Gå til innhold

Jente 29 sine tanker....


Mamma til 3

Anbefalte innlegg

Dagens oppdatering Angel of darkness..

Er på jobb igjen, er superaktiv leser på kg når jeg jobber natt..

I dag har vi vært og ryddet i leiligheten til bestemora til mannen min. Hun har havnet på sykehjem, da hun bare har et lite rom (som hun i tillegg deler med en annen dame ) til disposisjon, måtte vi hive det meste. Det var vel kanskje ikke værste, men det å gå igjennom noen andre sine private eiendeler og privatliv uten at de vet at du gjør det er ikke så veldig moro..

Trist å besøke henne på det nye stedet, hun var skikkelig deprimert og skikkelig amper også..synes hun ble så gammel med en gang..hun er riktignok 89 år, men har alltid holdt seg godt..

Ble ikke helt ferdig, men skal fortsette i morgen..skal også besøke henne da..

Ellers har broren min bursdag i dag så vi har vært der en liten tur..hadde lyst til å bli igjen da det var så koselig..satt å koste seg med øl og snacks, rolig musikk og masse stearinlys..tydelig at mannen min også syns det var koselig for han ble faktisk igjen... :ler:

Videre er ovnen i hus, den er helt nydelig og jeg gleder meg ille til den er ferdig montert og vi kan fyre i peisen...neste helg blir bra tror jeg...enten skal vi på Anne- Kat Herland show ( syns ho er herlig )..eller så blir det nydelig mat og rødvin foran peisen...

Rødvin så sant jeg ikke er gravid da, det er det imidlertid ikke noe som tyder på..har ikke vært super aktive heller...

Men , vi har tenkt å være mye mer aktive denne måneden.. og jeg skal også skrive mer i dagboka om dager jeg er på og sympomer...hvis jeg får noen da :ler:

Forrige gang merket jeg første gang noe da jeg var 3 uker på vei, puppene var stenharde :ler:

Ellers så var jeg mye kvalm fra uke 5 til uke 12. Etter det var det moro, fra 3-8 måned, etter det var jeg så tung at jeg bare vente på at babyen skulle komme. Det gjorde han , en uke på overtid..

Brukte ikke så lang tid på å bli gravid, slutta på pillene i oktober og ble gravid i desember..Da vi begge studerte hver for oss så vi hverandre ikke så altfor ofte, men vi var vel bare heldige..husker at med en gang etter at vi hadde hatt oss fikk jeg faktisk eggløsning, mannen min sa da er du sikkert blitt gravid så da kan vi like godt gjøre det en gang til :ler: , skulle vært moro og vist hvilken av gangene det ble klaff på..

Dag 25 ikm 12 mars

Følger Maja sitt eksempel og merker at som har med graviditet blått, da det jo skjer en del annet i livet mitt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, et minutt før meg..tydelig at du er ivrig etter oppdatering Angel of darkness :hoho:

Joda, kan skjønne du kan være med i dagboka mi..baræ haraball det vettu..

Kanskje du skal merke alt det du skriver med f.eks grønt slik at det blir lettere å se hva som er deg og hva som er meg...

Sover aldri på natta du eller??

Har vært så lite produktiv i natt, kg tar så utrolig mye tid..I går dro jeg faktisk ikke hjem fra jobb før 20 minutter etter at jeg var ferdig fordi jeg satt og leste.. ( Og arbeisnatta mi består av 9 t og 10 min)

Du da, kost deg med lille frøkna i helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn skal bli, jeg gjør hva som helst for å få bli med jeg vettu. Har kosa meg med lille frøkna ja, ho ligger her og sover i senga til mamman sin. Ellers har jeg vært og sett på de bittesmå, vakre tvillingene til L.J. i dag... sukkkk......(smiler henført) Vært en tur hos mamma også, og hos Tante Kari :-) Ho er snill :-) Nei, jeg sover ikke på natta, og ikke noen andre tider heller. Har sluttet med de elendige sovetablettene, blir bare fet og slapp av dem. Heller trøtt og fet enn... bevisstløs og fet... kanskje... Får håpe du blir gravid, og får håpe ikke jeg blir det. Da får jeg noe å forklare på "tror du på gud" sidene, hehe...

Hvis noen andre leser dette, og det er det sikkert noen som gjør, så er jeg altså venninna til Jente 29 (30). Vi har kjent hverandre i 23 år eller det greiene der, og vi er veldig glade i hverandre. Jeg studerer for harde livet om dagen for å bli vernepleier til sommeren, og jeg er alenemor (delt omsorg heter det så flott) til en liten vakker prinsesse. Er single (derav grunnen til at det hadde vært litt scprøtt omjeg var gravid) og har funnet ut at jeg antakelig kommer til å være det resten av livet fordi alle de fine typene er opptatt, og de single har en eller annen merkverdig egenskap som gjør at jeg ikke vil ha dem. Så da kan jeg bare ha det så godt!

Nå skal jeg legge meg og lese i den skumle Henning Mankell-boka mi, og vente på dagslys. (ikke for at det er noe å stå etter)

God natt barn, her kommer noen visdomsord fra min store guru og gjenstand for mine sex-fantasier, Jamesærn:

Hush little baby

Don`t say a word,

and nevermind that noise you heard

It`s just the beasts under your bed

In your closet

In your head

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELKOMMEN TIL DAGBOKEN VÅR ANGEL OF DARKNESS.

Ler så jeg griner av innlegget ditt :hoho::hoho:

Helt klart noe å forklare da ja...

Forsiden på VG om 9 måneder fra nå..

DILDO SKAL BLI FAR

Taus nikking fra mr samurai...

:hoho::hoho:

Jeg tror jeg dævvær....

Legge deg og sove du nå så er nok alt bra i morgen igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i pysjen ennå jeg.... har vasket og ryddet min kvasileilighet. Snart skal prinsessen til sin far, og jeg skal klistre meg fast til skjermen for å se Big Føkker. Skal ha veiledning med en flink vernepleier i morgen om hovedoppgaven. Håper hun liker det jeg har gjort, sånn at jeg kan ta fatt på å intervjue stakkars uskyldige mennesker og henge dem ut i oppgaven min til spott og spe. Nuvel, detter er sikkert ikke særlig interessant likevel, så jeg skal ikke si noe mer om det. Har perverst mye å gjøre i dag egentlig, jeg har to cd`er som skal anmeldes helst i går, og jeg er sulten men jeg gidder ikke å ta meg noe mat. Jeg burde egentlig dusje, sminke meg, gre meg, kle meg representativt også, men har ikke lyst til det heller. Sovna sånn i sjutiden i morges, det som er så stitlig med sovetabletter er at man må velge mellom pest eller kolera. Enten kan man ta pillene og sove tungt og dra seg ut av senga dagen etter. Eller så kan man la være å ta dem, og ligge og vri seg hele natta mens man tenker på alskens triste, ekle og skremmende ting, for deretter å være sånn passelig trøtt dagen etter. Artig. Jeg er nemlig en liten psyko, og trenger medisiner for ikke å falle ned i mørkets dype avgrunn. Sad but true... (enda et gullkorn fra Jamesærn, mitt herlige forbilde) Nå skal jeg gå og kose litt med datteren min, og kanskje gre meg litt. Et glass tab hadde også blitt bra trur jeg...

Farvel for nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, du er en liten psyko. Men det er jo bare en liten del av deg, den andre delen som vi alle liker så godt er mye større.

Uslåelig humor, og da mener jeg uslåelig...

Nydelig jente..

Kunnskapsrik..

Intelligent..

Flink til å jobbe....

Flink på skolen...

Full av gode råd..

Snill mamma....

God venninne...

Ansvarsfull....

Morsom å være sammens med...

Lukter godt....

Flink med blomster

Flink til å dekorere, pynte og gjøre det stilig rundt deg

Kreativ

Flink til å skrive ( ikke uten grunn at du fikk den anmelder jobben)

Flink til å kysse....ha, ha....

++++++++++++++++ masse mer, det er du for meg i hvilken rekkefølge du ønsker...

Ja, jeg er jo selvfølgelig på jobb, siste natta så det er deilig.

Har akkurat snakka en time med en utrolig koselig jente som bestilte noen varer. I dag har vi vaska resten av leiligheten til bestemora til mannen min ( bms). Jeg skulle avise kjøleskapet, for at dette skulle gå unna, dundret jeg på med ishakke, den endte med at jeg ødela fryselementet så nå virker ikke den frysa mer. :oops:

Kjæresten var skikkelig morsom på veien hjem og kalte meg for destroyeren, nå sitter du helt rolig i bilen, du er litt vel nærme vinduene nå, ikke la henne bære.. :hoho: Skikkelig morsom på min bekostning kan du si...

Da vi kom hjem slo jeg rett på big sucker/ fucker, men fikk ikke med meg

første halvtime..så en halvtime og deretter på jobb. Tar det opp da, egentlig for gæli å bruke 2 timer på å se dette i reprise i dag, samt 1 time bs/f etterpå...Er vel ikke sikkert det blir noe av. Nå har jeg fri en hel uke, så nå synker aktiviteten min på kg..har bredbånd hjemme også, men det er så mye annet som skjer så jeg er ikke så aktiv der...

Ellers bekymrer den kommende krigen meg stort, har skikkelig klump i brystet og tør egentlig ikke slippe følelsen fram, er stygt redd for at det smeller stort og at konsekvensene har dominoeffekt..håper jeg tar feil, har hatt slik ugggen angst følelse tidligere, men det har jo gått bra til nå...bank i bordet...

Vet ikke hvor utrolig heldige vi er som bor her, har funnet i lotto faktisk.

Sier det ofte til femåringen at vi er heldige, vi snakker om forskjeller i verden, vil lære han å dele. Vil lære han opp til å hjelpe og å gi, å ikke ta luksusen i Norge for selvfølge, men å være ydmyk og takknemlig.

Vil lære han toleranse over alle mennesker.

Han har heldigvis stor interesse for å lære og å snakke om masse forskjellig. Han er utrolig vitebegjærlig, og har interesse for det meste. Han gleder seg stort til å begynne på skolen, til å lære seg å lese ( det går fint med store bokstaver ) og å regne. Ambisjonene er også i orden, da han betrodde meg her om dagen at han skulle bli den beste i klassen :P

Ellers er mensmurringa ikke så aktiv ennå , men jeg kjenner det jo litt innimellom, tror ikke det blir noe november barn på oss, nei...

Dag 26

Nå gleder jeg til å komme hjem å sove...sammens med mine 2 elskede gutter...vakre dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Tusen takk for koselig hilsen.

Alltid kjekt å utvide bekjentsskapskretsen her på KG.

Ikke noe nytt å fortelle her:

MEN ingen mens = håp i hengende snøre... :ler:

Har gått til innkjøp av en 2-pakning med clear-blue og tester i morgen.

Håper det snart lykkes for deg.

Føler meg ganske kjedelig og ensporet for tiden. Er så glad jeg har disse sidene å prate fra meg om graviditet/el/mens/tapp etc. :oops:

Glad for at venninnene mine slipper å lure på om jeg fullstendig har mistet det lille jeg hadde av vett... :ler:

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg har en så nydelig venninne som deg vennen! Her har jeg sittet og vært stressa og sliten, og så leser jeg den kjempefine meldingen fra deg. Jeg er superduperglad i deg, det vet du vennen :lol:

Ikke la denne truende krig-situajonen ta helt kontroll over livet ditt nå da, jeg forstår at du er redd, men som du selv sier så løser det seg ofte i siste sekund.

Har ellers vært på skolen i dag, jobber hardt med oppgaven. Har fått et par telefoner fra folk som takker ja til invitasjonen til min 30 års dag, og noen som har meldt avbud. Er flest som sier ja, og det er et godt tegn :-) i morgen er det jobb igjen, gleder meg litt faktisk, for nå har jeg hatt fri lenge. Er så deilig å ha en jobb jeg elsker, hadde noen fortalt meg at det skulle bli slik for fem år siden så hadde jeg ledd rått av dem. Men nå er det blitt sånn. Jeg er så takknemlig for at jeg har fått muligheten til å se hvilke fantastiske mennesker som faktisk befinner seg der inne bak en utviklingshemming. Det setter livet i et helt nytt perspektiv, og jeg blir oppriktig lei meg når det er så mange som kun ser en utviklingshemmet person og ikke noe mer utover det. Tror kunsten er å løsne litt på sin egen rigide væremåte, slik at man tør å kommunisere med litt andre instrumenter enn bare språket.

Nå får jeg komme meg i seng, blir en lang dag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ, jeg er superglad i deg også.. heldige vi som har hverandre...

Jeg mente hvert eneste ord, så ta de til deg....

Ja, jeg er på jobb jeg da, var jo ikke helt meninga det, men faren til kollegaen min døde nå, så jeg ble ringt etter. Trist for henne, ho var veldig lei seg, men jeg tror ho kommer til å klare seg fint.

Det er ekkelt å bli ringt til sånn på natta, lå og drømte noe skikkelig ekkelt også så jeg skvatt bra når telefonen ringte. Nå sitter jeg her, trøtt som bare det. Blir ikke noe særlig effektivitet på meg i natt, sliter bare med å holde øya opp. Blir ikke noe søvn på meg når jeg kommer hjem heller for i dag skal ovnen installeres og han kommer klokka 07..

Dette blir en slitsom dag tror jeg. Meninga at ei god venninne skulle komme på lunsj i dag, men det tror jeg rett og slett at jeg må avlyse.

Skulle også ut med svigermor på reisebyråer for å se om vi finner noe rimligere Paris tur, blir vel utsatt det og...

Skal du noe til helga mørkeengel? Vi har barnefri hele helga og har tenkt til å finne på noe. Har du lyst til å være med?

Dag 28 i dag, dette er forventet mens dag, men ingen tegn til den, har heller ikke mens murringer, har likevel vondt for å tro at den ikke kommer. Kommer vel til helga når vi har fri :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

GRATULERER MED DAGEN MØRKEENGEL, I DAG ER DU AKKURAT PASSE.....

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG, GLEDER MEG STORT TIL FESTEN.........

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

GODE KLEMMER FRA VENNINNA DI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe november barn på oss eller, som forventet dukket mensen opp i helga...

Dag 5

Helgen bød på festing, vennekos og avslapping ( les være hjemme, leie video, lese aviser, spise godteri, ha sex etc). Deilig det..

Poden kom ikke hjem før mandag, han hadde hatt det kjempefint på hytta, vært ute og lekt hele helga, bygd hytte i tre og kost seg med søskenbarnet.

Ja, torsdag eller fredag blir det krig da..det er vel ingen som kan avverge det nå. Tenker på sivilbefolkningen i Irak, så redde de må være..Tenker på frykten til barna og foreldrene...Det er så trist at menneskene ikke har kommet lenger i 2003...

Ingen barn skulle behøve å frykte krig eller vold...alle barn skulle hatt det godt; nok mat, nok klær, masse kjærlighet, fritt liv, frisk luft, medisiner, foreldre, skolegang etc.

Det er nok ressurser i verden, synd at de bare er så jævla skjevt fordelt..

Nei, back to work...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på tide å skrive litt igjen kanskje. Mye har skjedd siden sist, jeg har blitt 30, blitt sykemeldt (på grunn av en sinnsykt stress med hovedoppgaven og alt mulig annet som går på krav, gjøremål, utgifter osv) Men noe positivt har selvfølgelig skjedd også, og sannelig min hatt om jeg ikke har fått meg en kjæreste gitt. :hjerter:

En herlig, musikkelskende utfrika kosekjæreste på bare 23 år. Hvem skulle tro at noe sånt kunne hende meg, bare få dager før jeg fylte 30. Deilig å være forelska igjen må jeg si... For ikke å snakke om at de unge mennene er utrolig virile, hvilket passer meg utmerket etter en lengre periode med ufrivillig sølibat.

Og til deg kjære Jente29, gleder meg veldig til festen på lørdag, det blir sikkert utrolig moro. Masse herlige folk stuet sammen på ett sted :P

Stikker ut og lager mat jeg, gullungen er sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var det 1. april da.

Jeg våknet opp til brev på stuebordet fra mannen min i dag. Der sto det at jeg måtte forte meg og levere svømmevest i barnehagen før 16,30 da poden skulle på overnattingstur. Gikk på det med en gang, ble irritert over at jeg ikke hadde fått vite det her tidligere og skulle han ikke ha med seg noen klær?? Var på vei til å ringe barnehagen og spørre de om dette da det jo gikk opp for meg hvilken dag det er.. bestemte meg for å late som jeg hadde gått på det og lure ham tilbake. Fantasien var ikke helt på topp da jeg akkurat hadde våknet ( jobbet natt ), men fant iallefall ut at jeg skulle ringe tilbake og si at jeg var syk slik at han måtte komme hjem for å levere vesten. Ringte ham på jobben og sa at jeg var sååååå kvalm og at jeg hadde kasta opp flere ganger, han trodde på meg med en gang og fikk skikkelig ømhet i stemmen, er du skikkelig dårlig da..

Da klarte jeg ikke å holde meg lenger og vi lo skikkelig godt begge to...

:hoho::hoho:

Senere på kvelden da han kom hjem lurte jeg han til å ringe foreldra sine under påskudd at de trengte hjelp til noe oppussing...

Poden min prøvde å lure meg hele ettermiddagen, men det var av den typen: mamma, se det er en elefant bak deg eller næææ kaptein sabeltann er ute i hagen.. :ler::ler:

Siden sist har det blitt krig i Irak og bestemora til mannen min har dødd.

Det ble kun tre uker på sykehjem for henne...

Krigen i Irak er grusom, men verden er jo syk og gal....

Har en god del tanker rundt dette, men skriver kanskje om det en annen gang...

Har vært skikkelig flinke og aktive når det gjelder å prøve å lage barn. Har hatt oss på dag 12,14,15,16 og 17.

Hadde magesmerter på dag 16, det var vel en mulig eggløsning?

Blir spennende å se nå...forventet ikm 12 mars.

Dag 18.

Er ikke i skrivehjørnet nå, derfor surfer jeg kg istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 19. Fortsatt litt magevondt, små mensmurringer.

Håper ille at vi har klart det nå. Må innrømme at jeg blir skuffa om jeg ikke er blitt gravid denne måneden heller. Det er jo 4. prøvemåned nå, og 7 måneder siden jeg slutta på pillene.

Har begynt å slanke meg litt..hadde jo vært greit å gått ned noen kilo før man tar fatt på et nytt svangerskap..

Har vært flink en ukes tid, men hadde en liten sprekk i går. Var i bursdag og hadde ikke rukket og spist før det. Vi fikk kun servert kaker og jeg klarte ikke å motstå. Smakte på noe som må være en av verdens beste og ( mest kalororike) kake. Den besto av 2 bokser sirup, en boks peanuttsmør, 1 dl sukker og cornflakes som bunn. Over der var det en cm med smeltet Daim sjokokolade. Bunnen var helt nydelig myk og crispy, mens sjokoladen var stiv. Noe av det beste jeg har smakt når det gjelder sjokolade kaker....nam...nam..

Ellers er jeg som vanlig på jobb, gleder meg til å komme hjem å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb som vanlig.

Surfer kg..neivel..sjeldent...not...

Ellers er det tidlig dag 21, har mensmurringer. Er bedt i 30 års lag på dag 28, vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det? Har lyst til å dra dit, men det blir ikke noe hvis jeg er gravid. Satser på positiv test den dagen...

Fy faen så utrolig mye dritt de sender på Tv3 på natta, og vi har kun den kanalen på jobben, ikke er det så mye annet og gjøre heller, annet enn å passe telefonen..jo da den står fint på plassen sin den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er på jobb igjen.

I dag har vi vært i bursdag til en av tantungene min, vært i skogen og grilla pølser sammens med ungene. Veldig koslig, godt tiltak syns jeg. Foreldrene hadde gjemt påskeegg med godt i slik at de måtte lete i kratt og busker. Veldig populært.

Etter det dro jeg til de og slappa av med video. Så på Unfaithful, skrekk og gru..utroskap anbefales ikke..

Sjelden jeg ser mye på film, men noe må vi gjøre på jobben :wink:, så jeg har i tillegg sett filmen Et spørsmål om ære og Mot nye horisonter. Begge på TV3, da det er kun det vi har her.

Nå gleder jeg meg til en uke fri, bare en natt igjen..da skal jeg ordne litt hjemme, skaffe oss nytt pass, nyte sola, gå tur, lage god og sunn mat og kose meg med familien, det gleder jeg meg til...

Mannen min har vært ute og hogd trær i dag, slik at nå har vi ved til neste jul..håper jeg...

Gleder meg ikke til å sage og stable, får sinnsykt vondt i ryggen av det.

Ellers er jeg på dag 22, har vel ingen symtomer, annet enn antydinger til mensmurring. Kanskje en til, jeg orket kun en pølse på grillen i dag, ble litt kvalm når jeg hadde spist den, men det kan det jo selvsagt være 1000 andre årsaker til også..Når det er sagt jeg har ingen følelse av å være gravid, men hvis vi ikke er det nå, så vet jeg ikke helt hva som skal til, for aktive de rette dagene var vi i allefall...

Hmm kun 2,5 time til jeg skal hjem, det går fort ..leser noen innlegg nå så er nok tida der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Heeeeei snuppa !:)

Lenge siden jeg har vært innom her nå

.Åååå...jeg håper med deg igjen jeg nå !:)

Har du forresten ringt ? :ler:

Ha det så fint på jobb da..jeg skal tusle og legge seg ..noe jeg gleder meg fryktelig til.

Så jeg orker ikke skrive fryktelig mye..Men jeg kommer sterkere tilbake!

godnatt!:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællæ Jasmin.

Så moro å høre fra deg..du er ikke så aktiv her inne lenger du.. har fortsatt ikke lært det å sove på natta ser jeg...

Ho sminkedama har vært i Danmark, man har kommet hjem nå..slår på tråden i morgen jeg :wink:

I dag har jeg sovet til 1630, støvsuga, rydda og vaska klær, spist frokost, gått tur alene en times tid, dusja, lagd og spist taco ( kjempegodt ), lagt poden og gått på jobben.

Nå er kl 0447 og jeg gleder meg stort til vakta er ferdig, da skal jeg dra hjem, få guttene av gårde på jobb og i barnehage, deretter skal jeg smøre meg en god brødskive, ta med meg den inn i senga og lese Se og Hør :sjarmor: og kose meg med tanken at jeg nå har en hel uke fri.

Ellers er man jo på dag 23 i dag, i dag har jeg ikke hatt noen murringer, har vel ingen symtomer, men la merke til at brystvortene var litt mørkere ..( vil man finne symtomer, så finner man dem :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja så var det meg igjen da..... har ikke skrevet på dritlenge fordi jeg sitter mesteparten av dagen og skriver på dusteoppgaven, og får brekninger hvergang jeg ser pcn. Er forresten ikke sur selvom det virker sånn. Er faktisk i strålende humør om dagen, skyldes vel at jeg har oppdaget kjærligheten igjen.... Pluss at objektet for min kjærlighet, nydelige Thomas, har vært så elskverdig å låne meg pcn sin sånn at jeg slipper å sloss med den gamle driten. Nå kan jeg også laste ned herlig metall og digge mens jeg gjør oppgave :kul: Triste greier, nei overhodet ikke. Ellers krysser jeg fingrene for deg, kjære venninne :D Ikke slit deg helt ut med planlegging og styr nå da, det skjer når det er meningen vettu.

Trur jeg surfer litt videre jeg. Hadet dagboken, sees snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GJETT HVA.....TESTET MEG PÅ MORGENEN I DAG OG DET VAR 2 KLARE BLÅ ( EGENTLIG RØDE DA) STREKER.

JIPPPI, VI KLARTE DET...JEG ER GRAVID...SCHMUKKA OPP...BOLLE I OVNEN OSV..

( PS. Dere som kjenner meg her inne, hold på hemligheten litt æ, det er jo så nytt ennå..)

:hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...