Gå til innhold

BlaBlaBla...


mysan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jajjjaamennnnnn, dagbokmaraton er visst eneste form for maraton jeg er kvalifisert for å delta i...... :Hehe:

Edit: hvor kommer alle tyrkleifene fra???????

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krever ikke fult så mye kondis med denne formen for maraton - passer bra på en fredag kveld, for sånne som oss. Som ikke har et liv, mener jeg... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krever ikke fult så mye kondis med denne formen for maraton - passer bra på en fredag kveld, for sånne som oss. Som ikke har et liv, mener jeg...  :forvirret:

Såda, såda, ikke så mye selvmedlidenhet, nå. Det er ikke så søtt, vettu...:fy_fy:

Dessuten har vi vel et liv - vi må jo se "Skal vi danse"! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krever ikke fult så mye kondis med denne formen for maraton - passer bra på en fredag kveld, for sånne som oss. Som ikke har et liv, mener jeg...  :forvirret:

Søtten og! Gjennomskuet :grine:

Fra tyrkerne?

Eller får jeg antirasistgeriljaen over meg nå?

Øhm, ja, det kan nok være en og annen av dem som blir "sinna som en tyrk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, vi kan jo alltid se de andre leve.. :klappe:

---------------------

I dag tenkte jeg på Hu i da jeg ventet på bussen hjem, for på bussholdeplassen stod det en blond dame med sånn lue som Hu i har på seg i avataren sin.

Jepp - var det deg, Hu i? Klokka var 17.00 og bussholdeplassen var i byen et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krever ikke fult så mye kondis med denne formen for maraton - passer bra på en fredag kveld, for sånne som oss. Som ikke har et liv, mener jeg...  :forvirret:

Samme her. Pokker. :sur:

Såda, såda, ikke så mye selvmedlidenhet, nå. Det er ikke så søtt, vettu...:fy_fy:

Dessuten har vi vel et liv - vi må jo se "Skal vi danse"! ;)

Ikke vær så optimistisk er du snill. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vi kan jo alltid se de andre leve..  :klappe:

---------------------

I dag tenkte jeg på Hu i da jeg ventet på bussen hjem, for på bussholdeplassen stod det en blond dame med sånn lue som Hu i har på seg i avataren sin.

Jepp - var det deg, Hu i? Klokka var 17.00 og bussholdeplassen var i byen et sted.

:ler: Nope, det var nok ikke det. Dessuten har jeg tatt av meg lua... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såda, såda, ikke så mye selvmedlidenhet, nå. Det er ikke så søtt, vettu...:fy_fy:

Uff, nå var det ille stille på KG! Er nok bare vi som ikke har noe liv, ja... -Og plutselig ble vi veldig selvmedlidende, gitt... :sjenert:

Ikke vær så optimistisk er du snill. :forvirret:

Og optimismen min satt ikke så dypt, gitt... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  Nope, det var nok ikke det. Dessuten har jeg tatt av meg lua... :sjenert:

Næææh, ikke jug'a. Jeg veit det var deg. Du er bare redd for å bli gjenkjent! Det var lua di, den kjenner jeg igjen hvor som helst. Såh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå var det ille stille på KG! Er nok bare vi som ikke har noe liv, ja... -Og plutselig ble vi veldig selvmedlidende, gitt... :sjenert:

Da er vi ca fire-fem personer på KG nå ikveld, og vi bedriver min dagbok.

Tja, man har jo ikke mer moro enn man lager sjæl... eh.. sjøl.. hmm.. selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde dette vært i går kveld, hadde jeg vært stuptrøtt nå, men nå vet kroppen at det er freddan, så nå er jeg spill våken.

Gjøkke no' det da - da kan det jo hende at jeg kan se litt på tv før jeg slokner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææh, ikke jug'a. Jeg veit det var deg. Du er bare redd for å bli gjenkjent! Det var lua di, den kjenner jeg igjen hvor som helst. Såh!!

:overrasket: Har lua til Hui rømt?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...