Gå til innhold

Bryllupsdagboka mi

Sunbird

Anbefalte innlegg

Da har jeg snakket med hun som skal lage brudebuketten min. Og hun ville mer enn gjerne lage den. :hoppe: er så glad for å ha det i orden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig kjekt at hun ville lage brudebuketten din!Kjekt med alt som er avtalt, så slipper du å tenke på det mer!

God helg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom panduro på fredag så da fikk jeg i noen ark som jeg tenker å bruke til innbydelsene. Må prøve ut hvordan det blir før jeg bestemmer meg for hvordan jeg skal ha det først. Har veldig mye ideer så det er vanskelig å bestemme seg. Men jeg har begynnt å prøve meg på bordkortene da, så får vi se hva det blir til der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er materialene til invitasjoner og bordkort innkjøpt. Gjelder bare å begynne å lage dem da,men har jo god tid ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt ikke laget innbydelesene eller borkortene, men nå har jeg i allefall fått i orden teksten til innbydelsene.

I går så ordnet det seg med underskjørt til kjolen ogå. Har grublet litt på hvordan jeg skulle gjøre det, kjøpe eller leie altså. Men i går va vi i 30 års dag og der var det en vennine av meg som giftet seg i sommer. Hun lurte på om jeg hadde underskjørt, for hun hadde nemelig sitt liggende. Så da var det plutselig i orden. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg omsider begynnt å strikke på bolero jakken til lillejenta. Har hatt garnet liggende i en mnd nå ,så det var vel på tide å komme igang. Merket at jeg ble ivrig i går ,da det faktisk går ganske fort unna. Så da får jeg vel bare håpe at jeg opprettholder tempoet så blir jeg vel ferdig i god tid før bryllupet. For det skal jo monteres også, og jeg har en tendens til å strikke ferdig, men så blir ting bare liggende der... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig med besøk Amadea :)

Er fortsatt veldig fornøyd med kjolen, var litt skeptisk til å begynne med. Var redd for at jeg skulle finne en annen kjole som jeg forelsket meg i. Så langt har det ikke skjedd,men så har jeg ikke sett så mye på kjoler lengre heller. Har vel slått meg til ro med at jeg har funnet drømme kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var fotografen i orden. :hoppe:

Det er jo sambos lillesøster som skal fotografere oss da, har liksom ikke avtalt ordentlig tidligere. Men nå er det også i orden. Dette går rette veien. Skal prøve å få i orden ett par ting til i løpet av uka, så blir vel dette greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det framover ser jeg. Blir gøy å se innbydelsene deres, liker slike ting jeg. Deilig at ting begynner å komme på plass, og du blir nok ferdig med jakken til jenta lenge før bryllupet.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det framover ser jeg. Blir gøy å se innbydelsene deres, liker slike ting jeg. Deilig at ting begynner å komme på plass, og du blir nok ferdig med jakken til jenta lenge før bryllupet.

Ha en fin dag!

Hei Jento :vinke:

Lenge siden sist nå. Jo da jakken blir nok ferdig, kom ganske langt på ryggen e første dagene etter at jeg begynnte. Men nå har det stagnert litt igjen. Men det er typisk meg og alle mine prosjekter da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Da har vi begynnt å handle litt drikkevarer til bryllupet.Har ett vennepar som har hytte i sverige, så de handler med noe for oss. De er jo der nesten hver helg allikevel. Godt ha ting unna gjort, for ellers så går det ikke særlig mye framover her. Regner med å komme sterkere tilbake etterhvert. Sambo`s mormor døde i natt så da blir det vel en liten pause i planlegginga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynnt så smått med litt planlegging. Fikk mange spm da mange fra slekta var samlet i helga. Måtte jo bare innrømme at ting har stagnert litt nå. Så da fikk jeg litt inspirasjon til å komme igang igjen

Så i dag har jeg og sambo puslet litt med den siste finishen på innbydelsene. Tror vi har funnet ut hvordan vi skal ha det nå, så da er det vel bare å skrive ut tenker jeg.

Skal begynne å ringe rundt litt for å høre om priser på mat og musikk etterhvert også. Blir nok ikke denne uken, får ta det neste uke, for da har jeg fri på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: oi,oi, så fort tiden går. Det er jo fem mnd igjen i dag. Må vel snart sette meg ned og lage ei liste med hva som er klart og hva vi bør få i orden. Men de blir ikke i kveld.

Forresten så har vi muligens musikken klar. Sambos lille søster har en svoger som spiller i band (godt kjent her i fylket i allefall). Han og en i fra bandet kunne muligens spille i bryllupet. De måtte bare finne ut om de har noe andre spille jobbe den helga :hoppe: det blir i så fall helt topp om de får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Dårlig til og oppdatere her fortiden jeg,men det er egentlig ikke så veldig mye som skjer på bryllpsfronten heller.

Skulle nå forresten skrive ut innbydelsen før en kveld her,men det ble det ikke noe av. Jeg har nemelig klart å kjøpe feil type ark. Kjøpte flere pakker av det jeg trodde var samme type,men det var kun den ene pakken som var av den typen som jeg skulle ha :sur: Så da må jeg prøve å få byttet de en dag. Hadde jo tenkt at jeg skulle få sendt ut invitasjonene til påske, men det får vel vente litt nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Da har vi omsider fått ferdig invitasjonen. De som skal sendes mangler bare frimerke så er de klare, de andre får vi vel ta etterhvert her. Ble ganske godt fornøyd med dem også. Så nå er det bare å begynne å tenke på hvordan jeg skal ha bordkortene. Får vel ta ett par kvelder etterhvert her, for det er jo mange små detaljer som skal på plass ennå. Og nå går jo tiden utrolig fort fram mot bryllupet også, under fire mnd igjen nå :overrasket:

Får se å få laget meg en liste en dag her, slik at jeg ser hva som er i boks og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er innbydelsene som skal sendes sendt. Blir spennende og følge med på hvem som vil være med å dele denne dagen med oss. Så nå kan jeg vel snart sette i gang med bordkort og en bordplassering. Mange hensyn å ta der, vanskelig å si hvem som passer å sitte ved hverandre osv.Men det finner vi sikkert en løsning på.

Har fyllt ut skjemaet for navneendring i dag også, og forlover erklæringene er også klare,mangler bare underskiften til forloverne. Merker daglig at det nærmer seg nå, er jo hele tiden noe som faller på plass.

Har forresten sett meg ut ett fin undertøysett som jeg kunne tenkt meg til kjolen. På cubus av alle steder. Så i avisen her at de skulle ha sånn venne salg med 30% på onsdag, så da tenkte jeg å ta meg en tur innom. Passer jo bra, for jeg får jo lønn på onsdag. Det betyr vel at jeg snart må ta meg en tur til byen for å prøve kjolen igjen, samt betale siste rest på den. Tiden går jo så fort framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Deilig å få ut innbydelsene ja :)

Har dere fått noen svar på dem?

Har du lastet ned skjemaene fra nett siden dere har fylt dem ut allerede? Regner med vi får våre i posten om kort tid :)

Hvordan går det med jakten på undertøy, fant du noe på Cubus? Jeg var innom Cubus her da de hadde vennesalg, men de hadde ikke min str. :sur:

Kult av vi skal ha like servietter og bordkort. Kan jeg få se bilde av bordkortene deres?

Hmmm, mange spørsmål her...

:klem1:

Endret av Anneb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...