Gå til innhold

Jente 29 sine tanker....


Mamma til 3

Anbefalte innlegg

Ja, jeg får vel hive meg på jeg også, er jente (selvfølgelig) men ikke lenger 29, har fylt 30 nå. Har vært leser her et års tid. Har ikke skrevet så mange innlegg selv, men det kommer vel nå....

Er på jobb, men skal hjem nå, skriver derfor mer i morgen natt..

Skal bli godt å komme hjem.......sove....zzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heeei vennen;)

På tide med dagbok fra deg ja.. så har du noe å fylle de sene natterstimer med ..:)

jeg venter på at middag skal bli klar ( sitronkylling og jasminris) *nam*

og strever sånn ellers med og holde øyne åpne..tiiiidlig oppe idag.

'

*klems*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PMS helvetet er løs... :evil: :evil:

Prøver å bli gravide, håper det skjer snart...for pms er noe dritt.....

JObber natt og har prøvd det spillet med alle romma på Snikk Snakk...holder på å klikke for meg..får ikke flisene til å passe....

Gleder meg til å komme hjem og sove....håper ting er litt lysere da...

Presentasjon kommer senere når jeg er blidere...er vanligvis glad.......

Vil at mine tanker skal bli en glad historie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jente29(30)...

Velkommen som dagbokskriver :) En dagbok er foressten til for både positive og negative tanker, så det skal du ikke tenke på. Ønsker deg uansett lykke til med "prosjekt bli gravid" og håper at humøret er på vei opp.

Jennifer :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

Takk for laaang hilsen i dagboka mi. Alltid koslig når noen titter innom. Forferdelig trist å høre om din mor. Håper du har lært deg å leve med det på best mulig måte for deg. Selv om jeg aldri så motivert for å holde opp med denne røykinga, så tar jeg i mot ny motivasjon med et stort takk. Alltid godt å ha en masse argumenter mot å begynne igjen hvis lysten skulle melde seg. Foreløpig går det faktisk overraskende bra å la være, selv om jeg selvfølgelig kunne tenkt meg en røyk både titt og ofte. Men jeg unner ingen å komme i den situasjonen du har vært i, hverken meg selv, mine nærmeste eller noen andre for den sakens skyld.

Er enig med deg at det er ganske merkelig hvor åpen man i mange tilfeller blir her på KG. Synes det er ganske deilig jeg. Både det at man til dels er anonym, men også det at man føler at man kjenner folk litt, fra chatten og fra diskusjoner inne på forumet. Noen ganger har man lest så mange innlegg fra folk at man nesten synes at man kjenner dem også. Koslig å ha et sånt sted "å komme til" i allefall. Kan fort bli litt avhengig...

Vel, samboer står å lager mat ute på kjøkkenet, så jeg tror det er på tide at jeg peller meg inn dit og hjelper til litt.

Klem fra Jennifer

PS. Godt gjort at du klarte å holde deg våken gjennom hele dagboken min. Mye svada-blada ute å går der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hilsen fra både Jennifer og Jasmin...veldig koslig...

PMS tåka har letta og godt er det. Litt lystigere stemning hjemme nå.

5 åringen vår ga meg vodt i hjertet da han sa til meg her om dagen, mamma kan ikke du bli sånn glad igjen...

Har lyst til å være glad jeg, men det er bare at jeg blir så fort irritert..

Nærmere presentasjon av meg og mine følger:

Jeg er en jente som er 30 år, forholdsvis nygift ( gifta oss i mai i fjor ),

etter å ha vært sammens med kjæresten min i 11 år. Vi traff hverandre på videregående som 18 åringer og har det veldig godt sammen. Ville aldri vært sammen med noen andre enn ham.

Vi fikk barn for 5 år siden, en vakker og god gutt som vi forguder over alt begge to. Han går i barnehagen, mens vi jobber, begge to på samme sted. ( går fint det he,he..)

For 5 år siden døde også min mamma, og det har vært vanskelig, sliter en del med dette, men må jo si at det går mye bedre nå..

Kjøpte oss hus for 2 og et halvt år siden, det har vi lagt en del penger i.

Har pussa opp alt inne, men ute gjenstår det å bygge veranda og male..skal male til sommeren. Har også leieboer og dette er penger som kommer godt med.

Vil gjerne være glad og morsom.. men må nok innrømme at jeg sliter litt med angst for fremtida, det skremmer meg stort følgene av 11 september. Jeg fikk sjokk den gangen, og klarte ikke tenke på noe annet enn terror og krig. Når det hele nå er i gang igjen, er uroen konstant i kroppen min...

Leser alt jeg kommer over om dette.. vet jeg burde la være, men jeg klarer ikke, i tilfelle det kanskje kommer til å stå noe som kan dempe angsten min..

Vet ikke om denne angsten egentlig bare er dødsangt, kall det hva man vil , den er i allefall tøff nok...

Noe positivt istedet er at vi prøver å bli gravide på nytt, gutten vår begynner på skolen til høsten, og vi har hele veien planlagt at jeg skal være hjemme det året han går i første klasse. Er i dag 2 dager over tida, men mensen er vel heller ikke helt regelmessig når man ikke går på piller lenger...Puppene er litt ømme, men lagt fra harde og jeg føler meg heller ikke gravid så den dukker nok opp snart..har mensmurringer..også kraftige ( sånn at jeg tror det hele er i gang ) er dette normalt hvis man er gravid?

Er nå på jobb igjen, skal være flinkere til å jobbe i natt, skal starte nå faktisk...

Hatt en koslig ettermiddag, hatt besøk av ei god gammel venninne. og hennes datter. Skravla og oppdatert hverandre..kjæresten jobba overtid..

Nei, gi meg var det jeg skulle ja...

Ønsker alle eventulle lesere en riktig god helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var den økta over...skal hjem og sove..puppene verker mer og mer..

kanskje det rett og slett er innbilt svangerskap :ler:

I dag er det morsdag spennende og se hva den bringer, god gutten sa jeg skulle få en pakke med en katt og noen leker oppe i.. det er nok akkurat det han kunne tenkt seg... :ler:

Natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei vennnen..

Håper dere har lykkes nåda.. :) Humørsvigninger og pms er generelt noe herk veit jeg..( pms er jeg ikke så kjent med , men humørs. såh)

Tror forresten mange har en sånn "greie" noe de er redd for vil skje med dem.

Jeg kjenner mange som har det hverfall.Og som leser ALT de kommer over om det ...

Du får ha en fin morsdag da hvertfall..:) jeg skal til mamman min med tulipaner..

Når det gjelder nye jobben..så begynner jeg neste uke..forlovelsen vår skjer den 16..var og hentet ringene igår..åååå..kan nesten ikke vente med og sette e på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb igjen, lite og gjøre så sitter og surfer mesteparten av tida. Sjekker graviditetsider og graviditetssymtomer så jeg blit helt svett. Mensen har fortsatt ikke dukket opp, tenker på om jeg skal teste i dag, men på den annen side er jeg gravid så kan jeg jo godt vente litt lenger, og hvis jeg ikke er det så kommer den vel om noen dager...

Ble vekt av godungen kl 16 med pakke og : gratulerer med morsdagen..

I pakka var det en bok, Folk og røvere i Kardemomme by, så han hadde vel overtalt faren til å kjøpe noe til han istedet.. :ler:

Kortet jeg fikk var imidlertid helt nydelig og hadde følgende tekst:

Utenpå: Til Verdens Beste Mamma!

Inni: Til verdens

snilleste,

peneste,

gladeste,

beste til å lage mat,

flinkeste til å sove,

råeste til å støvsuge,

kuleste,

væsseste på badet,

mest uimotståelige,

rutinerte (30+),

organiserte,

ryddigste,

mest velkledde,

utolig sexyeste mamma med sinnsykt mye integritet:

GRATULERER MED MORSDAGEN!

Hilsen Mannen og godungen.

Jeg ble kjemperørt og glad langt inni hjerterota. Jeg er så heldig som får dele livet mitt med 2 så flotte gutter :hjerte::hjerte::hjerte: . I dag skal jeg shine opp hjemme også skal jeg lage skikkelig god middag til dem, og så skal jeg være blid og hyggelig heretter.

Godungen kom også med en bolle med All Bran Flakes og jeg fikk et stort glass te ( av kjæresten).

Deretter dro vi til svigers med konfekt. Tenkte på mamma hele veien, det er helt meningsløst at ho er borte. MAMMA JEG SAVNER DEG... Sorgen blir større på dager som denne, samt at mamma hadde vært 50 år nå på onsdag. Da skal jeg kjøpe noen flotte roser og dra på grava hennes.

Fikk middag og kaker hos svigers og hadde det moro sammen med dem.

Da vi kom hjem var det 5 minutter med rydding og rett på jobb.

Natta er lang, ennå er det over 3 timer til jeg skal hjem. Har tatt med Ill Vit blad og Hobitten bok. Hvem skal jeg lese tro? Begynner på Ill Vit jeg, er ikke så fryktelig glad i eventyr på bok, bedre på film...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, deilig med friuke...

Mensen har fortsatt ikke vist seg..spennende..nå er det nesten så jeg begynner å tro at noe har skjedd..mensmurringene er imidlertid ikke helt fraværende..men jeg er jo( litt usikker) iallefall 4 dager over tida (siste mens første dag 100103 ) Ringte legesenteret nå, og de ville jeg skulle komme med en urinprøve i morgen tidlig, så da kommer svaret..Blir veldig skuffet hvis den er negativ, hvor i alle dager har da mensen tatt veien, er i grunn greit for meg om den har bestemt seg for å være fraværende, vi er egentlig ikke så gode venner....

Rapport om dette i morgen.

Nei, får gjøre noe vel, vaske klær er på tide tror jeg..

Krysser fingre ang. morgendagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Jasmin jeg er ikke spent lenger.

Blooody Mary møtte meg på badet kl 0630, da var jeg oppe for å ta urinprøve, ble så deppa at jeg bare gikk og la meg igjen.

Det var det oktober barnet, kjæresten trøstet først, men så lyste han opp og sa da blir det k****ing da... :ler:

Ikke noe i dag iallefall, for selv om den satt langt inne, så kom den med stor kraft når den først viste seg...hadde noe blodspor i slimet i går (delikat), men jeg var også på do flere ganger hvor det ikke var noe..

merkelig så opptatt man blir av dopapiret når man ikke vil ha mensen... :ler: Da er det bare å tenke framover til neste el..men må innrømme at jeg ble veldig skuffa..

Ja, jeg må stikke har en optikeravtale, etter det skal jeg på kirkegården med fine blomster til mamma, og i kveld skal jeg i bursdag til tvillingbroren hennes...

Men først skal godungen og jeg til farmor og farfar å spise frokost..veldig koslig..er så glad i dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh..det var jo synd ;(

Meen får håe det går neste mnd da :)

Jeg er så trøtt ..måtte bare innom skrive en hilsne til deg..:)

Snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Så kjekt at du skriver dagbok her da, sparer jo masse telefonutgifter på det vettu. Du får skrive litt hver dag, sånn at jeg slipper å ringe deg overhodet :hoho:

Neeeiiidaaaa veeeenneeeen... bare fabler jeg vettu. Har forresten prøvd å få kontakt med deg i dag ang i morgen vettu. Håper du og din herlige mann (best med snus) kan bli med, garantert kjemisk fri fra nesten-albinoer som ikke skal ødelegge livet ditt :lol:

Ikke la tastaturet gå varmt nå da, og husk at telefondamer snakker i telefonen, det står i reglementet. (hvilket reglement sier du? Det universelle så klart!)

Klem fra, nei, ikke selveste s***n, men nesten :evil: :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

Takk for hilsen i dagboka mi. Om jeg er flink som har passert innlegg nummer 100? Er ikke helt sikker på det... Det er kanskje heller litt tragisk. Men det er et eller annet med runde tall...

Med røykeslutten går det strålende ja. Gjelder bare å fortsatt holde motivasjonen oppe nå. Tror egentlig ikke den største utfordringen ligger i å slutte å røyke, men derimot og ikke begynne igjen. Det skal jeg i allefall IKKE gjøre!

Sender herved også over ønskede treningsvibber, men kan desverre ikke sende alt for mange da jeg er redd for at det fort kan gå utover min egen treningsmotivasjon. Nå etter jeg har sluttet å røyke går det så mye lettere å trene + at jeg prøver å unngå å legge på meg, så det gir litt ekstra motivasjon. Men med et *poff* kan hele motivasjonen være vekk igjen. Forøvrig tviler jeg på om jeg noen gang kommer til å møte bikinisesongen uten å være litt sånn småflau over magen. Jeg tror cluet er og prøve å akseptere seg selv som man er, og trene først og fremst for å komme i bedre form (det hjelper som oftest litt på kroppsfasongen også :blunke: )

Takk for rosen. Hyggelig... Men uansett for hyggelig dette er, så tror jeg nok det er på tide at jeg jobber litt istedet...

Hilsen Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har flere tanker enn det her altså.. :hoho::hoho:

Jasså, er du sikker på det? :ler::ler::ler:

Du får skjerpe deg litt da vettu... og ikke sitt der og glo, du skal jobbe har jeg sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ det sitter langt inne å skrive i dagboka. Hva skjer om dagen tru?

Hmm, jo vi styrer med å legge inn ny ovn, jeg jobber natt, vi skal til Paris og jeg er ikke gravid. Har lyst på en fest, og det ønsket går i oppfyllelse

( fyll i allefall skal det bli :sjarmor: he,he) om et par helger da min kjære venninnne Angel of darkness fyller thirthynothing. Gleeeder meg ille... Takker forøvring deg for hyggelig kommentar over her ....Håper laget ditt også er kjemisk fritt for hvite albinoer...

Dreeekka....paartyy...

Takker også Jennifer for nydelige tulipaner og spenstige treningsvibber, de har ikke slått inn ennå..men jeg tenker i allefall på det..og det hjelper jo som kjent... :wink:

Skal jobbe vet du, men jeg sliter, virkelig sliter med å rive meg løs fra kg.

Får abstinenser hvis jeg ikke får lest hver dag..

Ellers er livet faktisk ganske bra ,gleder meg til å komme hjem, til å krype inntil mine 2 elskede gutter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er snø i Danmark??? Nei, det var det faktisk ikke inntil jeg våknet i dag tidlig og så at det hadde snødd :o Hva var nå poenget med det likssom??? Men det er så vått (og forøvrig ikke særlig mye heller) så jeg regner med at det blir fort borte igjen. Jeg vil ha vår jeg nå, og siden jeg bor her syd på ( :blunke: ) så burde jo våren være her snart nå!

God helg til deg også :P

Hilsen Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen sin!

Kanke jeg få være med på dagboka di da, jeg har mye mer lyst til å skrive i din enn å lage en selv.

Party blir det vettu, men du må smøre deg med litt tålamod, jeg må nemilg holde dere på pinebenken i hele ti dager etter den store dagen. Blir ingen albinoer nei, jeg har som oftest ingen restriksjoner på hva slags mennesker jeg omgås, ( øh... jeg mener.... æltså....) men grensen går ved albinoer med usedvanlig underutviklede sosiale evner og en helvetes dysleksi. :fy:

Jeg sitter her og gleder meg til Big Fucker i morra, det blir stas. Litt dårlig timing at jeg holder på med hovedoppgave, men pytt pytt. Big Sucker er det jo bare en gang i året mens hovedoppgave skriver man jo kun en gang i livet... eh.... neeiiiveeel.... :kjempesinna:

Nuvel, hils BMS fra meg da.

En herlig natthilsen fra :rosaengel: of darkness

PS. jeg har laget en liten sang om håret mitt, og så skal du prøve å gjette åssen håret mitt ser ut idag. Melodi er "Smurfeøl":

Hår, hår, frusehår, verst av alt er frusehår....

Fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...