Gå til innhold

Super-duper-hemmelig dagbok for Livets Datter

Livets datter

Anbefalte innlegg

Har aldri vært og hilst på deg, men en gang må jo være den første! Hei-hei. Typisk da, når jeg kommer innom, så er fuglen fløyet, til Kreta! Jeg er også misunnelig, men ikke grønn. :kul:

Ja, ja - får håpe du har det aldeles nydelig! Når du kommer hjem igjen er vel høsten over oss for fullt.

Velkommen hjem igjen - du er savnet av mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei, vennen!

Du skjønner det at dagboken din var havnet helt nede på side 2, og det går jo ikke an, og så tenkte jeg at jeg skulle skrive noe koselig om at jeg håpet at du hadde det fint og at jeg savnet deg her og at du sikkert var både betydelig brunere og betydelig penere enn meg og at du måtte huske på å lage skikkelige vollgraver rundt det omtalte sandslottet og at det ofte kan lønne seg å bruke litt mer komma eller punktum når setningene blir for lange fordi ellers blir de fryktelig vanskelige å lese...

:ler:

Men så kom jeg litt ut av det, så du får fylle inn resten selv... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og VIPS... så var jeg hjemme i kalde Norge igjen! Og måtte rett ut på lørdag og kjøpe ny høst-jakke! :-?

Har hatt en kjempefin tur med nydelig vær. Det vil si... de 2 første dagene der var kalde og forblåste, og vi frøs i vinden. Men fra 3'de dag åpnet himmelen seg, skyene og vinden forsvant, og vi ble velsignet med skikkelig "Syden-vær". Når det er kalde høsten her hjemme, var det faktisk en god følelse å bli solbrent! :ler:

Men... fin tur til tross; Det er alltid godt å komme hjem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrekk og gru :o ...

Våknet idag og oppdaget at hele brystpartiet mitt omtrent er i ferd med å flasse vekk!!! Og jeg som trodde jeg var så flink til å smøre meg både med solkrem og after-sun... Vel vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den store bakdelen med å komme hjem fra syden. Man "legger" igjen brunfargen i sengen eller i dusjen. Ekkelt, egentlig.

Men når man er på ferie så smører man seg jo flere ganger om dagen + at man drikker masse veske hele dagen. Det blir liksom aldri det samme når man først er hjemme igjen.

For å bevare fargen litt lenger kan du, dersom du har badekar, ta oljebad, eller du kan smøre deg inn med slik bade/massasje olje. Men det er jo allikavel bare en utsettelse. Fargen er borte før man vet ordet av det allikavel... kjedelige greier...

Dette vet jeg, jeg kom jo hjem for en måneds tid siden og er igjen min vante blendahvite meg...

Trenger ikke å ta noen soltimer...trenger å bruke noen solkort!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah, kaffe!

Fikk endelig somlet meg til å sette over en kanne.

Drikker nok litt for mye kaffe for tiden, men men... Har iallefall blitt flinkere til å forsyne meg med vann istedenfor Cola, og det er jo noe.

En vanlig konsultasjon hos min tannlege:

Tannlegen: -Nå, har du kuttet ut brusen da, Livets datte`?

LD: -Eeeh, neeeei....

Tannlegen: - Du vet hva vi snakket om sist?

LD: -Jaaaa...!

Omtrent slik man snakker til et barn som har gjort noe galt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har ikke fått en eneste hilsen i dagboken min siden 16.09.03!

På oppfordring får du en hilsen i dagboka di... :ler: Trodde den var så hemmelig at ingen fikk lov til å skrive i den..... :wink:

Nå må jeg innrømme at jeg ikke er av de flinkeste til å lese dagbøker og min egen dagbok har jeg aldri i verden kunne hatt, da den aldri hadde blitt skrevet i, men når man får oppfordringer hiver jeg meg inn å skriver en liten hilsen.

Her i Trøndelagen plasker det ned, så eneste oppholdsteder her på KG.

Så du får ha fortsatt lykke til med dagbokskriving, og kanskje jeg stikke innom en gang i blandt for å lese litt.... :wink:

Klem fra Merete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mattahara

Hey....

Takk for hilsen i dagboka mi :ler:

Så¨da må jo jeg svinge innom deg å da vei du..

Lager du smykker selv?? spennende :) Har ei venninde som også gjør det...

*lager en stor kanne svart Kaffe så LD våkner litt*

Ha en fortreffelig dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei LD.

Fikk dårlig samvittighet av din lille meldig på personlig. Så her kommer en hilsen fra meg.

Jeg håper du har det bra, hvordan går det med brunfargen, er den fortsatt der eller er du, slik som jeg, tilbake i min vante gustne grå...

Eksen min, som har en skikkelig ekkel gyllen hud.(æsj)...sa til meg her en dag: "du trenger ikke etpar soltimer, du trenger etpar solkort"!!..

Snøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløv? Jeg? :o Nei, err'u gæren? Har lenge tenkt på at jeg skulle stikke innom her, men det blir liksom ikke bare. Du vet, det er jo de som bor nærmest man sjelden besøker - selv om man tenker på det til stadighet :wink:

Men idag da, når regnet højler ned over oss trøndere, fant jeg veien inn i dagboka di. Og jammen var det koselig her gitt - med kaffe og greier.

Sydenferie høres deilig ut til tross for at fargen forsvinner i sluken på dusjen. Man har nå iallefall fått nye impulser og fått lada batteriene litt. Håper du koser deg selv om det er vått og grått ute.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har sjokoladekake til kaffen jeg!!

Det er jo så deilig med nytrekt kaffe og sjokoladekake når regner høljer ned.

Tenner opp i ovnen for få litt varme nå så, har vi der "superp"!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...