Gå til innhold

Super-duper-hemmelig dagbok for Livets Datter

Livets datter

Anbefalte innlegg

Puuuh... da er snart denne dagen over også. Jeg er nødt til å huske å handle noen småting etterpå. Hjelper ikke å ha Ricco Vero dress i 60-årslaget dersom resten av jenta ikke er no' fin :ler: . Så nå tenkte jeg at jeg skulle kjøpe meg en ny, fin neglelakk som står i stil med dressen. Hårspenner må selvsagt anskaffes. Setter ikke håret så mye opp for tiden, men nå begynner det faktisk å bli langt, så vi får gjøre en ekstra innsats denne dagen! Skal vi se, skal vi se.... JO, sko-krem er veldig viktig. De engang så svarte skoene mine har fått en anesle grå-nyanse, og DET kan vi ikke ha noe av når vi skal være fin-fin dame!

Resten tror jeg er i boks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Atacand

Jeg legger igjen en stor SOLvarmeskapet så det holder seg utover vinteren.Huff nå tuller jeg fælt best å gå før en blir jaget ut.

Du skriver så koslige og morsomme innlegg LD og hva hadde Kg vært uten deg.Svaret blir inenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut det var på tide å ta en titt innom og si hei.

Vil med det samme takke for at du gjør kvinneguiden til et enda bedre sted å være :wink:

Kos deg på 60-års lag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Aricept titter litt flau inn dørsprekken til dagboken din* :oops: . . . . . . . . . . . . . . . . . . Først i dag, ser jeg at du har dagbok....Hmm, jaja, ting tar litt med meg. :P

Håper jeg får lov å komme med en hilsen for det. Ja, gjør det jeg. *legge igjen hilsen*

Takk for at du er her på KG Livets datter! Mye morsomme innlegg fra deg gitt. Får meg til å tenke over ting jeg ikke visste man kunne tenke over...... Ment positivt det altså! :P

PS: Har dagbok jeg også...link i siganturen min...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver så koslige og morsomme innlegg LD og hva hadde Kg vært uten deg.

Vil med det samme takke for at du gjør kvinneguiden til et enda bedre sted å være

Takk for at du er her på KG Livets datter! Mye morsomme innlegg fra deg gitt.

:D :D Sånn så jeg ut da jeg logget meg på idag morges! Må takke for utrolig fine komplimenter, og for at dere besøkte "meg" i dagboken min.

Idag er det grå-vær og kjølig i hovedstaden :( , og når er jeg ordentlig bekymret for at det ikke kommer flere varme sommerdager. Selv om jeg har jobbet hele denne sommeren, har jeg virkelig nytt den til fulle, og jeg blir litt trist til sinns når jeg tenker på at den nå er på hell. Noenganger tror jeg at jeg burde ha vært en bjørn og gått i hi om vinteren. Men da kan jeg jo også gå glipp av veldig mye...

I dagens lokalavis står det en annonse om Kremmermarked i hovedgaten der jeg bor. Hvorfor har ikke jeg visst om dette? Det er privatpersoner som leier en liten "bod" eller plass til å stille ut alt mellom himmel og jord; smykker, keramikk, lopper osv... Jeg burde jo vært der med smykkene mine! Men men... det får bli neste gang!

Ønsker alle smug-lesere en nyyyydelig dag.

Husk, det er LOV å legge igjen hilsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Ha! *Embla setter opp meeget viktig fjes*: Super duper hemmelig dagbok, du liksom , jeg fant den jeg *Embla triumferer* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Hmmm... jeg må si jeg er litt forundret over hvor mange som finner frem til dagboken min, enda den er så super-duper-hemmelig...!)

Vel, da er fredda'n her på ny (og gudskjelov for det), og denne helgen blir hektisk! Ikke nok med at jeg har bestilling på rundt 10 smykker, men det er jo 60-årslag imorgen, og vi har sagt oss villige til å hjelpe til med rigging av telt, bord-dekking osv i kveld. Så både denne dagen og morgendagen vil gå med til dette laget. Når skal jeg få gjort alle de tingene jeg ikke har tid til, som jeg nevnte i en annen tråd? Heldigvis fikk jeg en eske med tid av , men den varer dessverre ikke så lenge.

Idag gikk jeg faktisk inn i rekken av avhengige her på KG. Jeg vet ikke helt hva det innebærer enda, eller om det er positivt eller negativt. Men jeg renger iallefall med å få en pokal eller noe i løpet av dagen :roll:

PS: Moderatorer: yndlingskakene mine er Suksessterte og Gulrotkake! Bare sånn i tilfelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper og spretter innom (en avhengig til en annen).. for å takke for rosen. Det var veldig hyggelig.

