Gjenglemt sykkellås Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #221 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jaså, du tar den tonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 31. oktober 2007 #222 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 14. november 2007 #223 Del Skrevet 14. november 2007 Ey ey ey ey ey! Vi må live opp denne dagboka. Det skjer jo ikke en dritt her! Btw: Her er den teite sida jeg snakka om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 14. november 2007 #224 Del Skrevet 14. november 2007 Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 14. november 2007 Forfatter #225 Del Skrevet 14. november 2007 Hahaha. Jeg er så glad for at du henger på sånne nettsider. Den var morsom. I Chuck I kveld skal jeg klippe håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 14. november 2007 #226 Del Skrevet 14. november 2007 Hahaha. Jeg er så glad for at du henger på sånne nettsider. Den var morsom. I Chuck I kveld skal jeg klippe håret. Hvordan skal du gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 15. november 2007 Forfatter #227 Del Skrevet 15. november 2007 Sukk. Skal aldri klippe håret igjen. Det ble altfor kort. Synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 15. november 2007 #228 Del Skrevet 15. november 2007 Sukk. Skal aldri klippe håret igjen. Det ble altfor kort. Synes jeg. Tok hu mye? Stripa du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 15. november 2007 Forfatter #229 Del Skrevet 15. november 2007 Nei, har bare klipt det. Tok kanskje..... 10-12 cm? Noe sånt. Men ingen har klart å se det, før jeg har sagt det selv, så det betyr vel at forandringen ikke er så stor som jeg føler selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 18. november 2007 #230 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Du er så ræva til å oppdatere denne boka di! Jeg får skrive litt her jeg da! Ble ikke noe familieselskap på oss i dag, gitt. ***** (nesten så jeg skrev navnet nå Må sensurere meg selv ) orka ikke pga vondt, og jeg kom hjem seint fra Sverige. Harryturer tar tydeligivis lang tid Men nå har jeg kjøpt en del godis da! Vil du ha? Hehe. Nå har jeg stratos, masse potetgull, maaasse smågodt +++ i skapene her. *Prøve desperat å friste med alt godiset* Endret 18. november 2007 av Britt Banditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 18. november 2007 #231 Del Skrevet 18. november 2007 .. Kanskje på tide å få meg egen dagbok? :klø: Nei, bruker din i stedet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 18. november 2007 #232 Del Skrevet 18. november 2007 Du er jo bare kjempesøt! Jo, takk så mye du. Jeg vet. Hva skjedde med at du skulle bruke denne dagboka til å skrive ned minst en positiv ting som skjedde hver dag a? (Jeg har lest første sida i boka di, ja ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 18. november 2007 #233 Del Skrevet 18. november 2007 Hmm.. Jeg inviterte visst aldri til gammel-dame-bursdag? (Altså bursdag/fest hvor vi kler oss ut som gamle damer ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 18. november 2007 #234 Del Skrevet 18. november 2007 *Kupper som bare faen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 18. november 2007 #235 Del Skrevet 18. november 2007 Se, jeg banna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 18. november 2007 #236 Del Skrevet 18. november 2007 Det er en gjest her! Husj-husj! DUMME GJEST! HA DEG VEKK! VI LIKER IKKE SÅNNE SNIKER SOM DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 18. november 2007 Forfatter #237 Del Skrevet 18. november 2007 Så det ble EU-tur på deg i går, ja. Kjøpte du stratos i Sverige? :klø: Jeg kjøpte tre store stratosplater i går. Tilbud - tre til 40 gryn. Ikke verst, eller hva? I går var vi på loppemarked. G-ø-y! Det er så gøy å se folk som pruter på prisen... En gammel dame skulle ha noe skrot og spurte hvor mye de tok for det. Ti kroner sa loppisdama. Det nekta dama å betale, hun ville ikke gi mer enn fem. Snakk om å være gjerrig. Jeg kjøpte også ting. For tilsammen 20 kr. I dag ringte hustelefonen kl 0930 kl 0959 kl 1015 kl 1049 .......Gud, for et mas. Gi oss nå den stakkars søndagen i fred. Sukk. Nå maser Han, så jeg får stikke. Snakkes senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 18. november 2007 #238 Del Skrevet 18. november 2007 Nei, jeg hadde stratos fra før Men siden du har så klarte jeg visst ikke friste med det Hva kjøpte du på loppis da? Ja, det er mange gjerrige folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 25. november 2007 #239 Del Skrevet 25. november 2007 *Venter på oppdatering* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 25. november 2007 Forfatter #240 Del Skrevet 25. november 2007 I dag: * Har vært på kafè. * Er på jobb. * Vurderer å spise middag snart. Spennende? Vi må spille biljard igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå