor kan jeg surfe så mye jeg gidder...kuult....

Merker at de på jobben har begynt å glane på magen min, så det er vel på tide å avsløre at det er mer enn en god middag inni der... :ler:

I dag er man 12+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Har du klart å holde så lenge på hemmeligheten... :o

Jeg sprakk i uke 7... :oops: :ler:

Så i Qlio (?) sin dagbok at du var høygravid sommeren -97.

Stakkars deg.

Da var gutten min 6 mnd gammel og vi var på stranden hver dag.

O JOY. Det var en nydelig sommer, men ikke til å gå gravid i... :-?

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og takk for hilsen i dagboka mi. Nei vi vet ikke hvilket kjønn den lille er, men syns det er utrolig spennende det da!!!!

Guri du er jo god som har klart å holde tett om den store begivenheten til de på jobben din. Men de skjønner det nok snart....

Jeg tror jeg fortalte det til familien i uke 10( på julaften faktisk) men et par nære venninner skjønte det så tidlig som i uke 6 og 7....

Jaja godt å lese at du har det bra- håper det fortsetter sånn!!!

Ha det fint så lenge

klem fra viwi ( 34+1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har skrevet noen ord. Er i dag 13+3 og magen har hoppet ut. Går ikke å skjule det lenger, trenger noen flere klær for jeg har jo så lite å ha på meg..

Mener jeg kjente liv på fredag ( uke 13), og har også kjent det i helga..

Føltes ut som noen tok meg på innsiden av magen..rart....

Vi har hatt barnefri i helga, men har ikke utrettet stort. På fredag var det sommerfest i velforeninga, med minimalt oppmøte,etterpå var det fest for styret..( så utrolig mye dumt man hører når man er edru )

Og så utrolig lite hensynsfulle noen røykere er..kvalmt er det...

Har kjøpt boka Endelig ikke røyker av Allen Carr..den har jeg kjøpt for å redde familie og venner fra nikotinmonsteret..den er helt utrolig bra...

Gleder meg til å låne den ut..første som skal låne den er venninne H, som er like gravid som meg..og røyker...utrolig skremmende syns jeg, ho fikk låne svangerskapsboka mi og leste om hvodan røykingen påvirker fosteret..syns ikke det var så ille ho...jeg blir helt sjokkert jeg over at røyken kan ha et sånt tak på folk...

Anbefaler den boka til alle røykere...bevisstgjør røykinga på en utrolig måte og plukker fra hverandre alle illlusjonene man måtte ha om røyking..

Fredag sov jeg lenge, hadde vondt i hodet, på kvelden var vi på besøk hos broren min og kona. Koselig skravla og så på film..

Søndag sov lenge..dro på hytta og henta gullungen..han hadde badet flere ganger og t.o.m. hoppet fra flåta..

Vi gikk tur og han ( ikke jeg ) bada, etter på spiste vi på verandaen og dro hjem..

Lå våken til 0130 i natt og leste, ikke så veldig lurt når man skal på jobb kl 07...trøtt..og vondt i ryggen...

Har vært sløv til å skrive i andre dagbøker, men jeg kommer sterkere tilbake..og jeg følger med dere jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du ja! :wink:

Jeg kan godt skrive under på at det ikke er noe særlig å være edru sammen med fulle folk som ikke kan å oppføre seg...

Man ser så mye dumt...og kan også få seg en god latter :Hehe:

Flott at du prøver å få andre gravide til å slutte med røyken! :D

Jeg synes selv det er en smule flaut å sitte ved siden av røykende gravide i all offentlighet, men orker lissom ikke å mase på dem... :oops:

Håper du har det fint! Nå er du jo godt over "grensa"!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du drømte om meg da :P

Kanskje du venter tvillinger du å ??

Jeg drømte at jeg fikk tvillinger jeg også,

før jeg viste det.. (skulle nok tatt den drømmen litt

mer seriøst og vært forberedt :ler: )

Nei jeg har ikke fått noen pm fra deg nei :ler:

Det er sikkert liv du kjenner ja, men det er ikke mulig

å kjenne det utenpå magen så tidlig..

Men at du kjenner det, det tror jeg.

(jeg gjorde også det så tidlig)

Takk for hilsen – kjempe koselig..

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...