Har absolutt sansen for deg også.. og alle de herlige trådene du starter.

Ønsker deg en riktig god "resten av helgen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yndlingskakene mine er Suksessterte og Gulrotkake! Bare sånn i tilfelle...

Jeg har akkurat bakt skillingsboller. Kommer med en kurv med nybakte boller til deg. Bare fordi du fortjener det. Er skillingsboller greit? Hadde bakt før jeg så hva du likte best altså... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat bakt skillingsboller. Kommer med en kurv med nybakte boller til deg. Bare fordi du fortjener det. Er skillingsboller greit? Hadde bakt før jeg så hva du likte best altså... :D

Aaaah... nydelige skillingsboller, Aricept! Akkurat det jeg trengte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det allright å... (en hyllest til sommeren, som snart er forbi)

- løpe barbent i gresset

- ta av sokkene og vasse i vannkanten

- ta en iskaldt glass hvitvin i solveggen

- våkne tidlig en lørdag morgen og oppdage at det er strålende vær!

- slutte tidlig på jobb en fredag og ta en utepils på Aker Brygge

Vær så snill; si at sommeren ikke er over enda!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

He LV!

Tenkte jeg skulle stikke innom og takke for hilsen i dagboka mi og samtidig legge igjen en her.

Du har litt av en fantasi må jeg si. Ler av alle de gode innleggene dine og de forskjellige temaene du tar opp.

Ha en fortsatt flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ONSDAG!

Og hva betyr det? Egentlig ingenting, bortsett fra at det kun er 2 dager igjen til helg! Deilig at tiden går fort, men samtidig så føler jeg at alle dagene løper ifra meg. Kveldene som jeg trenger så sårt til å gjøre ferdig alle hobby-prosjekter bare forsvinner foran nesen min! Jeg kunne sittet oppe hele natten hadde det vært opp til meg, men... jeg ER et utpreget B-menneske, noe som betyr at det er viktig å legge seg, og få de timene med søvn som man trenger for å kunne fungere som menneske dagen etter! Igår kom jeg meg faktisk i seng til 23.30, så jeg er nogenlunde våken og opplagt idag...

Ønsker alle andre, våkne eller trøtte, en suuuuuper dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Onsdag er...nettopp onsdag! Og når klokken er passert 12 er på en måte halve arbeidsuka over, hvis man er på jobb da, og ikke sykemeldt som jeg er akkurat nå.

Takk for hilsen sånn i forbifarten, LV. Egentlig er jeg GRØNNav misunnelse på deg som skal til Kreta - men derfor kan jeg jo ønske deg en god tur allikevel, så er det gjort, i tilfelle jeg glemmer det når turen nærmer seg enda mer...

Ha en fin dag!

Heksehilsen fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter bare så vidt innom ... og ønsker god helg. Regner med at denne går med til å pakke.. og skrive lister og sortere ut alle nødvendige (og ikke minst unødvendige) ting du skal ha med deg sydover.

Av en eller annen grunn pakker hvertfall jeg minst dobbelt så mye som det jeg trenger .. .. :sjarmor: - men jeg har en følelse av at jeg ikke er alene om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Livets datter!

Du kjenner ikke meg, men nå kjenner jeg deg! :blunke: OK, bare litt da. Siden jeg har lest dagboken din, mener jeg. Hyggelig lesning.

Jeg ble bl.a. inspirert til å bestille broderi fra Atelje Margaretha, og så ble jeg trist pga duehistorien, og så lurer jeg fryktelig på hvordan de fine perlesmykkene dine ser ut, og så fikk jeg veldig lyst på gulrotkake.

Selv om jeg ikke har vært på KG så lenge, så er jeg enig med mange andre her i at du starter morsomme tråder og alltid virker så hyggelig og omtenksom. :Nikke:

Hei fra meg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får du en imaginær gulrotkake av meg, Bluebird! Som takk for hilsen i dagboken. Takk Brunhilde og LilleBille også! :D

Nå er det altså dagen før dagen! Imorgen tidlig (i ukristelig tid) setter jeg meg altså på flyet som skal frakte meg til Heraklion flyplass/Hellas. Nå begynner jeg faktisk å få en liten anelse reisefeber, men det er såpass mye som må ordnes før avreise, at tiden kommer uansett til å gå rimelig fort! (Eller var det bare ønsketenkning??)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt super-sjalu på deg. Kan jeg få spørre hvem du skal dra sammens med?

Du/dere får deg helt sikkert mega..

Jeg ønsker deg iallefall en herlig velfortjent ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal reise med min søster, hennes samboer og deres sønn på 2 1/2.

Blir nok veldig hyggelig. (Har lovet sistnevnte å lage tidenes sandslott på stranden) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...