Vihi Skrevet 4. mars 2007 #461 Skrevet 4. mars 2007 Vinn eller forsvinn.. Jaja folkens. Da var det mitt siste innlegg før jeg skal til pers.. Antar at dere hører fra meg uansett om jeg stryker på løpetesten eller ikke.... Neida, dette skal gå bra.. Puste hva det puste vil Tenk på meg på tirsdag! (Og på Marie81 og på kjæresten til sacred) Jeg kommer ikke til å være på nett igjen før tidligst tirsdag kveld (Det er hvis prøvene går at skogen). Fikser jeg de er jeg nok på nett igjen på onsdag kveld.. Så lykke til til sacred og MikeDelta hvis jeg ikke rekker å si det senere Skal tenke på dere.
Gjest MikeDelta Skrevet 4. mars 2007 #462 Skrevet 4. mars 2007 Da har jeg vært og trent på PHS igjen, noe som var en oppløftende affære. Klarte 13 reps i benken og 31 runder på løpinga. Hang-upsen er noe drit, men det skal ordne seg om jeg klarer det andre like bra på opptaksdagen. Jeg synes virkelig det er MYE vanskeligere å komme med haka over på bom enn det er når jeg trener på studioet. Men, men. Fikk også prøvd å slepe dukka i dag. Den er virkelig ingenting å grue seg til. Det "vanskeligste" synes jeg var å klare å holde henda mine samlet i grepet pga. de var så svette etter styrkedelen. Men man kan løfte dukka på flere måter, f.eks ved å feste grepet i den ene underarmen din (kanskje litt uklart). Men poenget er; testen er ikke noe å grue seg til. Bare ikke snubl i deres egne ben Ellers foregår opptaksprøvene i en knøtteliten gymsal pga. oppusningsarbeid. Jeg har vanskelig med å forestille meg at fire stk. skal få plass på en gang under løpinga - det kan bli trangt. Lykke til Vihi og Maria81 som skal i ilden nå på tirsdag. Tror dere begge kommer til å klare dere kjempefint. Håper på en fyldig oppdatering og svar på ev. spørsmål når dere har vært i ilden
Gjest Marie81 Skrevet 5. mars 2007 #463 Skrevet 5. mars 2007 Tusen takk Fyldig rapport kommer i morgen ! Gleder meg
LauraLine Skrevet 5. mars 2007 #464 Skrevet 5. mars 2007 Lykke lykke til dere som skal til pers nærmeste dagene! Det går nok bra! Gleder meg til å høre referat! Gogo! Tenk så kjekt når vi alle skal møtes på Phs i august!! Klem til dere alle fra Lina!
vega Skrevet 5. mars 2007 #465 Skrevet 5. mars 2007 Heisann. Gutt 25 her:) For ei uke siden fikk jeg brev hvor det sto at jeg er innkallet til opptaksprøver i Kr.sand den 20 mars. Ganske sent eller? Av diverse grunner har jeg ikke hatt tid til å trene så mye som jeg burde. Blant annet utdanner jeg meg til ambulansesjåfør og har holdt på med utrykningskurs siden desember pluss at jeg jobber fulltid. Jeg har søkt to ganger før men har manglet 0.5 karakterpoeng til å klare opptakskravene, så jeg har hele tiden gått med tanken om at jeg ikke klarer karakterkravene i år heller - SÅ feil kan man ta! Uansett, jeg må få ut litt fortvilelse og aggresjon her Jeg ligger an slik formmessig: Løpstesten: Kondisjon er det jeg er dårligst trent i. Jeg går for ståkarakter, alt annet blir en positiv overraskelse. Svømming: Jeg er ingen sel i vannet, og kan ikke crawle, og er heller ingen kløpper når det gjelder vendinger under vann. Nå klarer jeg 75 m bryst/25 m rygg på ca. 2 minutter, men det er vel ikke så dårlig til å være "3-klasse svømming"? Dykkingen: HVIS kravet er at vi skal plukke opp to ringer under vann, håper jeg for guds skyld at de ligger noenlunde i ben linje under vann Jeg håper også at vi får lov til å se hvor ringene ligger før vi setter i gang?! I stille lengde skal jeg klare 2.70 - 2.80. Benkpress: 14-15 rep, men 18 er for mye til at jeg klarer å trene meg opp i på tre uker. Kroppshevninger i bom: Muligens klarer jeg 8-10, men det er avhengig av hvor nazi de er på utføringen av hver repitisjon. Slik det ser ut nå er det eneste jeg virkelig frykter løpstesten og svømmingen. Jeg søkte første gang i 2003, og har fra den dagen jeg leverte inn søknaden innstilt meg på at jeg skal klare best poengsum i så og si alle øvelsene - og nå er jeg forbanna på meg sjøl for at jeg ikke har trent mer! Og det er for sent til å trene meg opp til å klare målene mine på to-tre uker. Jeg håper ikke noen tar dette på feil måte. Det er kun min egen feil at jeg ikke er i god nok form! Takk for at dere leste igjennom klagingen min, og takk til alle for innspill og moralsk støtte. Ønsker alle andre søkere lykke til:) Forhåpentligvis sees vi i Oslo til høsten!
Gjest Marie81 Skrevet 6. mars 2007 #466 Skrevet 6. mars 2007 Bagen er pakket og humøret er på topp! Dette blir en spennende dag Skal møte Vihi om en time ca. Ønsker dere alle en flott dag! Det skal jeg ha
LarsThomas Skrevet 6. mars 2007 #467 Skrevet 6. mars 2007 Vega: Det var jo kjempebra, du kommer til å stå med glans! Med litt hard trening nå så får du opp kondisen, dessuten så er det lettere å presse seg på løpingen enn det er med benk osv. Løp til du spyr! Jeg er litt i samme posisjon som deg selv og er relatvivt utrent. Har trent hardt i 2 uker nå, og har 2 harde uker igjen før jeg skal inn den 29Mars. Ligger MYE dårligere ann enn deg for å si det sånn. Marie: Lykke til i dag!
vega Skrevet 6. mars 2007 #468 Skrevet 6. mars 2007 Har vi lov å bruke svømmebriller under 100 meteren?
Gjest MikeDelta Skrevet 6. mars 2007 #470 Skrevet 6. mars 2007 Har vi lov å bruke svømmebriller under 100 meteren? ← Jo, det er lov. Det er bare i dykkingen svømmebriller og/eller neseklype ikke er tillatt.
boe Skrevet 6. mars 2007 #471 Skrevet 6. mars 2007 Jo, det er lov. Det er bare i dykkingen svømmebriller og/eller neseklype ikke er tillatt. ← Jeg og har lest at det ikke er lov under dykkingen. Var selv litt usikker på svømmingen. Sikker på dette???? Takk
vega Skrevet 6. mars 2007 #473 Skrevet 6. mars 2007 seriøst? Da skal jeg gå å handle svømmebriller med et stk stort glis rundt kjeften! Antar at neseklype også er lov da? Blir jo lett som en plett da:) det er altså kun dykking det er ulovlig med neseklype og briller? Håper på bekreftelse fra de som var på opptaksprøver i dag. De burde vel snart være hjemme igjen?
sunna Skrevet 6. mars 2007 #474 Skrevet 6. mars 2007 er lov med svømmebriller og neseklype på svømme testen.. men som di andre også har sagt så er ikke dette lov under dykketesten..
Gjest MikeDelta Skrevet 6. mars 2007 #475 Skrevet 6. mars 2007 Det er også lov med svømmebriller på løpetesten og styrketestene! Husk det dere - det er kjempeviktig!
vega Skrevet 6. mars 2007 #476 Skrevet 6. mars 2007 fnis;p Er det lov å springe med brillekateter slik at jeg kan få oksygentilførsel under løpstesten også da? Tror jeg trenger det!
boe Skrevet 6. mars 2007 #477 Skrevet 6. mars 2007 Håper det snart kommer en oppdatering av de som var på opptak i dag. Ser ut til at vi må vente til i morgen.. ??
boe Skrevet 6. mars 2007 #479 Skrevet 6. mars 2007 Beklager, trodde ikke den første av de to over ble "postet"....
Reverence Skrevet 6. mars 2007 #480 Skrevet 6. mars 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå jeg er så spent! Hvordan har det gått ?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå